Sillä vaan, ettei tuota nyt ruveta hokemaan, ettei tulisi tyhmiä rynnäköitä.

Tähän viellä korjausta. Vaikka et osuisi tyyppiin mutta hakkaat sitä koko ajan miekalla painostaen häntä. Näin annat toisille aukkoja ja voit tappaa jopa tuurilla toisen. Summarum älä jäädy tai tähtäille tappo osumia, vaan lyö koko ajan.Kantti kirjoitti:Päättäväinen aggressiivisuus
Paikallinen ylivoima ei riipu miesmäärästä, vaan annettujen laadukkaiden lyöntien määrästä.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.

veikkaan että minä olin Karelin mainitsema hilparimies, mutta minulla on toki selitys hitaudelleni. Vyörytettiin laidassa ruttoa vastaan ja kuten voi olettaakin, ei siellä äijät jää turhia tappelemaan vastaan vaan antaa mennä läpi ja kiertää välittömästi selkään. Karel jatkoi eteenpäin ja minun piti kääntää hilparia takaviistoon, että sai kahta koukkaajaa edes hidastettua ennenkuin selkämyksestä tulee muusia. Olisinhan minä toki voinut jatkaa karelin mukana täysiä painamista, mutta silloin loppu ryhmä olisi ollut pelkkää lihaa kiertelijöille. Kyl miekin väitän pysyväni mukana, jos tilanne on vain sellainen, että siinä voi puskea vaarantamatta koko muuta joukkoa.
 veikkaan että minä olin Karelin mainitsema hilparimies, mutta minulla on toki selitys hitaudelleni. Vyörytettiin laidassa ruttoa vastaan ja kuten voi olettaakin, ei siellä äijät jää turhia tappelemaan vastaan vaan antaa mennä läpi ja kiertää välittömästi selkään. Karel jatkoi eteenpäin ja minun piti kääntää hilparia takaviistoon, että sai kahta koukkaajaa edes hidastettua ennenkuin selkämyksestä tulee muusia. Olisinhan minä toki voinut jatkaa karelin mukana täysiä painamista, mutta silloin loppu ryhmä olisi ollut pelkkää lihaa kiertelijöille. Kyl miekin väitän pysyväni mukana, jos tilanne on vain sellainen, että siinä voi puskea vaarantamatta koko muuta joukkoa. . Se tilanne oli sellainen, että meidät kierrettiin vaikka olisimme pysyneet paikallakin. Siten vaihtoehdoiksi jäi nopea murto ja rivin rullaaminen ja oman rivin hylkääminen kiertäjille, tai paikallaan ylivoimaa vastaan viivyttäminen. Kokeiltiin kumpiakin, joskin eteenpäin liikkuminen tuntui ymmärrettävästi luontevammalta.
. Se tilanne oli sellainen, että meidät kierrettiin vaikka olisimme pysyneet paikallakin. Siten vaihtoehdoiksi jäi nopea murto ja rivin rullaaminen ja oman rivin hylkääminen kiertäjille, tai paikallaan ylivoimaa vastaan viivyttäminen. Kokeiltiin kumpiakin, joskin eteenpäin liikkuminen tuntui ymmärrettävästi luontevammalta.