Risteyksessä tosin rusennuin hetki tämän jälkeen Entalian ja Rämän rivien väliin.
Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät
I think it was me. Huomasin sut juoksemas vihollis linjojen takaa joten lähdin perään kun kukaan muu ei näyttänyt huomaavanE.Hirvelä kirjoitti:Kenttäriskissä onnistuin sneakkaamaan keskelle vihollislinjaa, sinne missä perkeleen lippu oli. Yksin ja tajuttuani olevan täysin tuomittu päätin mennä tappamaan sen perkeleen lippumiehen ihan keskeltä. Siinä onnistuin, mutta harmikseni joku löi minua takaapäin.
Pelastin sen kyseisen Spartan lipun sinun kynsistäsiSain viimehetkellä keihään selkääni, joten hengissä en tästä seikkailusta kuitenkaan selvinnyt.
Mitä ilmeisimmin tuossa tilanteesa kannoin sitä Maahinkaisen lippua. Olen tähän saakka ollut ihan wtf että mitä oikein tapahtui. Joku vaan taputti nätin tuplaiskun selkään, mutta lippu ei kelvannut.Lacery kirjoitti:Ne lipunkantajat tapoinkin, mutta ei ollut aikaa jäädä niitä keräilemään - hauskuus loppu siihen kun paikalle huudettiin Selenen jousinainen, isokilpinen Maahinkainen ja joku muu jota en ehtinyt katsoa
Sinäkö olit se rosmo joka vei meidän tappamalta mieheltä liput, jotka ilmiselvästi kuuluivat Wanainmaalle?Jesua Sukaton kirjoitti:
Lauantaina sain ensimmäiset lipunkaappaukseni sohussa koskaan. Muutaman Wananinmaalaisen kanssa hakkasimme jonkun porukan ja ehdin nopeana miehenä poimimaan matkaan joukolla olleet kaksi lippua.
Tosiaankin, päästyämme sopivalle etäisyydelle vihollislinjasta käännyin ympäri ja huusin: "Linja tähän! Kilvet eteen, keihäät ja varsiaseet taakse". Olin ihmeissäni, kuionka tyynesti Hurttien ja Coronan porukat hyväksyivät suunnitelman, menivät paikoilleen ja lähtivät sitten hyvässä järjästyksessä jatkamaan tappamista. Se oli hieno hetki.Rackham kirjoitti:Pumppua ei kyllä kuulemma lahdattu vaan se otti irti ja järjestäytyi uudelleen hiukan taaemmas ja suoritti uudelleen.