Ainaha se o vähä ramassu muttaku sotahuuto on vain kerran vuodessa..Miettikää sitten millaisessa kunnossa ihmisten fyysinen ja henkinen jaksaminen on sunnuntain skenaarioissa, jos koko yökin on huhkittu tappelemassa
Yö/ilta-skenaario?
Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät
- Peltokorppi
- Marsalkka
-
- Sotalordi
Tuosta on kyllä kokemusta jo vuodesta 06..... viime sohussa kun oli valvonut semmoiset 40 tuntia ja ottanut vähän napanteria niin katoin että ryhmäläinen on siinä ilmotuspöydän alla ja kuiskaa mulle "jp...... jp mee nukkumaan" vaikka se oli asuntovaunussa nukkumassa . siinä kohtaa sitten pit mennä koisimaan. Tulihan siinä nukuttua 2 tuntia ja sitten kuulu että aamupalalle. ryhmäläiset yritti siinä sitten herätellä mua.... ei kyllä mitään muistikuvaa.... seuraavan kerran heräsin siihen kun joku huutaaa että skenarion alkuun 5min .Peltokorppi kirjoitti:Ainaha se o vähä ramassu muttaku sotahuuto on vain kerran vuodessa..Miettikää sitten millaisessa kunnossa ihmisten fyysinen ja henkinen jaksaminen on sunnuntain skenaarioissa, jos koko yökin on huhkittu tappelemassa
- JonTzu
- Sotahuuto '11 -järjestäjä
Ei näin.JP666 kirjoitti:Tuosta on kyllä kokemusta jo vuodesta 06..... viime sohussa kun oli valvonut semmoiset 40 tuntia ja ottanut vähän napanteria niin katoin että ryhmäläinen on siinä ilmotuspöydän alla ja kuiskaa mulle "jp...... jp mee nukkumaan" vaikka se oli asuntovaunussa nukkumassa . siinä kohtaa sitten pit mennä koisimaan. Tulihan siinä nukuttua 2 tuntia ja sitten kuulu että aamupalalle. ryhmäläiset yritti siinä sitten herätellä mua.... ei kyllä mitään muistikuvaa.... seuraavan kerran heräsin siihen kun joku huutaaa että skenarion alkuun 5min .
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
- Evert
- Kreivi
Ei todellakaan näin.JP666 kirjoitti:Tuosta on kyllä kokemusta jo vuodesta 06..... viime sohussa kun oli valvonut semmoiset 40 tuntia ja ottanut vähän napanteria niin katoin että ryhmäläinen on siinä ilmotuspöydän alla ja kuiskaa mulle "jp...... jp mee nukkumaan" vaikka se oli asuntovaunussa nukkumassa . siinä kohtaa sitten pit mennä koisimaan. Tulihan siinä nukuttua 2 tuntia ja sitten kuulu että aamupalalle. ryhmäläiset yritti siinä sitten herätellä mua.... ei kyllä mitään muistikuvaa.... seuraavan kerran heräsin siihen kun joku huutaaa että skenarion alkuun 5min .
En ole filosofi, mutta voin vilkaista.
-
- Sotahuuto '12 -järjestäjä
- JonTzu
- Sotahuuto '11 -järjestäjä
Pahimmillaan valvoja on seuraavana päivänä ymmärtämätön, vihainen, kettuuntunut ja vielä kävelee päänsä puhelintolppaan samalla kaikki lihaksensa venäyttäen ihan vaan onnettomuusalttiuttaan. Että ei se ainakaan kannata. Mutta tietysti, jos älyää olla muille ärhentelemättä niin oma on ongelmansa...Mahti kirjoitti:Mikäpäs siinä jos jaksaa päivän kuitenkin painaa, jokainen tekee omat valintansa. Minulle kyllä unet kelpaavat, mutta ei se ole itseltä mitään pois jos joku yönsä riekkuu.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
- Peltokorppi
- Marsalkka
- ipa
- Sotalordi
No on siinä jätkäJP666 kirjoitti:Tuosta on kyllä kokemusta jo vuodesta 06..... viime sohussa kun oli valvonut semmoiset 40 tuntia ja ottanut vähän napanteria niin katoin että ryhmäläinen on siinä ilmotuspöydän alla ja kuiskaa mulle "jp...... jp mee nukkumaan" vaikka se oli asuntovaunussa nukkumassa . siinä kohtaa sitten pit mennä koisimaan. Tulihan siinä nukuttua 2 tuntia ja sitten kuulu että aamupalalle. ryhmäläiset yritti siinä sitten herätellä mua.... ei kyllä mitään muistikuvaa.... seuraavan kerran heräsin siihen kun joku huutaaa että skenarion alkuun 5min .
- Iiris Louhelainen
-
- Sotalordi
-
- Sotalordi
- Falcata
- Kuningas
-
- Kuningas
Itse valitsen vaihtoehdon: C
-Syödä kaslerpihvejä kello kolmen aikaan yöllä, ja seuraavana aamuna vetää pirteänä väsynyttä porukkaa kuuppaan, nukkua ehtii sitten SoHun jälkeenkin.
Viestin ajankohdasta huomaa, että harjoitteluni on jo kovassa vauhdissa
-Syödä kaslerpihvejä kello kolmen aikaan yöllä, ja seuraavana aamuna vetää pirteänä väsynyttä porukkaa kuuppaan, nukkua ehtii sitten SoHun jälkeenkin.
Viestin ajankohdasta huomaa, että harjoitteluni on jo kovassa vauhdissa
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
- N.Hirvelä
- Sotahuuto '09 -järjestäjä
- Viesti:
Ensin valitetaan että ihmiset ärtyy, ei ota osumia jne. ja sitten uhmataan väsymystä ja aiheutetaan juuri ensiksi mainittua. Ei käy järkeeni.
Eli olen samaa mieltä Falcatan kanssa, että voisi nukkua ja herätä virkeenä.
Eli olen samaa mieltä Falcatan kanssa, että voisi nukkua ja herätä virkeenä.
Onneksi itselleni tämä on ihan normaali hereillä olo aika johtuen yötöistä.Pahistonttu kirjoitti: Viestin ajankohdasta huomaa, että harjoitteluni on jo kovassa vauhdissa
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
- Falcata
- Kuningas
Kun kiskaiset jotain yön valveilla kukkunutta soturia aamulla heti ekassa skenaariossa päähän niin se voi olla että sieltä kyllä muutama ärräpää tulee. Riippuu tietty ihmisestä tosi paljon, jos valvominen sopii itselle niin mikäs siinä, mutta kunhan ei muiden yörauhaa pilaa. Itse olen saanut nukuttua Sohuissa oikein hyvin.
"Learn to obey before you command."
"Ei se ase vaan se käyttäjä."
- TMl
- Kreivi
- mIIKKA.
- Kreivi
- Viesti:
- Tomb Kingg
- Kreivi
Harmin paikka ku ei millään saa väsättyä tulinuolia yöskenus ois aika kivan näköst ku tulinuolii sataa taivaalta. Ainoo tapa ois suunnillee kiinnittää jotai punasia ja oransseja nauhoja nuolii ja se näyttää tyhmältä.(ellei joku väksää nuolia jossa on joku semmone hohtolamppu rakennettu sisään )
The Hounds will send you screaming to the afterlife!
- goblintaikuri
- Herttua
- Maisa_Matias
- Soturi
- C22
- Herttua
-
- Sotalordi
Mutta mä tuun sit maalattanuna punaisena ja liimaan sit selkääni jättiläis Finfööm siivet, niin näytäisin aivan demoooon Grinder princeltäC22 kirjoitti:Joo, ja sit panssarit voi maalata eri väreillä ja silmikkoon punaiset ledit niin näyttäs ihan chaaos loordilta.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
-
- Kuningas
- Tomb Kingg
- Kreivi