Valitse Yllä olevista miellyttävin niin nähdään millaista porukkaa on tulossa seuraavaan sotahuutoon.
Itse olen lähes tulkoon panssarin peitossa
EDIT Huumorilla nuo kysymykset sitten..

Valvoja: Ylläpito
Mielestäni on väärin että ihmiset tuomitaan sen takia että mitä pistää päälleen sotahuutoon.viikinkisoturi kirjoitti:Oletko panssariin luottava nobba?
viikinkisoturi kirjoitti:Oletko panssariin luottava nobba
Aika rohkea kommentti mielestäni. Muistaakseni joku taisi tehdäkin testejä, jossa juoksi sekä panssaroituna että ilman. Tulosten ero oli, kuten arvata saattaa, huomattava. Mainitsit tuon 100m juoksemisen, mutta voisin itse sanoa näin suht nopea kinttuisena, että joissain tilanteissa tuo 100-300m sprintti on ratkaiseva.Squirrel kirjoitti: Ensin vihastutti, sitten nauratti.
Joskus nimittäin huvittaa kun lukee näitä ihmetarinoita miten se panssaroimattomuus muka antaa ihan yliluonnollista etua liikkuvuuden suhteen
Linjataisteluissa ja muutenkin ryhmässä tapeltaessa se yksi ylimääräinen osumapiste on ylivertainen verrattuna mihinkään, joskus jopa vaikeasti määriteltävään, "liikkuvuuteen".
Ja yksi vastaan yksi -tilanteessa rimppakinttuinen, t-paita pukeinen lapsi häviää 100-0 kenelle tahansa, vaikkapa rengaspaidalla varustautuneelle vihulaiselle.
10-15 kilon panssarointi ei normaalikuntoista raavasta miestä ala vituttamaan kuin viikkojen päästä, tai silloin jos juostaan sadan metrin uutta suomen ennätystä. Muutaman kymmenen minuutin perusmättäminen jota seuraa vielä yleensä reilu tauko tuskin aiheuttaa ongelmia.
Itse en ainakaan keksi Sotahuudon kehyksen sisälle mahtuvaa (koska vesistöjä ei tarvitse ylittää) tilannetta jossa panssaroimattomuus antaisi jonkinlaista etua.
Eihän sinne jaksaneet ihmiset panssaria edes laittaa? Ja olihan voittajalla kypärä päässä ja iso kilpi, se tekee jo hyvä perussuojauksen.saloneju kirjoitti: Duelatessa kevyemmän panssaroinnin / panssaroimattomuuden etu kyllä korostuu olennaisesti. Muistaakohan joku kertoa, kuinka monella viime sotahuudon yksilöturnauksen finaalin kolmesta kaverista oli panssaria edes nimeksi asti?![]()
Sanon tähän nyt todellisuustarkistuksena että sinä olet olet teknisesti todella taitava jätkä jolla on hyvin toimiva aggressio ja kehittynyt pelisilmä. Ei se tulos vahingossa tullut tehtyä. Nuo ominaisuudet ovat kaikki taitoja joita voi kehittää ja sinulla ne toimivat. Älä yhtään vähättele itseäsi.saloneju kirjoitti: Varsiasemiehen torsopanssaroimattomuudestani. Meinasin olla ensituntumalta Zambonetin kanssa samaa mieltä, mutta toiselle ajatuksella on lähes pakko kompata BlueSkieä. Itse olin torsopanssaroitu varsiasemies, mutta se taisi pelastaa ehkä tasan kerran. Loppujen lopuksi hilparimies ainakin taistelun kyljessä saa riehua aika vapaasti, ja osumaa tulee enimmäkseen käsille ja päähän. Psykologinen etu onkin sitten aivan toista, koska kiiltävän rintahaarniskan kanssa se on aivan rajaton. Itse laskeskelin viime Sotahuudon lauantai-iltana järkyttyneenä omiksi päivän tapoikseni hilparin kanssa noin 40, mihin taidot hilparin kanssa eivät kyllä oikeuttaneet. Tulin siihen tulokseen, että isolla ja raskaalla aseella, vihaisella ilmeellä, kiiltävällä haarniskalla, taitavampaakin taitavammilla vieruskavereilla ja maahinkaisen tabardille oli huomattavasti enemmän osuutta asiaan.Tästä päästään taas siihen tärkeään huomioon, että yksilötaitö loppujen lopuksi merkkaa taktisten päätösten edellä melko vähän.