Sotahuuto 2016 oli ehdottomasti yksi silmiämme avaavimmista boffaustapahtumista ja ylitimme itsemme monella saralla!
Haluamme kuitenkin tietysti kuulla toiminnastamme myös teidän suustanne, joten olkaa hyvä. Sana on vapaa.
Peli. Ilo.
ami.
Turentalia

Valvojat: Nauris, Mannunvartija, tiamanti
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Kiitokset.Acheron kirjoitti:Isot plussat tän vuoden kovasta liikkeestä ja iskevästä keihäshelvetistä kentällä. Näki et äiät on tullut tekemään tulosta ja tätä kautta sijoitus oli täysin ansaittu.
Kai olet tietoinen että projektiilien aktiivitorjunta on ollut laillista viimeiset 3 sotahuutoa.Acheron kirjoitti:Tätä peilaten on harmi että ryhmäturnauksessa voiton tavoittelu meni näin sivusta seuraten hetkittäin sääntöjen toiselle puolen, uskoisin että olisitte kyllä pärjännyt vallan mainiosti ilman Amin aktiivitorjuntoja heittokeihäisiin ja finaalin osumien ottamattomuuttakin. Nyt se jätti ikävän tahran teidän muuten erittäin ihailtavaan suoritukseen.
Okei jos näin on niin mun breinfartti. Kiitos selvennyksestä, mä oon selvästi eläny ties missä menneessä. Pahoitteluni.Frost kirjoitti: Kai olet tietoinen että projektiilien aktiivitorjunta on ollut laillista viimeiset 3 sotahuutoa.
Lisäksi tahtoisin kuulla tarkemmin väitetystä osumien ottamattomuudesta ryhmäturnauksen finaalissa. Muistan lukuisten epäselvien tapausten lisäksi havainneeni turnauksessa yhden epäselvän tilanteen toisen turentalia-rutto matsin aikana, mutta kiinnostaisi kuulla hiukan tarkemmin mitä epäselvyyksiä koet turnauksen finaalin aikana tapahtuneen.
Keesisusi kirjoitti:Sotahuuto 2016 säännöt kohta 3.3.1
''Nuolia, vasamia, ammuksia, heittokeihäitä tai muita pitkän kantaman aseita ei saa lyödä ilmasta aseella, kilvellä tai muulla välineellä.¨
Tämä on minusta melkoisen selkeä
Kyseinen sääntö on muutettu noin kolme vuotta sitten muodosta "aktiivinen torjunta kielletty", muotoon "lyöminen kielletty", pitkän foorumiväännön ja säännön eripuran seurauksena.Shroomlord kirjoitti:Aktiivitorjunnoista / projektiilien ilmasta lyömisestä:
Tästä on ymmärtääkseni tiukempia tulkintoja, jotka taitavat periytyä aktiivitorjunnan kieltämisen ajoilta, joita asiasta maininneet taitavat edustaa. Tietyt treenikulttuurit ovat tuntuneet olevan paljon sallivampia ilmassa olevien projektiilien manipulaatioon, jos toiminta on esimerkiksi tähdännyt projektiilin sivuunohjaamiseen.
Ami yllä selvensikin jo. Eli omankin näkemykseni mukaan projektiilien lyöminen ei ole ok, torjuminen sen sijaan on.Acheron kirjoitti:Okei jos näin on niin mun breinfartti. Kiitos selvennyksestä, mä oon selvästi eläny ties missä menneessä. Pahoitteluni.
EDIT: alle quotattu sääntökohta kyllä musta edelleen kieltää aktiivitorjunnat, voi tietty olla et tässä nyt meillä termistön tulkinnallisia eroja.
Kiitos tarkennuksesta ja kehuista. Pyysin sitä siksi että nyt ehkä asianmukaiset henkilöt tunnistaisivat itsensä kuvaillusta tilanteesta paremmin. Ja näin saadaan palaute tehokkaammin perille.Acheron kirjoitti:En siis itse muita matseja nähnyt kuin finaalin. Eli kommentoin vain sitä, omaan silmääni näytti että muutaman merkitsevän kerran jäi sormi ja käsi osumia laskematta. En siis toki väitä että näin olisi tarkoituksellisesti tehty, voitontahto ja adrenaliini saa meistä parhaatkin tekemään virheitä tahtomattaan. Ja uskon edelleen että ilman näitäkin voitto olisi mennyt samaan osoitteeseen. Halusin vain nostaa esiin tämän mieltäni häirinneen pienen epäkohdan niin muuten loistavassa ja ihailtavassa suorituksessa koko Sotahuudon ajan, että tulevina vuosina en voisi muuta kuin vain kehua ja ylistää. Kaikki Turentalialaiset joita itse kentällä tai sen ulkopuolella kohtasin olivat täysiä herrasmiehiä/naisia.
Mutta sitähän varten nämä palauteketjut on että niissä voi antaa positiivista ja/tai rakentavaa palautetta ja huomauttaa epäkohdista, ettemme toistaisi turhia virheitä jatkossa. Myönnän toki että ensimmäinen kommenttini olisi pitänyt kirjoittaa paremmin auki että intentti olisi ollut selvempi.