-"onko kovia"
"No emmää siitä tiedä, siel on sekä kovia konkareita että uusia "
"En osaa arvioida, on jotkut niistä uusistakin treenanneet koko kevään"
Lisää keihäitä ja muilta pois!
Karjala todellakin on yjden tempun ihme jos emme ota jesuksia!
Beatific kirjoitti:Tulipa rekrytoitua oikea kultakimpale Pirttimäen treenileirillä
Lisää glitteriä ?Sapfon kirjoitti:Seuraavaa infoa tuli Jeesuksista:
...-Uusi ulkoasu...
Kannatan Jeesuksia, jos eivät SOSissa edes tiedä mitä heillä on niin voi hyvää päivääNo_Recess kirjoitti:Minä: moi härnään sua viel niin siis onko 25 totta vai 31? ja onko teillä keihäitä miten paljon tänä vuonna?
SoSin jäsen:
no tuota siis
haluaisin tietää tuon itsekin
25 on määrä, jonka minä ilmoitin. Mutta on mahdollista ja todennäköistä, että leskentekijät ja/tai phelliitit ovat ilmoittautuneet itsekseen kertomatta minulle, mikä selittäisi 6 listää.
ja se onko meillä paljon vai vähän keihäitä riippuu hiukan leskialajaostosta, jonka kanssa siis ei ole ollut juuri kommunikaatiota
(tervetuloa SOSin organisaatioon)
Aika pahoja kommunikaatio ongelmia tuol Sosin puolella. Että että itekkin alan kaatumaan imperaattorien puolelle. Sosin kanavalla on merkintä tosiaan et heitä on 25? mutta leskentekiöistä ei ole mitään tietoa.
Camuloksen kanssa myös puhuttu, siel on neljäsosa jousia, muutama kilpi ja loput glaive/kahdenkäden aseita. kovasti mainostivat että tänä vuonna heillä olisi näytön paikka jne jne. haluaisivat suojaa meidän ulointa reunaa.
Mutta mutta, juttelen viel jesuksien kanssa viel itse jos homma pitää paikkansa mitä ollaa saatu tietoon niin sanon et valitaan jesukset yksimielisesti?