Tampereen sisä- ja ulkotreenit
-
- Kreivi
- Viesti:
-
- Kreivi
- N.Hirvelä
- Sotahuuto '09 -järjestäjä
- Viesti:
Mä voin ottaa mokkulan joka jakaa wlania, nii kaikki voi ottaa läppärit mukaa ja refreshata keskustelua samalla kun juttelee ja syö rasvasta ruokaasaloneju kirjoitti:Mutta miten mä voin refreshata koko maanantain palaute-osiota jos mun pitää olla syömässä? VAIKEITA VALINTOJA

Eiköhän toi maanantai klo 13 ole se, joka suurimmalle osalle näyttää sopivan.
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
-
- Kreivi
Olisko väellä kiinnostusta toteuttaa lähiaikoina pientä treeniekskursiota Keski-Suomen (ELI SIIS JYVÄSKYLÄN, DUMMKOPF) suuntaan?
Mikäli saataisiin järjestettyä reissu viikonlopulle, saattaisi olla jyhnä idea lisätä siihen yhteishengenkohotustalkoot ravintolaillan merkeissä. Otan asian tänään puheeksi treeneissä, olkaa siis paikalla.
Mikäli saataisiin järjestettyä reissu viikonlopulle, saattaisi olla jyhnä idea lisätä siihen yhteishengenkohotustalkoot ravintolaillan merkeissä. Otan asian tänään puheeksi treeneissä, olkaa siis paikalla.
Ince kirjoitti: "Eiköhän mennä Ruttoa vastaan?" - Ei, kun meidät
tuhotaan siihen. - Mitä se tuommonen asenne oikein on?! - Se on realismia."
- PattiJalka
- Marsalkka
- Cadiac
- Herttua
- ipa
- Sotalordi
-
- Kreivi
- PattiJalka
- Marsalkka
-
- Kreivi
- saloneju
- Keisari
-
- Kreivi
- Viesti:
- Epe
- Kreivi
- Viesti:
Moro!
1)
lähden helsinkiin ylöjärveltä perjantai aamupäivänä siten että viimeistään klo 15 olen helsingissä. syystä, että muutan coni perjantaina takaisin helsinkiin. mikäli aikataulu sopii sinulle pane yv:tä
autossa 2 paikkaa vapaana ilmoittakaa viestiin tai yv:nä. katson pmv:n ja kellonajan mukaan 2 ensimmäistä ilmoittautunutta. ollakseni mahd. reilu
2)
vaihtoehtoisesti, mikäli olet coniin tulossa ja tarvitset tavaroille kuljetusta torstain reeneissä on mahdollista nakata pakun perään tavaraa, sekä henkilöt joilta löytyy lainattavaksi asti aseita, varusteita tai muuta.
http://forum.sotahuuto.fi/viewtopic.php?t=6763 tarkemmat tiedot
ps. jos suostut helsingin kautta koukkaamaan ja jeesaamaan kamojen kanssa, nii bensa raha ei ole välttämätön.
1)
lähden helsinkiin ylöjärveltä perjantai aamupäivänä siten että viimeistään klo 15 olen helsingissä. syystä, että muutan coni perjantaina takaisin helsinkiin. mikäli aikataulu sopii sinulle pane yv:tä
autossa 2 paikkaa vapaana ilmoittakaa viestiin tai yv:nä. katson pmv:n ja kellonajan mukaan 2 ensimmäistä ilmoittautunutta. ollakseni mahd. reilu
2)
vaihtoehtoisesti, mikäli olet coniin tulossa ja tarvitset tavaroille kuljetusta torstain reeneissä on mahdollista nakata pakun perään tavaraa, sekä henkilöt joilta löytyy lainattavaksi asti aseita, varusteita tai muuta.
ps. jos suostut helsingin kautta koukkaamaan ja jeesaamaan kamojen kanssa, nii bensa raha ei ole välttämätön.
The Chainigobbo / Kuva, Jari Kuskelin /
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
- saloneju
- Keisari
Epe, tarkoittaako sun ylläoleva viesti siis sitä, että et ole sunnuntaina menossa enää takaisin päin Tampereella? Jos näin, voisin tulla menomatkalla sun kyytiin ja paluumatkalla Teen pirssillä? (Oletan, että aiot palata Teea kuitenkin heti conin loputtua takaisin Tampereelle?)
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
-
- Kreivi
- Viesti:
- Epe
- Kreivi
- Viesti:
ei tarkoita, artikuloin vain vähän epäselvästi.
eli palaan sunnuntaina kyllä takaisin tampereelle tapahtuman jälkeen eli kyyti tampereelle onnistuu kyllä.
eli palaan sunnuntaina kyllä takaisin tampereelle tapahtuman jälkeen eli kyyti tampereelle onnistuu kyllä.
Jesua Sukaton kirjoitti:Omaa peli-iloani maksimoi se että epe on toisella puolella kenttää joten erittain jeespoks.
- saloneju
- Keisari
Jees, eli buukkaahan mulle sitten vain edestakainen Epe! Voin tosiaan tulla Helsingin-koukulle sun kanssa ihan hyvin kun tuo lähtöaikakin on noin aikainen.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
- Epe
- Kreivi
- Viesti:
Epe kirjoitti:Moro!
1)
autossa 1 paikkaa vapaana ilmoittakaa viestiin tai yv:nä. katson pmv:n ja kellonajan mukaan 2 ensimmäistä ilmoittautunutta. ollakseni mahd. reilu
paikka varattuna saloneju
2)
- Sopuli
- Paroni
- I-Gona
- Soturi
- PattiJalka
- Marsalkka
- Epe
- Kreivi
- Viesti:
olen tulossa tänään reeneihin.
noudan sovitut välineet reeneistä, mikäli et tule reeneihin syystä x tai y, soita meikäläiselle, 0503226260, jotta tiedän hakea esimerkiksi teikäläiseltä kotoa ropeconiin lainaan luvanneet kamasi.
olen ajossa klo 14.30-21. joten voit soittaa jo ennen reenejä.
ja kyyti asiaa menomatkalla 2 paikkaa vapaana ja paluu matkalla 1 paikka vapaana autossa. saa soitella jos kyytiä on vailla.
noudan sovitut välineet reeneistä, mikäli et tule reeneihin syystä x tai y, soita meikäläiselle, 0503226260, jotta tiedän hakea esimerkiksi teikäläiseltä kotoa ropeconiin lainaan luvanneet kamasi.
olen ajossa klo 14.30-21. joten voit soittaa jo ennen reenejä.
ja kyyti asiaa menomatkalla 2 paikkaa vapaana ja paluu matkalla 1 paikka vapaana autossa. saa soitella jos kyytiä on vailla.
- Cadiac
- Herttua
- Cadiac
- Herttua
Sairastelun ja pusseilun jälkeen oon taas tulos tänään treeneihin. Ja tuon mukanani yhden kaverin josta vois hyväl säkäl saada ihan potentiaalisen harrastajan, koetetaan pitää tänää hyvät treenit..
Jos joku jaksais ottaa pikkusen jotain panssariakin mukaan niin olis varmaan ihan kiva lisä.

Jaakko H.