Eli tässä voi noista jäljellä olevista ryhmistä tehdä arvioita.
Valvoja: Mahti
Coronassa olin viime vuonna, joten melko luontevasti olen tännekin valunut. edit. Ellei nyt sitten mitään ihmeempiä tapahdu, jolloin luonnollisesti häippäsen täältä. Oon perinteisesti ollut aika kova loikkimaan!AnttiT kirjoitti:Yllätys nähdä sinua täällä, Triksoletko imperiumilainen nykyään vai vakooja?
Olen 12 ja mitä tämä on?Triks kirjoitti:Coronassa olin viime vuonna, joten melko luontevasti olen tännekin valunut. edit. Ellei nyt sitten mitään ihmeempiä tapahdu, jolloin luonnollisesti häippäsen täältä. Oon perinteisesti ollut aika kova loikkimaan!AnttiT kirjoitti:Yllätys nähdä sinua täällä, Triksoletko imperiumilainen nykyään vai vakooja?
En näköjään osannut ilmaista itseäni. Imperiumissa. Oon kyllä harkinnut loikkaamista viime aikona paljonkin, voisin kai pyytää jonkun adminin poistamaan multa oikeudet nähdä tää alue nyt, kun täällä ei vielä puhuta mitään top secret -juttuja ja pyytää sit oikeudet takaisin, kun oon ihan 101% varma. Joo, niin mä teen. edit. pyydetty.Vibelius kirjoitti:Ts. Oletko galeneissa vai imperiumissa?
Ah. Olin vain hivenen yllättynyt kun olin toisaalta kuullut teidän jo loikanneen galeneihin.Triks kirjoitti:En näköjään osannut ilmaista itseäni. Imperiumissa. Oon kyllä harkinnut loikkaamista viime aikona paljonkin, voisin kai pyytää jonkun adminin poistamaan multa oikeudet nähdä tää alue nyt, kun täällä ei vielä puhuta mitään top secret -juttuja ja pyytää sit oikeudet takaisin, kun oon ihan 101% varma. Joo, niin mä teen. edit. pyydetty.Vibelius kirjoitti:Ts. Oletko galeneissa vai imperiumissa?