Itsellekin oli kyllä eeppinen ensimmäinen (ja ilmeisesti viimeinen) FaBa.
Tunnelma oli kaikin puolin mahtava, niin asetelman kuin ihmistenkin puolesta. Pyrotekniikat toivat mahtavaa potkua tarinaan, ja niistä pystyi nauttimaan vähänäköisenäkin.
Vaikka päänsärky pääsikin menoa lauantai-iltana hieman rikkomaan, ei se kuitenkaan haitannut myöhempää menoa. Skenaariot olivat kekseliäitä ja hauskoja, vaikka satunnaista sekaannusta olikin. Välinäytökset etenkin olivat niin mahtavia, etten keksi sanoja niitä kuvaamaan (ja ottakaa huomioon että näin ne eräänlaisen "kuoleman usvan" läpi uimalasien ollessa jo alitehoiset, lisättynä alituiseen huurustumiseen).
Loppunäytös oli hieno ja odottamaton, aina plussaa minun kirjoissani. Olen kuullut pientä marmatusta joiltain jotka odottivat jotain todellista tuomiopäivää "pahisten" voitettua, mutta itse pidin tuota hienona tapana saada suljettua saaga.
Aivan, ja ne pikkuhiidet/goblinit/miksi-ikinä-väki-niitä-kutsuikaan. FaBan ilopillerit. Ei koskaan ollut tylsää kun näitä viherviipottajia oli lähistöllä. Myös muiden osallistujien eläytymistä ei voi millään lailla moittia, pääsin todistamaan monia eeppisiä tapahtumia taistelukentällä ja sen ulkopuolella.
Joten, kaiken kaikkiaan, kiitos aivan MAHTAVASTA viikonlopusta. Meinasi loppunäytöksessä kyyneleet tulla silmiin kun ajatteli että pääsin nauttimaan tästä vain kerran (syytän tosin myös sitä jumalatonta savupilveä jonka tielle onnistuin itseni taitavasti asettamaan).
Ja olihan tarinalla opetuskin: "Älä räplää koneita joiden käyttötarkoitusta et tiedä."
Mutta joo...tulipahan turistua.