Pitäisköhän mun ottaa kamera mukaan, niin jäis jotain todisteita niillekin, jotka eivät paikalle pääseE.Hirvelä kirjoitti:Minä tulen huomenna treeneihin, joten tulkaahan kaikki katsomaan ihmettä.

Dayum it's a twin miracle, tuun kansE.Hirvelä kirjoitti:Dizabella kirjoitti:Pitäisköhän mun ottaa kamera mukaan, niin jäis jotain todisteita niillekin, jotka eivät paikalle pääseE.Hirvelä kirjoitti:Minä tulen huomenna treeneihin, joten tulkaahan kaikki katsomaan ihmettä.
Ääh, mitäs eivät tulleet, täysin oma vika.
Emmää vyötä ny postissa rupee lähettelee, ku ei se mahdu pieneen kirjekuoreen.Noudettava kirjoitti:Eelis sulla on yhdistyksen papereita kuulemma. Kykenetkö toimittamaan ne huomenna? Toivottavasti Nihvu pisti myös vyön sinulle mukaan...
Tais ne olla ristiäisissä (siitä on jo aikaa) mut arvaa muistinko siinä kiireessä vyötä... mut tuon sen nyt viikonloppuna Tampereelle.Noudettava kirjoitti:Luulin että Eelis oli sulla pyörähtämässä tai jotain...
eli kahdet sisätreenit jäljellä!Noudettava kirjoitti:Noniin ja väliin sisätreeni vuoroista:
Teille on varattu vuoroja seuraavasti:
Kohde : KOULUT ALEKSANTERI
BOFFAAJAT RY
Aika : 07.10.2010 - 09.12.2010 TO klo 19:00 - 21:30
13.01.2011 - 14.04.2011 TO klo 19:00 - 21:30
28.04.2011 TO klo 19:00 - 21:30