Olen 21, skirmausta kokenut, miekkojen ja ennen kaikkea kahden miekan tekniikkaa harjoittanut mies Helsingistä. Käteen käy myös toisinaan varsiaseet tai muut kummatukset. Omistan myös miltei koko vartalon edestä nahkapanssaria. Muita mainittavia aktiviteettejä ovat kuvataideharrastus ja japanilainen miekkatekniikka. Palvelin varusmieskauteni Vekaranjärvellä, II/09. Olen mediumrakenteinen (tai 'ttu jotain sinne päin) ja vaaleahiuksinen. Horoskoopiltani olen kaksoset.
Mainospuheet sikseen. Tuusan "Tuska" Nuuska pitää määrittelemätöntä hiatusta, kunnes tuulettimeen hajonneet jäsenet löytävät taas toisensa, kaiken synkän, kiireisen arjen ja hämmennyksen keskeltä. Mainospuhetta lisää: Jos tilaat nyt, sinulla on mahdollisuus saada kaupan päälle ei vain yksi, vaan ehkä kaksi tai jopa mahdollisesti kolme tuskalaista, mikäli hilpeään joukkoosi kelpuutat. Toimi siis nyt!

Toiveena ovat tiheät ryhmätreenit kesän lähestyessä, pääkaupungin läheisyys, sekä hyvän maun mukainen ryhmäasuste, jossa komea väriteema (on suositeltavaa mainita mahdollisista proppien päivityksistä tälle vuodelle). Bonuspisteitä saa jokaisesta luvatusta yösijasta tuleville kuukauksille, sillä itselle puskee putkiremonttia kämppään toukokuussa. Jätä ihmeessä viestiä ja katselen viikkojen edetessä mikä ryhmä puhuttelee eniten.