4:34 Kohdalla videossa näkyy oikeassalaidassa miten olen aivan kiinni vihollis entalialaisessa eikä kumpikaan näytä huomaavan mitään

Valvoja: Ylläpito
Kah, eeppisen paljon ambush-skenussa pahennusta herättänyt vihollisen kameralymyilijä ilmiantoi itsensä!Vastapallo kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=XFYPhmbXvpM
Pitkän odottamisen ja marssimisen jälkeen kameramies tappaa minut ennen kuin skenu on oikeastaan edes ehtinyt alkaa. Ei paljoa naurattanut siinä vaiheessa. Omasta mielestäni epäurheilijamaista käytöstä ja Peli-iloa reilusti vähentävää toimintaa.Oli kyllä erittäin törkeää käytöstä siinä kun skenaario alkaa ja se tappaa heti alussa.
Auts, toivottavasti oli kilpi valmiinaAutomaattinen kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=XFYPhmbXvpM
Oisko ollu 2.44 tai jotain kun metsässä katkeaa paksu oksa ja kaatuu tappelun sekaan.
"Water Boy"Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
No huh, oli kyllä poikkeuksellisen törkeää toimintaa. (Pahoittelut komppailuviestistä, mutta ei voi kyllä kuin jakaa julkista paheksuntaa kyseiselle kaverille.)viikinkisoturi kirjoitti:Oli kyllä erittäin törkeää käytöstä siinä kun skenaario alkaa ja se tappaa heti alussa. jos videon tekijä luet tätä. Häpeä!Beatific kirjoitti:Kah, eeppisen paljon ambush-skenussa pahennusta herättänyt vihollisen kameralymyilijä ilmiantoi itsensä!
oletpas sokea, oon löytäny sut useammaltakin kuvaajalta!Waaagh kirjoitti:Voihan perskele, hienoja kuvia ottanu olette.
Harmittaa vaan et mua ei näy kunnolla yhdessäkään niistä![]()
pari tuhatta kuvaa otettu enkä oo yhessäkää
![]()
No toivotaa et joku edustuksellinen kuva löytyy meidän oman kuvaajan rullalta
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Siksi sanoinkin etten näy KUNNOLLAqMp kirjoitti:oletpas sokea, oon löytäny sut useammaltakin kuvaajalta!Waaagh kirjoitti:Voihan perskele, hienoja kuvia ottanu olette.
Harmittaa vaan et mua ei näy kunnolla yhdessäkään niistä![]()
pari tuhatta kuvaa otettu enkä oo yhessäkää
![]()
No toivotaa et joku edustuksellinen kuva löytyy meidän oman kuvaajan rullaltaOot vaan kaikissa selkä kameraa kohti