Pakko sanoa että jäi paljon parempi mieli kuin yhdestäkään varastetusta lipusta tai eeppisestä taposta, varsinkin kun sai päälle kohteliaan kiitoksen!

Valvoja: Ylläpito
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Taidan siis jatkaa samaa "eeppistelyä" täälläkin... Ukrainaan siis sekoitin Unkarin, monet, monen monet kerrat.Eglardion kirjoitti:Unkraina onkin minulle uusi paikka.. Missä se sijaitsee?
Joni kirjoitti:Spitaaliset ovat älyttömiä, kovia Sotureita.
Par kirjoitti:Ihan naaman perusteella sanoisin sinuksi!
Jep jep, kyllä meidän linjan takana on kivaaTriks kirjoitti:Mulla oli kerrankin "bounty", jonka sain kuin sainkin tapettua. Enkä edes nössösti selkään vaan suoraan edestä (vaikkakin kolmen metrin päästä keihäällä kivasti!) Tämän tapon saadakseni jouduin kyllä feidaamaan oman ryhmäni ja toikkaroimaan Coronan linjan taakse.
Jee.
Sikälimikäli kyseessä oli skenaario jossa juostiin kilpaa siltojen yli, ja me Hurtat törmäsimme Spartaan, joka oli juossut jo lähes toisen sillan tasalle, niin minä olin se toinen "tottelevainen poika", joka lähti mukaan rynnimään. Siinä ei paljoa menetettävää ollut, kun oli jo oikea käsi mennyt spartalaisen keihääseen. Siinä ohimennen tulikin tapettua kolme spartalaista, näiden kykkiessä kilpiensä takana, tikkaavia keihäitä vältellen.Sus Scrofa Domestica kirjoitti:No.. hömm.. kai sen niinkin voi sanoaEglardion kirjoitti:...vai uhrauduitko urhoollisesti muiden puolesta?Lauantain viimeisessä kenttäskenaariossa olimme kilpirivissä eräällä sillalla.
Komennettiin käsky "rynnäkköön" .
Tottelevainen poika kun olen, lähdin vihollisen linjaa kohti raivoisasti miekka kohossa, vaikka ajattelin ettei siitä mitään tulisiSiinä vaiheessa huomasin että vain minä ja eräs toinen hurtta olimme siinä kahden kilpimuurin välissä keihästettävänä..
Öö...hups?Archibald kirjoitti:Yksi turalainen pakitti kypärällä naamaani viimeisessä skenussa. Silmäkulma aukesi vähän ja taju lähti pariksi sekunniksi. Menin kentän laitaan miettimään jotain kunnes tajusin etten kuollut joten menin takasin hakkaamaan naama veressä! Epic![]()
-a
ja nolointahan tässä on se, etten huomannut koko asiaa silloin kun otin kuvat. ikuistin siinä sitten tietämättänit koko armeijani suuren häpeän.Eglardion kirjoitti:(Nimimerkki Styxen viimeiset neljä kuvaa kertoo tilanteesta.)
Avatar Jari Kuskelinin ottama.Lalli kirjoitti: Kaikki vastakkaiset mielipiteet on joko kateellisten panettelua, väsynyttä meininkiä tai Halmisen
Kantti kirjoitti:Mielestäni qMp on aika jännän äärellä kommentoidessaan.
Olin todistamassa molempia tilanteita. Sulttaanin tapon (ja sitä edeltävän legendaarisen hienon linnasta rynnäköinnin) näin ea-pisteeltä, ja voi pojat että se näyttikin hyvältä. Pahistonttuduelia todistin paljon lähempää, pistin häntä nimittäin keihäällä kypärään, kun teidän tilanteestanne ei vielä ottanut selvää, kumpi jää eloon. Kuolettavan osuman hän kyllä ilmeisesti sai sinulta.Eglardion kirjoitti: *Epic sulttaanin tappo*
*Pahistontun rujo listiminen*