Tällainen on saattanut olla olemassa jossain aikassemman vuoden keskusteluissa, mutta nyt tietoa nykyisistä käytännöistä, myös itselle itsestäänselviä kannattaa sanoa, muilla ei välttämättä ole tietoakaan niistä

Ja niitä neuvoja ihan kaikesta

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät
En voi enempää kannattaa tätä.JonTzu kirjoitti:-Pakkaa kaikki lääkkeesi, se tuntuu olevan yleinen unohdettava, niin omituista kuin se onkin.
Toisin sanoen, varaudu pahimman varalle. Murphyn laki on laki.-Katso sääennuste ja varaudu sen mukaan.
Jep. Monesti sieltä tullaan kotiin kilven päällä. Mutta ei sillä ole mitään väliä. Ei SoHussa kerätä omaa frägilistaa. Tiimin kannalta on hyvä pysyä hengissä, mutta ei niitä sotia välttelemällä voiteta (El Muerte hiljaa siellä takana). Kannattaa vain mennä mukana ja kuunnella vanhempien neuvoja ja komentoja.-Älä ota turhia suorituspaineita, kaikki saavat selkäänsä SH:ssa, ei se ole häpeäksi.
Ja mitä. Antihistamiinilla saa Cooperiinkin 200m lisää (kokeilty on).-Treenaa peruskuntoa, se on SH:ssa tärkeämpi kuin pienissä treeneissä.
Olen aina elänyt siinä uskossa, että puuvilla imee itseensä kosteuden eikä kuivu koskaan.MrBigMr kirjoitti:Puuvillasukka ensin jalkaan ja sitten se tennissukka siihen päälle. Puuvilla imee itseensä jalkahikeä ja siirtää sen tennissukkaan, jolloin jalka pysyy kuivana ja täten iho ei ole yhtä altis hiertymille.
Itse olen vanhan kunnon Buventolin kannattaja. (hop hop apteekkiin ostamaan Astmalääkeittä)MrBigMr kirjoitti:JonTzu kirjoitti:Ja mitä. Antihistamiinilla saa Cooperiinkin 200m lisää (kokeilty on).-Treenaa peruskuntoa, se on SH:ssa tärkeämpi kuin pienissä treeneissä.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Sisempi sukka siis tarkotus olla tää intin saapassukka, eli villasukka. Ja sit päälle tennissukka, villasukka vie kosteuden tennissukkaan ja sukat hiertää toisiaan vasten, eikä jalkaa vasten.Pahistonttu kirjoitti:Olen aina elänyt siinä uskossa, että puuvilla imee itseensä kosteuden eikä kuivu koskaan.MrBigMr kirjoitti:Puuvillasukka ensin jalkaan ja sitten se tennissukka siihen päälle. Puuvilla imee itseensä jalkahikeä ja siirtää sen tennissukkaan, jolloin jalka pysyy kuivana ja täten iho ei ole yhtä altis hiertymille.
Juu, niin, tosiaan. Mitähän sitä on tullut taas polteltua kun menin puuvillasta puhumaan. Villasukat, tai villaiset (intin saapasukat näyttäisivät olevan 60-80% villaa, riippuen lähteestä). Ei tarvitse olla paksut, mummon kutomat, mutta eiköhän idea ole selvä. Siihen sitten tennissukat päälle, niin kyllä jalat tykkää hyvää.TMl kirjoitti:Sisempi sukka siis tarkotus olla tää intin saapassukka, eli villasukka. Ja sit päälle tennissukka, villasukka vie kosteuden tennissukkaan ja sukat hiertää toisiaan vasten, eikä jalkaa vasten.Pahistonttu kirjoitti:Olen aina elänyt siinä uskossa, että puuvilla imee itseensä kosteuden eikä kuivu koskaan.MrBigMr kirjoitti:Puuvillasukka ensin jalkaan ja sitten se tennissukka siihen päälle. Puuvilla imee itseensä jalkahikeä ja siirtää sen tennissukkaan, jolloin jalka pysyy kuivana ja täten iho ei ole yhtä altis hiertymille.
Älä puhu tuollaisia, Marko vielä tekee sen. Se on karpaasi, larpannut syksyisellä suollakin paljasjaloin.DFade kirjoitti:Oi missä ovat ne sankarit, jotka vetävät sohun läpi jalkaräteissä? Kaunis flanellikolmio teltassa kuivumassa muistuttaa hienolla tavalla päivän saavutuksista, eikä oikein käytettynä mukavampia löydy...
Ja fiksu ihminen hoitaa homman kunnolla, niin ei tarvitse egoilla tai valittaa, vaan voi keskittyä 100% kaikkeen muuhun.Sigmarite kirjoitti:Tosimies ei välitä siitä että kenkä hiertää, neidit valittaa
Minä en paljoa kuntoile (boffaan tunnin viikossa) mutta en tarvinnut kyllä edes antihistamiiniä, adrealiini riitti saamaan lihaksia yhtäkkisestiMrBigMr kirjoitti:Ja mitä. Antihistamiinilla saa Cooperiinkin 200m lisää (kokeilty on).-Treenaa peruskuntoa, se on SH:ssa tärkeämpi kuin pienissä treeneissä.