Ryhmä Rämä - Palaute

Palaute ja jälkipelit
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 07.07.2008 11:50

Sitten et vaan osunut perille asti. Itse sain heti aamun sparrauksissa kilven reunan kasseille ja tipuin maahan sikiöasentoon.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Julius
Sotahuuto '10 -järjestäjä
Viestit: 251
Liittynyt: Tiistai, 21.02.2006 14:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Julius » Maanantai, 07.07.2008 15:41

Rämän kilpimiehet pelastivat mun hengen saattoskenaariossa, kun meidän ryhmä oli totaalisesti hajonnut. Oikein mieltä lämmitti, kuinka nopeasti ja kyselemättä kilpimuuri imaisi yksinäisen jousimiehen sisäänsä turvaan. Vaikka kuoltiinhan me sitten lopulta kaikki.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 07.07.2008 15:51

Susikukko kirjoitti:Sitten et vaan osunut perille asti. Itse sain heti aamun sparrauksissa kilven reunan kasseille ja tipuin maahan sikiöasentoon.
Ja mulla on kuva siitä. :lol:
Rämän naisetkin on miehiä! :D
Kiitos kaikille Rämäläisille. Teitte mun viikonlopusta aivan mahtavan!
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Maanantai, 07.07.2008 16:25

Rämän naisetkin on miehiä!
[propaganda]
Rämä on niin äijä, että naisillekin kasvaa parta ja munat.
[/propaganda]
JP666
Sotalordi
Viestit: 1116
Liittynyt: Tiistai, 27.03.2007 17:48

Viesti Kirjoittaja JP666 » Maanantai, 07.07.2008 17:19

Veditte kyllä loistavasti,ei teidän selkäänkään aina oikein päässyt. Viimesessä linnassa taisi käydä keihäs säännöistä aika kuuma huuto kisa kun olin kuolleena sivusta sitä seuraamassa. Toisaalta se oli aika huvittavaa vieressä olevan silmin. Se kaveri kenellä oli musta sugarlofi hän ei tainnut aina ihan osumia tuntea mutta turha siihen on jäädä mitään huutamaan. Nooh pistetään se tappelu kiiman syyksi.
Avatar
SNiLD
Ylläpito
Viestit: 399
Liittynyt: Tiistai, 24.01.2006 23:30

Viesti Kirjoittaja SNiLD » Maanantai, 07.07.2008 17:31

JP666 kirjoitti:Se kaveri kenellä oli musta sugarlofi hän ei tainnut aina ihan osumia tuntea mutta turha siihen on jäädä mitään huutamaan. Nooh pistetään se tappelu kiiman syyksi.
Mulla on musta sugarloaf. Pahoitteluni jos en osumia huomannut. Ensikerran kun näät kaverin mustassa sugarloaffissa rämän riveistä niin lyö täysiä.
Avatar
Qoshovius
Herttua
Viestit: 840
Liittynyt: Keskiviikko, 20.06.2007 11:22
Paikkakunta: Helsinki/Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Qoshovius » Maanantai, 07.07.2008 17:42

Rämä toimi kentällä hyvin ja kohtuullisen organisoidusti. Metsässä en tainnut teitä nähdä.
Harmi, kun ei sillä Onagerilla tullut enemmän osumia kuin ne kaksi, sen verran munaa siinä laitteessa että huh.
Ei voinut teidän leirissäkään kuin ihastella niitä panssareita.

Erityiskiitos vielä Susikukolle, joka sai ohjailtua Saksalaista ritarikuntaa hyvin.
Kuva

Avatar: Jari Kuskelin
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Maanantai, 07.07.2008 18:10

Qoshovius kirjoitti:Rämä toimi kentällä hyvin ja kohtuullisen organisoidusti. Metsässä en tainnut teitä nähdä.
Harmi, kun ei sillä Onagerilla tullut enemmän osumia kuin ne kaksi, sen verran munaa siinä laitteessa että huh.
Joo mutta nämä kaksi oli Bernard ja Jonzu

ei me miehistöön kuulia tuhlata :)


ongelma oli kanssa ettei ammuksia ollu keritty valmistaa yli 8 ja näistä puolet tais hukkua reissun aikana

ensvuonna sitten lisää kuulia tai kenties jotain ihan muuta uutta ja hienoa
Avatar
Pimeyden Ritari
Kreivi
Viestit: 441
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:02
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pimeyden Ritari » Maanantai, 07.07.2008 18:19

Azor kirjoitti: Osumien ottamattomuudesta mainittiin kerran meille jo paikan päällä. Hyvä, että sanotaan ja annetaan palautetta. Tuntuu olevaan raskaan panssarin tuottama ikuisuusongelma meille: en usko, että kukaan tietoisesti huijaa. Pidettiin palaveri ja painotettiin asiaa sekä herrasmiespeliä. Toivottavasti asiassa huomasi muutosta jo tapahtumassa.
Ymmärrän kyllä ettei kaikkea huomaa, mutta vinetänkin nyt varmasti huomatuista osumista. Esim. Ammuin rämäläistä kahdesti kypärään suoraan edestä lähietäisyydeltä. Hänen oli pakko huomata ne. Näytin vieläpä osuneeni kahdesti, mutta ei mitään reaktiota. Näitä oli enemmänkin kuinvain yksi. Erityisesti jos ampui roikkuja linjan taakse, tyyppi katseli ympärilleen huomasiko kukaan ja jatkoi taistelua. Eipä siinä, tuo tuntui olevan muillakin ryhmillä ongelmana.
puu666
Soturi
Viestit: 26
Liittynyt: Tiistai, 27.11.2007 19:22
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja puu666 » Maanantai, 07.07.2008 18:21

Herätti aina vähän sellasia ajatuksia et vois ottaa pari askelta taaksepäin kun Rämä käveli vastaan. Ja omalla puolella taas hävis kaikki se pieniki epäröinti ku johdettiin hyvin ja varmasti.
Ainoo mikä oli vähän harmittavaa jossain niistä ekoissa linja mätöissä ku pääsin rämäläistä lyömään kilven yli selkään kolmeen otteeseen kohtuullisen kovaa mutta kaveri ei ilmeisesti kuollu niistä sitten. No mutta jos lähes alaston barbaari iskee nii kehtaako niitä osumiksi laskea :D
Idiotismin riemu voitto järjestä
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 07.07.2008 18:27

Pimeyden Ritari kirjoitti:Ymmärrän kyllä ettei kaikkea huomaa, mutta vinetänkin nyt varmasti huomatuista osumista. Esim. Ammuin rämäläistä kahdesti kypärään suoraan edestä lähietäisyydeltä. Hänen oli pakko huomata ne. Näytin vieläpä osuneeni kahdesti, mutta ei mitään reaktiota. Näitä oli enemmänkin kuinvain yksi. Erityisesti jos ampui roikkuja linjan taakse, tyyppi katseli ympärilleen huomasiko kukaan ja jatkoi taistelua. Eipä siinä, tuo tuntui olevan muillakin ryhmillä ongelmana.
Et todellakaan vinetä huomatuista osumista! Ja vinetät muutenkin aivan turhaan ja huonolla asenteella, kasva vähän. Itse sain ainakin kaksi nuolta päähän ja KUOLIN! toinen ukko ketä katseli ympärilleen, ihmetteli varmaan mikä se oli? Sugarloafista näkee vain vähän ja eteen päin. Kokeillaan ensi sohussa laittaa sinulle nakkipipo ja sugarloaf päähän ja ammutaan roikkoja samalla kun taistelet linjassa, ET VARMAAN HUOMAA jos tulee ylhäältä päähän.

Otetaan IDV:t käyttöön niin takuulla huomaa :twisted: Sain Gebun jousesta kypärääni treeneissä kun olin saatettava keskellä mellakkaa, en tuntenut mitään.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Luna Guardian
Ritari
Viestit: 66
Liittynyt: Sunnuntai, 02.09.2007 00:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luna Guardian » Maanantai, 07.07.2008 18:50

Loistavaa kilpigrindausta oli Rämän kanssa ja keihäitä sai linnassa varoa todenteolla. Ainoa negatiivinen palaute tuli siitä, että en saanut paikanpäällä kehua Susikukon hienoa kypärää ja siitä, etten muistanut haastaa Keisari P:tä dueliin. Ai miten niin noi on mun syytä? :lol:
Si vis pacem para bellum
Bianco
Ritari
Viestit: 77
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 18:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Bianco » Maanantai, 07.07.2008 19:00

Olitte kyllä pelottava vihollinen, jonka vastaan tullessa iski yleensä äkillinen mieliteko lähteä etsiskelemään vähän kevyempää vastusta. :lol: Mieleen jäitte erityisesti linnaskenaariossa ollessanne hyökkääjien puolella: hyökkäyksenne oli visuaalisesti suoranaista elokuvamateriaalia, eikä suinkaan pelkän sotakoneen ansiosta.
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Maanantai, 07.07.2008 19:00

Susikukko kirjoitti:Et todellakaan vinetä huomatuista osumista! Ja vinetät muutenkin aivan turhaan ja huonolla asenteella, kasva vähän.
No niin, rauhoitutaan vähän. :)

Tosiaan, en edelleenkään usko että Rämästä kukaan tietoisesti huijaa, emmekä halua missään nimessä moista mainetta. Rynnäkössä, yleisessä kakofoniassa yms. ei huomaa pikkuhipsuja, tulivat ne sitten nuolista tai aseista. Ikävää, että ongelmaan ei ole oikeastaan muuta ratkaisua kuin lyödä riittävän lujaa, mikä ei auta jousiampujia tai heittokeihäilijöitä, varsinkaan roikoissa.

Ilmiö oli havaittavissa myös Vishna Ghrimillä, josta monet heitä vastaan käyneet soturit paikan päällä myös avautuivat. Myös itse useamman kuin kerran sain varmasti osuman läpi Vishnaan, mutta siinä sekasorrossa ei vihollinen huomannut raskaissa vermeissään. En pahoittanut mieltäni. Rynnäkkö on kaikkein pahin, yleensä rynnäköijä tuntuu huomaavan melko huonosti osumia, oli mistä ryhmästä ja millä panssarilla tahansa.

Oma asenteeni on, että panssaroituja täytyy yksinkertaisesti lyödä niin selvästi, kovaa ja riittävän monta kertaa, että antavat periksi.
Avatar
Pimeyden Ritari
Kreivi
Viestit: 441
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:02
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pimeyden Ritari » Maanantai, 07.07.2008 19:02

Susikukko: Osuman nenäsuojaan suoraan edestä huomaa, oli kypärä tai ei. Kummasti saa antaa positiivista palautetta, mutta ilmeisesti negatiivinen on kiellettyä? Hyvä jos sinä otit osumat, mutta minun ampumani ei. Tietysti teissäkin on yksilöitä, jotkut laskee jotkut ei. En epäile, etteikö suurin osa olisi jäänyt vahigossa huomaamatta, mutta valitettavasti joillakin se taisteluinto tuntui ylittävän rehellisyyden. Ja kuten sanoin, muistakin ryhmistä löytyy sellaisia.

Tarkoitukseni ei ole haukkua teitä. Itse ainakin otan negatiivisen palautteen rakentavana kritiikkinä. Toivottavasti Susikukkokin pystyy siihen.
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 07.07.2008 19:31

Pimeyden Ritari kirjoitti:Tarkoitukseni ei ole haukkua teitä. Itse ainakin otan negatiivisen palautteen rakentavana kritiikkinä. Toivottavasti Susikukkokin pystyy siihen.
Susikukko kirjoitti:Huomasin sitten kun sanottiin. Pahoittelut kaikille reiluille selkään puukottajille, että en kovassa menossa aina huomaa/tunne selkä pistoja
Snild kirjoitti:Pahoitteluni jos en osumia huomannut.
Pystyy, jos sinä pystyt lopettamaan kun on jo kerran pahoiteltu. Ainakin minulle on pienenä opettu, että jos on kerran pyydetty anteeksi ollaan asiasta sen jälkeen hiljaa.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Otus
Herttua
Viestit: 535
Liittynyt: Perjantai, 13.07.2007 07:45
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja Otus » Maanantai, 07.07.2008 20:58

Hienoa porukkaa kuten aina, loistavasti piditte linjan kasassa. Oli myös erittäin hauska taistella teitä vastaan.

Tulee aivan väkisin mieleen riskissä se kohtaus kun aivan skenaarion loppupuolella tuli vastaan taas ( :lol: ( se joku niistä tyypeistä jolla oli sugarloaf ja pitkä keihäs, siinä haastoin tavallaan häntä, ja samalla toinen leskentekijä kiertää sivusta taakse ja backstabbaa :P

Muuten eksyin varsin harvoin teitä vastaan (Ehkäpä onneksi? :wink: )

Ps. Kiitos lainaamistanne kilvistä jossain skenaariossa (en muista missä) kun pari teistä kavereista ryhtyi onagerin miheistöksi ja teiltä jäi kaksi kilpeä. Hemuulin kanssa nappasimme ne ja riensimme aivan eturiviin portille Viroa vastaan. Ja yllätyksksi vielä huomasin että kilven takana oli pari heittokeihästä, joita meiltäkin löytyi lähemmäs kolmeakymmentä! :D


Pahoitteluni siitä että meni hieman omaksi tarinaksi :oops:
Viimeksi muokannut Otus, Sunnuntai, 20.07.2008 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leldin
Kapteeni
Viestit: 135
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 23:35
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Leldin » Tiistai, 08.07.2008 14:33

Enpä oikein muuta osaa sanoa kuin olitte perusvahvaa tasaisen tappavaa porukkaa hyvin panssaroituja.. siellä missä olitte linnaa piirittämässä huudeltiin säännöllisesti "juosia tänne!" taisinkin silloin käydä susikukkoa jokusen nuolen täräyttämässä jotta ette ihan läpi tulisi siitä rivistä. =)
....
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Tiistai, 08.07.2008 19:28

Susikukko kirjoitti:Sitten et vaan osunut perille asti. Itse sain heti aamun sparrauksissa kilven reunan kasseille ja tipuin maahan sikiöasentoon.
Sori vielä kerran! Se oli ihan vahinko.
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Pih
Asemies
Viestit: 12
Liittynyt: Maanantai, 16.07.2007 00:10
Paikkakunta: Karjaa

Viesti Kirjoittaja Pih » Tiistai, 08.07.2008 23:01

Mitäs tässä sanois. Mahtava ryhmä vastassa ja liittolaisena. Skouttina oli hauska joskus juoksennella teidän kanssanne esimerkiksi riskissä ja siinä metsätaistelun tyylisessä vastaversiossa(en muista mistä skenusta oli kyse). Mitä siinä vieressä kuuntelin niin homma toimii teillä ^^!
Avatar
Ugrik
Asemies
Viestit: 19
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 20:40
Paikkakunta: Estonia, Tartu

Viesti Kirjoittaja Ugrik » Keskiviikko, 09.07.2008 00:01

It was great to see you again!

I was taken completely by surprise when your catapult hit me in the head and i was like WTF - where that came from for couple of seconds - it would have been epic hit if it happened during scenario. As feedback - who makes such great catapult and only 5 rocks to shoot from it? Ill be waiting for a rain of stones next year!
Beatings will continue until morale improves!
Avatar
McManus
Kapteeni
Viestit: 101
Liittynyt: Tiistai, 13.03.2007 23:57

Viesti Kirjoittaja McManus » Keskiviikko, 09.07.2008 00:18

Itsehän Rämän kanssa tulin kontaktiin ainoastaan respawnillisessa linnamätössä, ja siinä kun keihäällä kilpirivin väliin tikkaili välillä tuntui että olisi tullut kontakti useampaankiin otteeseen ilman että kavereita kuoli. '

Toisaalta, linnan seinän vieressä työntäessä on pusku pahin ja uskon hyvin ettei kaikkia huomaa, ja myös tuntui siltä että se koski kaikkia kilpimuurin sillä puolella olevia, joten ei kai tässä sinänsä mitään :p

Hyvällä hengellä Rämä vetää, ja on aina mukava mättää teitä vastaan tai teidän kanssa (lue: skirmata selkään tai pussittaa sitomianne :D). Asenteesta ja hengestä ehdottomasti plussaa.
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Keskiviikko, 09.07.2008 00:52

McManus kirjoitti:Itsehän Rämän kanssa tulin kontaktiin ainoastaan respawnillisessa linnamätössä, ja siinä kun keihäällä kilpirivin väliin tikkaili välillä tuntui että olisi tullut kontakti useampaankiin otteeseen ilman että kavereita kuoli. '
Nyt muistat väärin, mettässä tulit ja laitoit hengiltä

käännyin "Sininen jätkä, öö" ja se sekunnin murto-osa mikä meni siihe että tajuaa että toi on vihollinen, battlestations! ni olin jo kuollu

korpes

tosin muistaakseni sulla oli kaverikin mukana joten lopputulos olisi todennäkösesti ollu sama muutenki :)
Avatar
McManus
Kapteeni
Viestit: 101
Liittynyt: Tiistai, 13.03.2007 23:57

Viesti Kirjoittaja McManus » Keskiviikko, 09.07.2008 03:32

Aa niin. Metsä. Sieltä kyllä tuli se tilanne mulle, kun olin pelottava ja raskaanoloinen possusoturi ihomaalissani ja kiltissäni että kun kaksi rämää kävi päälle sain yhteensä neljä kohtalaisen kovaa iskua joista kaksi päähän, ihan kuin olisi ollut kypärä ja muut varusteet että pitää lyödä monta kertaa... Kai mä sit olin niin pelottava :D

Voi olla että jotain Rämää pätkittiin myös jossain metsäskenuista mutta pääasiallisesti mä kyl kuolin niissä.. :/
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Keskiviikko, 09.07.2008 14:31

McManus kirjoitti:Aa niin. Metsä. Sieltä kyllä tuli se tilanne mulle, kun olin pelottava ja raskaanoloinen possusoturi ihomaalissani ja kiltissäni että kun kaksi rämää kävi päälle sain yhteensä neljä kohtalaisen kovaa iskua joista kaksi päähän, ihan kuin olisi ollut kypärä ja muut varusteet että pitää lyödä monta kertaa... Kai mä sit olin niin pelottava :D

Voi olla että jotain Rämää pätkittiin myös jossain metsäskenuista mutta pääasiallisesti mä kyl kuolin niissä.. :/
Mä olisin mielelläni hieman hivuttanut sinua. :lol:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”