Örkkien palaute

Hauhon Härkälinnalla 12.-14.8.2011 (http://nivaro.fi/fantasybattle)
Plästik Dub
Kapteeni
Viestit: 101
Liittynyt: Keskiviikko, 14.10.2009 20:16

Örkkien palaute

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub » Sunnuntai, 14.08.2011 23:31

Murskauduitko örkkien rynnäköiden alle, jäädyitkö kilpien eteen, vai ammuttiinko sinut kenties goblinien Millenium 5B:llä? Kertokaa se meille. :3
Gebu
Herttua
Viestit: 544
Liittynyt: Keskiviikko, 01.11.2006 18:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gebu » Sunnuntai, 14.08.2011 23:48

Ei helvetti, miten te teette ton aina? Aina teidän menoa kattelee ja ei voi olla hymyilemättä. Törkeän hienoa. Oli mahtavaa väistää kaksi ensimmäistä Millenium 5Bn kutia, ja kolmas osui, epiikan sääntöjen mukaan. Ei edes harmittanut kuolla siihen. Muutenkin, oli itselleni suurta hupia tulla vähän väliä hätyyttämään teidän Night Goblineita.
Norretian äänitorvi
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 15.08.2011 12:56

Goblinit <3. Muutenkin kaikki on tosi hyvin pukeutuneita ja suurin osa jaksoi eläytyä koko viikonlopun loppuun asti.

Kiitos kaikesta ja voitto oli täysin ansaittu!
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
AtheneNocturna
Nostoväki
Viestit: 9
Liittynyt: Keskiviikko, 28.07.2010 12:23
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AtheneNocturna » Maanantai, 15.08.2011 12:59

Örkit tulee ja jyrää aina ainakin niin kauan kun Rinsessan ruoska paukkuu.
Ai helkkari, teitä oli hauska huudattaa.

Emä ei kiitä, mutta jättää rankaisematta kun kerrankin osasitte hommanne oikein.
Olitte aivan mahtavia. <3
Viimeksi muokannut AtheneNocturna, Maanantai, 15.08.2011 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Örkki prinsessa= 20% seksikkäämpi kuin maksalaatikko..
Avatar
Par
Kreivi
Viestit: 466
Liittynyt: Maanantai, 05.07.2010 23:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Par » Maanantai, 15.08.2011 13:21

Todella hauskaa eläytymistä!
Avatar
Kodiaki
Nostoväki
Viestit: 5
Liittynyt: Maanantai, 15.08.2011 17:01

Viesti Kirjoittaja Kodiaki » Maanantai, 15.08.2011 17:11

WAAAAAAAAAAAGGGGHHHHH!!!! Kita on tyytyväinen vaikka ääni meni ekan päivän jälkeen. Onneksi on noita alempia jotka voi hoitaa käskyttämisen. Saa itse syödä lisää magiaa ja tulla isommaksi ja kovemmaksi.

Mutta loistavaa eläytymistä kaikilta ja Hiidet taas sekoilemassa sai käyttää hiisi spesial taktiksei. Hienoo oli harmi ettei tuu enää
DiabolusIgnis
Sotalordi
Viestit: 1240
Liittynyt: Sunnuntai, 31.05.2009 19:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja DiabolusIgnis » Maanantai, 15.08.2011 17:27

Hiisiä oli kiva säikytellä <3
SH-16 EA-vastaava
SH-15 EA-vastaava
SH-17 EA-vastaavan vasen käsi
SH-18 EA-vastaava
Argaali kirjoitti:Mielellään jengiin jotka kestää huonoja tapoja autossa, eli crisulle ainakin olis kyyti.
"Water Boy"

"Hei läski, ootsä menos liikkuu?"
Avatar
Isokisu
Kreivi
Viestit: 495
Liittynyt: Perjantai, 05.01.2007 20:09
Paikkakunta: Kuopio

Örksis!

Viesti Kirjoittaja Isokisu » Maanantai, 15.08.2011 18:45

Moe !!

Kanssahiisssssssssille iso kiitossss! Viimeinkin örkit voittivat!

Örkistön moreenia kohensi mitä parhaiten piiskan pauke, sillä oli aina kumman piristävä vaikutus pienten vihreiden aivojen toimintaan. Tai siihen homeitiömassaan, mikä nyt itse kullakin vihernahalla sitä ajattelupuolta hoitaa... Goblinitkin saivat aikaan rivin alta aikayksikön ja jopa sellaisen, jossa kaikki katsoivat samaan suuntaan! Suorastaan sirkustempun tasoinen suoritus.

Kiitos Örkkirimpsrempsalle ja Kidalle, jotka jaksoivat piiskata keskenään sekoilevaa ja kähinöivää örinäpetterilaumaa oikeaan suuntaan etsimään...ööö...juttuja. Niitä sinappeja. Tai kiveksiä... Mitä ne olikaan? Makeita juttuja kuitenkin. Tai ainakin ruuasta oli puhe.

Hauskaa oli, ehkä loputkin maalista ja liimasta saadaan irti, kunhan pääsee kolmannen kerran suihkuun...

T: Örkkikisuli
"Ken ei käy miekan mittelöhön,
lähe kalvan katselohon,
sen minä siaksi laulan,
alakärsäksi asetan."

- Kalevala 3:275
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Maanantai, 15.08.2011 18:49

Jos jonkun mielestä Lumenorin kiväärikomppania oli taistelussa vähän kevyt (miekan mittaiset "varsiaseet", olematon panssarointi ja paljon larppausta), niin kokeilkaapa gobboja. Niitä piti käskyttää ja potkia, ennen kuin ne teki mitään, ja sitten ne kuoli kun vihollinen vähän katsoi niiden suuntaan.

Mutta kaikki hyvässä hengessä ja pilke silmäkulmassa.


Ja sen mä vaan kysyn kaikilta vastustajilta, miksi hitossa kaikki juoksi mun ohi? Monta, monta kertaa vihollisia pinkoi ohi kuin mua ei olisikaan, ja kun jonkun huomion sain naamaan stäbbäämällä, mulle sanottiin, että mä näytin muka kuolleelta. Vee tee äf, mään?


Ja hsssssssss!
Beatings will stop once morale improves.
Avatar
Raud Mustasavu
Sotilasmestari
Viestit: 86
Liittynyt: Maanantai, 19.05.2008 22:16
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Raud Mustasavu » Maanantai, 15.08.2011 21:01

Oli upea kohta kun olin skouttaamassa ja jouduin vihernahkojen piirittämäksi. Siinä meni koko touhu upeaksi näyttelyksi ja Norretian barbaari kohtasi ylivoiman, kun hiidet lähenivät hihitellen ja solvaten. Upeaa oli eläytyminen kun rupesin karjumaan ja huitomaan kuin vesikauhuinen elukka, niin hiidet ottivat taka-askelia ja "pelästyivät" (vaikka olisin ollut hukkakauraa sille porukalle) lopuksi sain niskaani käpyjä jne. Sekä hiidet tulivat sahailemaan raajoja irti ruuaksi.

Loistavaa porukkaa! Eläytyminen +++
SLAVA VORNA!
"Jos minä pystyn siihen, pystyt sinäkin!"
Avatar
Joensuu
Herttua
Viestit: 665
Liittynyt: Torstai, 11.09.2008 17:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joensuu » Maanantai, 15.08.2011 21:31

Yksi parhaista jutuista oli se kun olin valvomassa teltta-aluetta ja tarkistamassa aseita perjantai-iltana, te jätkät harjoittelitte siviilivaatteissanne siellä kentällä sitä hiisitanssia. :D
Avatar
Luna Guardian
Ritari
Viestit: 66
Liittynyt: Sunnuntai, 02.09.2007 00:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luna Guardian » Keskiviikko, 17.08.2011 11:17

Örkeistä löytyi todellisia herrasmiehiä. Hiidet eläytyivät loistavasti omiin rooleihinsa ja oli aina mahottoman huvittavaa katsoa kun mokomat saivat minusta kontrollin :lol: .

Herrasmieheilystä sen verran, että oli todella mukavaa että hiisisotakoneen käyttäjät tulivat kevyesti koputtamaan olalle ja sanoivat täysin asiallisesti, että "Nyt suhun osui". Siellä pellin, finfoamin ja mellakkapanssarin alla ei oikein tuntenut niitä osumia, joten suuri kiitos ymmärryksestä. Isokilpinen örkkisoturikin ymmärsi sen, ettei tarvinnut heijareilla hakata, kun ei siitä hyötyä ollut, piiloutui vain kilpensä taakse (pelkuri! :P ) sitten kun siitä ei enää kuollut.

Oli todella hauskaa mättää teitä vastaan, ja sitten kanssanne ja sitten jälleen vastaan, kaikki saman skenaarion aikana vielä :P . Kiitokset!
Si vis pacem para bellum
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Fantasy Battle III - Viimeinen Sinetti”