Onko kiinnostusta pitää nyt kahtena viimeisenä viikkona ennen Sotahuutoa treenata kaksi kertaa viikossa? Ehdottaisin tiistaita toiseksi päiväksi. Tai sitten maanantaita (jos kukaan huomaa edes tätä viestiä ennen ensmaanantaita).
Miten on, löytyykö reeniseuraa?
EDIT: Traconiin tarvitaan työntekijöitä!
Jos joku haluaa olla päätuomari Pirkanmaan mestaruusturnauksessa, niin paikka on vapaa, muuten se olen jälleen kerran minä.
Lisäksi tarvitaan aputuomareita, nämä toimivat niin, että pystyvät osallistumaan myös turnaukseenkin (eli tuomaroivat lohkoja joissa eivät itse ole). Homma on kaksipäivänen, eli lauantai ja sunnuntai. Sisäänpääsy ilmainen.
Lisäksi, halutaanko me bofferipajaa? En ala turhaan sitä järjestämään jollei kukaan sitä pidä? Onhan se toisaalta hyvä sisäänheitto-ohjelma, mutta myös vapaaseen boffaukseen voisi olla sisäänheittäjä. Eli olisiko niin, että mieluiten pari henkilöä on välillä vapaassa boffauksessa "sisäänheittäjinä", eli esittelemässä lajia ja pyytämässä muita mukaan, kuin että bofferipajassa työssä?
Ja niin, tähän olisi kiva saada tieto lähipäivinä.
Kaikille työntekijöille siis ilmainen sisäänpääsy, aputuomareita tarvitaan 3-4 hlö ja bofferipajaan kaksi taikka sisäänheittäjiksi kaksi. Kukaan ei joudu tekemään kokoajan töitä ja kaikki pääsevät osallistumaan turnaukseen ja vapaaseen boffaukseen.