Minulla jää ikävä kyllä huomiset treenit väliin kun tarttee lähteä jyväskylään kirjoittelemaan työsopparia. Mutta ensi viikolla sitten. Vai onko silloinkin jotain kissan ristiäistä joka estää salin käytön?
Ei ole enää taukoja tulossa, tai sitten Jere on ainoa joka niistä tietää. Mutta ei ainakaan lähiaikoina, todennäköisesti ja toivottavasti ei tule jatkossakaan.
Tosin kohtahan pääsee jo pihalle, kuhan ei oo kauheen märkää. Sitten vähintään kahdet treenit viikossa, jos saatais tänä vuonna niihin kävijöitäkin.
Itselleni kyllä passaisi, mutta en usko että saadaan väkeä infottua tarpeeksi. Sanoisin että ensi viikolla sitten, tiedotetetaan treeneissä niitäkin jotka eivät tänne vaivaudu.
Minä, Jaakko ja Juri tullaan näillä näkymin perjantain treeneihin.
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Mitäs jengi on mieltä, alotetaanko ulkoreeni ens viikolla? On mun mielestä jo ihan sopivat kelit sellaseen, eikä oo niin justiinsa ku toi sali tympii jo.
On kumma juttu saamari ainakun olisi kunnon mätöt tarjolla ja niihin pitäisi päästäkkin. Niin pomolta löytyy yllättäen töitä. joten en pääse taaskaan treeneihin, kun joudun meneen sappeeseen katsomaan ettei Lauri Tähkää raiskata lavallansa.
Koita itse valvoa tapahtumaa joka on täynnä kännisiä ääliöitä ja laulaja jonka haluat kuristaa omin käsin vaikka hänen turvallisuuttaan pitää valvoa. Vaihtoehtoisesti voisi olla lyömässä ihmisiä joista pitää. valinta ei ole kovin helppo vaikka rahan kannalle loppujen lopuksi taas päädyinkin.
Saattaa olla että mä en pääsekään, käyn käsikirurgilla perjantaina Jyväskylässä ja tuun vasta illaks Tampereelle, joten en todennäköisesti ehdi paikan päälle..
"Kerron Veljesten legendaarisista uroteoista, kuinka vaari nuoruuden päivinään teki motin puita vartissa ja muori keitti niin maukasta puuroa, että puutkin heräsivät henkiin sitä maistelemaan.."
Joo, pistä tulemaan koru jonkun kautta niin vilkaisen sitä. Ehdin sittenkin treeneihin, joten väärä hälytys (Aika Jyväskylässä 15:45, joten ajelen sen jälkeen sinne.)
Olihan hyvät treenit! Kiitos kaikille osallistuneille.
Ja ulkotreeneistä sovittiin, että ensi tiistaista (20.4) lähtien treenaillaan jälleen Saukonpuistossa klo 17.00 eteenpäin.
Ajasta kuitenkin käytiin jonkinlaista debaattia, että pitäisikö aloitella klo 18, että useammat pääsisivät paikalle. Asiahan on vielä mahdollista muuttaa, joten mielipiteitä asiaan?
Parhaat treenit tälle talvelle mun mielestä, ehdottomasti, kiitos kaikille kun jaksoitte.
Pakko se on pitää siinä 17.00 ensi tiistaina, väki ei kuitenkaan lue tarpeeksi tätä foorumia asioiden muuttamiseen täällä. Mutta ensi treeneissä voidaan funtsia uudelleen jos on liian aikaisin. 18.00 voisi kyllä olla parempi, itse hoidan itteni paikalle vaikka kolmeks jos on pakko.
Ainiin, unohtui ilmoittaa tännekin mitä päätettiin.
Tosiaan, aloitetaan treenit klo 17.00, ne jotka eivät silloin pääse, voivat tulla kuudeltakin. Treenit kestävät sinne kahdeksaan asti, joten kyllä tapella ehtii.
Nyt vielä toistaiseksi siinä hiekkakentällä ettei pilata nurmea kesäksi.