Pääasetarkastajan huomioita aseiden tekijöille.

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät

Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Keskiviikko, 01.07.2009 15:41

Mä käytän kahta ristikkäistä puutarhaletkua, hyvin on kestänyt.

Mun toisessa kilvessä tosin oli juurikin tuo tuplaletkusysteemi, ja se hylättiin viime vuonna liian jäykkänä. Niin olisi käynyt Takavasarankin kilville jos olisi sama tarkastaja niitä katsonut. (Takavasaran kupurat nimittäin oli mun kilpeä jäykempiä kun niitä ihmeteltiin, eikä ne kyllä mun mielestä joustanut yhtään toisin kuin täällä mainostetaan. Ellei noissa joissakin ole sitten eri designia, tiedä sitten mitä niistä kokeilin aikanaan. :P )
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Keskiviikko, 01.07.2009 16:13

Joustaa ne enemmän kuin löylykauhakupura. Varsinkin nyt pitkäaikaisen käytön jälkeen. Ihmettelen kyllä tuota salosen kilven hylkäystä, jos löylykauhat menevät läpi niin ei tuplaletkussa pitäisi olla mitään ongelmaa. : O Meillä tosiaan kaikista paitsi yhdestä kilvestä on yksittäisletkukupurat menneet rikki ja siitä yhdestäkin tulee zweikan ja hilparin iskut sormille asti.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Beatific
Kuningas
Viestit: 2797
Liittynyt: Keskiviikko, 05.07.2006 09:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Beatific » Keskiviikko, 01.07.2009 23:09

LehtoA kirjoitti:Beatific: Millaisella otteella sä oikein matsaat jos tarvitset täyden sylin? :lol:
Vaihdan otetta lennossa niin että keihäs "lyhenee", ja se on helpompaa kun eristeet eivät tule tielle. Monissa tilanteissa myös pidän keihästä tahallaan lyhyemmällä otteella.

Mutta hyvä että saatiin linjaus (vaikka 150cm vähän lyhkäinen onkin) jotta ei tarvitse sitten pe-iltana ihmetellä että mistä metrikaupalla climasnappia...!
Viimeksi muokannut Beatific, Keskiviikko, 01.07.2009 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Assassiini skeittaa Kartanolinnan mailla ympäri vuoden
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Säännöt”