Käytännön järjestelyt. Perjantaina lastaus. (vielä mahtuu)

12. - 14. Syyskuuta, 2008 (http://www.ancalagon.ee/)
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Lauantai, 06.09.2008 23:01

Tälläinen huoli tuli mieleeni. Minulla on itselläni Tampereella vain ufo-kokoinen kilpi, joka taitaa olla melko pieni sopiakseen viron mättöihin - vai onko?

Toisekseen alustavasti olin toivonut rämäkilpeä lainaan (toivon vieläkin), mutta jos me tosiaan ollaan menossa kaksissa eri tabardeissa, niin mitenköhän se rämäkilpi suhtautuu siihen maahinkaistabardiin :D? Ja oliko niitä rämäkilpiä yleensäkään ylimääräisiä vielä joita voi lainata?
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Sunnuntai, 07.09.2008 15:57

Vähän samanlaisia huolenaiheita meikäläisellä. Suurin kilpi mitä löytyy on keskikahvallinen aavistuksen ufokilpeä isompi vaneerikilpi. :roll:

EDIT: Rämältä saa varmaan tabardin lainaan?

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Tiistai, 09.09.2008 09:56

ZamboNet kirjoitti:Tälläinen huoli tuli mieleeni. Minulla on itselläni Tampereella vain ufo-kokoinen kilpi, joka taitaa olla melko pieni sopiakseen viron mättöihin - vai onko?

Toisekseen alustavasti olin toivonut rämäkilpeä lainaan (toivon vieläkin), mutta jos me tosiaan ollaan menossa kaksissa eri tabardeissa, niin mitenköhän se rämäkilpi suhtautuu siihen maahinkaistabardiin :D? Ja oliko niitä rämäkilpiä yleensäkään ylimääräisiä vielä joita voi lainata?
Minä ryhdyin miettimään kilpiasiaa tuossa eilen. Iso heater on kyllä kätevä, se suojaa laajasti ja sillä saa torjuttua hyvin päähän tulevat iskut pienellä nyrkkeilyllä. Mutta kun se ei ole tuolla se juttu vaan jaloille löysästi läpsyttely. Sitä vastaan keskikupuraufo on selvästi parempi, sen saa vietyä alas paremmin kuin heaterin. Vai miten muut tätä ajattelevat.

Lisäksi ufokilpi on mukavampi raijata mukana, teistysti matkoilla mutta varsinkin niissä kilometrin respawnmatkoilla varustetuissa skenaarioissa. Viime vuonna niissä meni ikä ja terveys välineiden raijaamisen kanssa, tänä vuonna kevyempi varustus näihin skenaarioihin voisi kelvata edes tältä osin...
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Tiistai, 09.09.2008 12:03

Rämä kilpiä on joku vajaa 20? http://forum.sotahuuto.fi/viewtopic.php?p=54579#54579 Joten kaikki kilvet mukaan vaan. Myös monella paikallisella on normikokoinen keskikupurakilpi.

Tabardeja on varmasti kaikille.
Koskahan sitä ehtis taas sohuun?
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Tiistai, 09.09.2008 19:15

Itse otan sitten varmaan sen keskikahvakilpeni mukaan. Multa löytyy myös joitain käyttökelpoisia keskikahvaufoja (katso avatarini tuossa vieressä), joita voin hätätapauksessa ottaa mukaan yhden tai kaksi. Niissä tosin on puna-vihreä Takavasaran kilvenpäällinen.

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Nordic Equinox 2008”