Toisekseen alustavasti olin toivonut rämäkilpeä lainaan (toivon vieläkin), mutta jos me tosiaan ollaan menossa kaksissa eri tabardeissa, niin mitenköhän se rämäkilpi suhtautuu siihen maahinkaistabardiin

Minä ryhdyin miettimään kilpiasiaa tuossa eilen. Iso heater on kyllä kätevä, se suojaa laajasti ja sillä saa torjuttua hyvin päähän tulevat iskut pienellä nyrkkeilyllä. Mutta kun se ei ole tuolla se juttu vaan jaloille löysästi läpsyttely. Sitä vastaan keskikupuraufo on selvästi parempi, sen saa vietyä alas paremmin kuin heaterin. Vai miten muut tätä ajattelevat.ZamboNet kirjoitti:Tälläinen huoli tuli mieleeni. Minulla on itselläni Tampereella vain ufo-kokoinen kilpi, joka taitaa olla melko pieni sopiakseen viron mättöihin - vai onko?
Toisekseen alustavasti olin toivonut rämäkilpeä lainaan (toivon vieläkin), mutta jos me tosiaan ollaan menossa kaksissa eri tabardeissa, niin mitenköhän se rämäkilpi suhtautuu siihen maahinkaistabardiin? Ja oliko niitä rämäkilpiä yleensäkään ylimääräisiä vielä joita voi lainata?