SoHun ei-kaupallisuus

Palaute ja jälkipelit
Avatar
Nopsku
Herttua
Viestit: 668
Liittynyt: Maanantai, 30.01.2006 18:05
Paikkakunta: Vantaa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nopsku » Perjantai, 11.07.2008 11:04

Pysyvää loppusijoituspaikkaa (:P) on kai jo mietitty jonkin aikaa ja itse olin jo kysymässä asiasta Rantasalmen kunnanjohtajalta tuossa kevään alussa. Rantasalmen siksi, että olen itse sieltä kotoisin ja tiedän kunnalla olevan lääniä ja kiinnostusta kulttuuri- ja urheilutapahtumien järjestämistä kohtaan. Toisaalta taas, sijainti ei ole kovin keskeinen joka oikeastaan on suurin syy olla laittamatta tapahtumaa sinne.

Otsikkoon liittyen vielä, varmaan kaupallistaminen ja median houkuttelu olisi juuri helppoa esimerkiksi tuollaisten keskiaika-markkinoiden kyljessä. Omasta mielestäni kaupallistaminen tuo toki hyviä puolia ja mahdollisesti kasvattaa kävijämäärää sekä laajentaa kävijäkuntaa (olihan siellä Kanadan boffotapahtumassa tori sun muuta ja kävijäkuntaa näytti olevan koko perheen voimilla), mutta toisaalta sitten ei voida enää ehkä puhua suoranaisesti urheilullisesta boffaustapahtumasta joka keskittyy ennenkaikkea lajiin itseensä.
"Some of us do more than Dream"
Avatar
Harold
Kreivi
Viestit: 291
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 15:08
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Re: SoHun ei-kaupallisuus

Viesti Kirjoittaja Harold » Perjantai, 11.07.2008 17:39

JonTzu kirjoitti: Selvennyksenä:

Sotahuudon järjestää Sotahuuto ry jonka tilille tuotto menee. Tänä vuonna tuottoa tuli marginaalisesti mutta voitolle jäätiin hieman kuten kuuluukin. Kaikki voitto on ensi vuonna tapahtuman käytössä.
Tästä kiitos ja kunnia Sotahuuto ry:lle, että homma on reilua peliä.

Se tuotto, mikä mahdollisesti jää käteen (tai jaetaan palkkoina yms.) on täysin ok ja kuuluu ehdottomasti tekijöille.

Nopsku: Juuri sitä koetin tällä topikilla hakea: touhun kaupallisuus ei mielestäni saa missään olosuhteissa mennä lajista nauttimisen ja sen edistämisen edelle.
:wink:
Kiinteä SoHun paikka olisi kyllä Rock. Helpottaisi esim. kyytijärjestelyiden, perinteiden yms. syntymistä.
Yksilötaidot kompensoituu varustuksella...

http://harolds.busythumbs.com
Avatar
Tuomir
Herttua
Viestit: 539
Liittynyt: Keskiviikko, 21.05.2008 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tuomir » Maanantai, 21.07.2008 22:20

Ja silloin hajonneiden varusteiden korvaaminen ja korjaaminen olisi helpompaa jos varusteita ja materiaaleja voisi ostaakin paikan päältä. (kirkkaanväriset retkipatjat yms. myytäisiin "tiskin alta" :P ) Markkina-alue olisi jonkinlaisten tieyhteyksien varrella mutta tarpeeksi kaukana asutuksesta. Lisäksi vielä 50 sauna-autoa saunojille :twisted:
Kunnes lääkäri kieltää!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”