Sankarteot

Palaute ja jälkipelit
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Viesti Kirjoittaja Haiden » Torstai, 17.07.2008 23:12

Sankaritekona oli, kun saatossa loottasin kuolalta lipun. Oliko se nyt turan lippumies oli vieressä ja luulin häntä kuoleeksi. Yritin ottaa lippua mutta nopeasti kuullui en mä ole viellä kuollut. Tapoin hänet ja tuli kyllä fiilis "et vai?". Lopussa viellä loottasin liskojen lipunkin matkaan.

Ei ole hauskaa pitää tornikilpeä, kolmea lippua ja miekka samaan aikaan :lol:
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Perjantai, 18.07.2008 01:12

Päälle panssarit ja kasa heittokeihäitä, niin saat käsityksen siitä, miltä minusta tuntui linnan piiritykseksi muuttuneen kentän loppuvaiheessa :D
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
arturo
Asemies
Viestit: 17
Liittynyt: Keskiviikko, 09.05.2007 21:55
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja arturo » Perjantai, 18.07.2008 18:57

Oma urotekoni (ja huikaisevin SoHu muistoni) oli kun vikassa linnaskenussa ryntäsin puolustajien kilpilinjan yli törmäten susikukkoon. Seuranneessa lyhyessä väännössä hutaisin hänet kuoliaaksi ennen kuin joku älysi huitaista minua muutaman kerran selkään, jopa siinä määrin että menetin tasapainoni ja kaaduin susikukon kanssa ketoon.
Avatar
LehtoA
Herttua
Viestit: 755
Liittynyt: Torstai, 24.05.2007 17:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja LehtoA » Sunnuntai, 20.07.2008 08:39

Kukkulaa vallatessa pääsi tilanne meidän hyökkääjien osalta hieman tyssäämään, ja kun vastapuolella oli pidempiä keihäitä oli ratkaisuja tehtävä. Huomasin vasemmalla puolellani pitkän linjan Vishnaa ja huusin heille. "Vishna, on three. One - two -three - charge." Ja läksin itse kilpimieheni kanssa rynnäkköön. Yllätyksekseni koko Vishna yhtyi rynnäkkööni ja siinä saatiin puolustajia lakoon aika tehokkaasti.

Oli kyllä hienoa kun ryhmästä löytyy tuolla tavalla aloitekykyä että tällaistakin kaveria kuunnellaan ja otetaan niitä paikkoja hyväksi. Moni muu ryhmä olisi siinä tilanteessa jäänyt palloilemaan ennen kuin seurannut meikäläistä.
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”