Liskounioni - palaute

Palaute ja jälkipelit
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Tiistai, 08.07.2008 18:14

Rackham kirjoitti:Katselin kuopan pohjalta lipun kanssa, kuinka piditte kukkulan sivustan erittäin hienosti kokoajan Muertelta. Joka sitten hajosi eikä saanut kasattua poppootaan respatessaan.
Jep, se oli totaalinen taktinen moka meiltä, mutta ensimmäisen rynnistyksermme kestämisestä isot aplodit, ja suuret kiitokset taktisesta opetuksesta! :D
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Nightingale
Kreivi
Viestit: 406
Liittynyt: Keskiviikko, 25.06.2008 10:07
Paikkakunta: Vantaa, Tikkurila

Viesti Kirjoittaja Nightingale » Tiistai, 08.07.2008 19:05

Taape:

Ehkä se olit sitten sinä ^^, itse taistelin lähinnä kaukana vasemmalla ja siinä kulmassa.

En myöskään millään tasolla voi mennä takuuseen oliko Zambo siinä vieressäni en ehtinyt katsoa. Kunhan kiitin niitä jotka minua jaksoivat kannustaa.
Kuninkaantekijät II Hauholla 16-18.8! Tulkaa sinne!
Facebook: https://www.facebook.com/events/1676545 ... 2/?fref=ts
Foorumi: http://forum.sotahuuto.fi/viewforum.php?f=189
Avatar
Tuomir
Herttua
Viestit: 539
Liittynyt: Keskiviikko, 21.05.2008 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tuomir » Tiistai, 22.07.2008 12:51

Jaa te olitte siis ne punareunaiset tyypit videolla. Mietinkin ketkä olivat kyseessä, mutta nythän sekin selvisi. Harmittaa kun olin vaan ajatellut rakentaa samantapaista keihästä mutta nyt te ehditte ensin :cry: . No ei vaninenskaan, ainakin kuvissa hienot keihäät ja hyvä taktiikka. Enenpää en sitten tiedäkään mutta hienolta näyttää. Ensi vuonna nähdään :twisted:
Kunnes lääkäri kieltää!
Avatar
Kreivi Sinisulka
Kreivi
Viestit: 458
Liittynyt: Perjantai, 18.05.2007 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Kreivi Sinisulka » Torstai, 24.07.2008 19:45

Nätin näköstä oli, kun Saksan kanssa kukkulaa vallattiin, kun yksi lisko ahistelee keihäällään kokonaista laumaa possuja ja muuta sekalaista sakkia. Näppärästi piästiin siitä kiertämään ne ja nousemaan rinteen harjalle, kun kaikki huomio keskittyi virnuilevaan kypärättömään kaveriin, joka pienen kilpensä suojista piti kelttien koivet liikkeessä ilkeällä tikullaan.
La vérité suivra l'épée du vainqueur
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”