Miten meni?

Palaute ja jälkipelit
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Miten meni?

Viesti Kirjoittaja Rovio » Sunnuntai, 06.07.2008 19:08

Eli ryhmien omat mietteet, siitä miten omallaryhmällä meni. Mikä toimi hyvin ja mikä huonosti?
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Avatar
TAUkki
Kreivi
Viestit: 486
Liittynyt: Keskiviikko, 16.04.2008 16:10

Viesti Kirjoittaja TAUkki » Sunnuntai, 06.07.2008 19:22

Meidän ryhmällä yhteispeli oli aivan toivotonta, sitä pitää treenata nollaysiä varten.
Paras skenaario koko viikonloppuna oli päättöskenaario, eli risk.

Otis sukat vastan äsken jalasta, ja rakkojen lukumäärä loppujen lopuksi oli kolme. :)
Avatar
Aarimoto
Työn Sankari
Viestit: 1323
Liittynyt: Sunnuntai, 24.09.2006 08:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aarimoto » Sunnuntai, 06.07.2008 19:49

Tämä vähän OT, mutta TAUkki; suosittelen alppimaiden ammattilaisten valmistamia patikointisukkia, tänäkin vuonna nolla rakkoa ja jalat suossakin täysin kuivina. Suosittelen!
Teh Aarimoto
Gonahtanut vanha karhu
Avatar
f4st
Ritari
Viestit: 60
Liittynyt: Maanantai, 28.01.2008 19:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja f4st » Sunnuntai, 06.07.2008 20:00

Paras skenu oli RISK ja linnan hyökkääminen ja puolustaminen viimeisena päivänä
Jalat ovat rakko-free tilanteessa
:D
:) odotan seuravaan SH jo nyt!!
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Sunnuntai, 06.07.2008 20:33

Samaa mieltä f4stin kanssa, linna oli hauska yllätys ja mukavaa vääntöä (mitä nyt eturivin kilpenä vähän kipuakin sai kestää...) ja RISKissä oma ryhmämme oli omimmalla alueellaan koko viikonlopun aikana. Muissa skenaarioissa oikeastaan aina törmättiin joko alueen laitaan tai vahvaan kilpimuuriin, usein jopa edellämainittujen yhdistelmiin. :wink:
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Säätäjä
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Sunnuntai, 01.07.2007 20:07
Paikkakunta: Helsinki

tniin ^^

Viesti Kirjoittaja Säätäjä » Sunnuntai, 06.07.2008 20:38

Siinähän se meni, jouduttiin vaan kokoajan jättimäisten kilpimassojen alle, pakoon ei päässyt. Mutta päästiin sitä välillä myös niskanpäällekkin, metsässä. :D tosin parissa muussa metsäskenussa jäi harmittamaan se, kun meidät lähetettiin turan ja jonkun toisen ryhmän kanssa suoraan kuolemaan + toisella kerralla taustareservi kuoli ennen, kuin sitä kerettiin pyytää apuun. :/
SH 07,08,09,10 ja 11
Kuva
Avatar
JuhoR
Paroni
Viestit: 223
Liittynyt: Lauantai, 19.05.2007 16:02
Paikkakunta: Mäntyharju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhoR » Sunnuntai, 06.07.2008 20:42

Huonosti, harvoissa skenaarioissa, jos yhdessäkään olimme täydessä miehityksessä ja usein toiset jäivät minun jälkeeni jostain syystä, joka tietysti tarkoitti jokaisen kuolemaa. Sitten vielä toinen aktiivinen soturimme satutti jalkansa :? Ja sitten alkoikin mennä vielä huonommin. Viimeinen skenaario oli mielestäni kaikkein hauskin ja siinä pääsin pari kertaa kunnolla vastustajan selustaan ja tekemään kunnon rynnäköitä vastustajia kohti hyvällä ja huonolla menestyksellä.
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Re: tniin ^^

Viesti Kirjoittaja Triks » Sunnuntai, 06.07.2008 20:47

Säätäjä kirjoitti:tosin parissa muussa metsäskenussa jäi harmittamaan se, kun meidät lähetettiin turan ja jonkun toisen ryhmän kanssa suoraan kuolemaan + toisella kerralla taustareservi kuoli ennen, kuin sitä kerettiin pyytää apuun. :/
Sama jäi harmittamaan täälläkin (tuosta pikkukuvasta huolimatta olin TURAssa). Jäin itse kyllä eloon siinä rytäkässä, mutten uskaltanut sanoa sitä ääneen. :---D

No mutta joo, hyvin meni ja oli mahtavaa ja jeejee kivaa ja kaikkea. Linnanvaltaukset ja -puolustukset sekä metsäpogoilut oli parasta antia. Etenkin Vishna ja Perkele olivat ihan mahtavia omalla puolella. *hymy*
Avatar
Säätäjä
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Sunnuntai, 01.07.2007 20:07
Paikkakunta: Helsinki

:P

Viesti Kirjoittaja Säätäjä » Sunnuntai, 06.07.2008 20:52

Jäin itse kyllä eloon siinä rytäkässä, mutten uskaltanut sanoa sitä ääneen. :---D
:D joo kyl meistäkin pari sinne mettään karkas, itse olin niin äimänä siitä lössin määrästä, että jämähdin siihen. :P
SH 07,08,09,10 ja 11
Kuva
Avatar
PattiJalka
Marsalkka
Viestit: 2390
Liittynyt: Lauantai, 05.04.2008 19:22
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja PattiJalka » Sunnuntai, 06.07.2008 20:54

Useimmiten meni hyvin, välillä jouduttiin totaalisesti lahdatuiksi heti ensimmäisten joukossa. Ei olla sitä porukkaa joka kannattaa laittaa pitämään linjaa pystyssä...
Eniten tykättiin RISKistä, linna-skenuista ja kukkulan-valtauksesta.

Joka päivä oli ihan lenkkarit jalassa ja rakkoja nolla. :)
Henkilökohtaisesti olen tosi tyytyväinen ekaan SoHuuni.
Kuvaajana Juha-Matti Marjamaa
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Re: :P

Viesti Kirjoittaja Triks » Sunnuntai, 06.07.2008 20:56

Säätäjä kirjoitti::D joo kyl meistäkin pari sinne mettään karkas, itse olin niin äimänä siitä lössin määrästä, että jämähdin siihen. :P
Teidän kanssa taisinkin hetkeksi tulla sinne pensaaseen kykkimään sen hässäkän jälkeen. :'D
Avatar
Säätäjä
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Sunnuntai, 01.07.2007 20:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Säätäjä » Sunnuntai, 06.07.2008 21:00

Joka päivä oli ihan lenkkarit jalassa ja rakkoja nolla.
Ei hassumpaa, itellä oli kans lenkkarit, mut rakkoi jalat täynnä. Epistä. : /
Teidän kanssa taisinkin hetkeksi tulla sinne pensaaseen kykkimään sen hässäkän jälkeen. :'D
:D no on se hyvä, et osa edes selvis.
SH 07,08,09,10 ja 11
Kuva
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Sunnuntai, 06.07.2008 21:03

Itse käytin maihareita, rakkoja nolla kiitos rakkoteipin jota sain käyttööni

Mahtavaa ainetta, apteekista taitaa saada

pitää itselleni ainakin hankkia
Avatar
Teurastaja_
Kersantti
Viestit: 51
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 15:54
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Teurastaja_ » Sunnuntai, 06.07.2008 21:14

Viikonloppu oli täynnä raivoisia yksilösuorituksia ja eeppisiä epäonnistumisia minun osaltani. Porukka oli kuten ennenkin mukavaa ja rentoa ja Kuolalaisia, jotka paluu reissulle mukaan ahtoivat kesti helposti koko pitkähkön kotimatkan. Kiitos kaikille paikalle raahautuneille ja ryömineille ihmisille.
-.-
Avatar
Hiisi
Herttua
Viestit: 556
Liittynyt: Keskiviikko, 10.05.2006 13:15
Paikkakunta: Kuopijo

Viesti Kirjoittaja Hiisi » Sunnuntai, 06.07.2008 21:15

Uudet hilpparit toimi tappavan tehokkaasti rivissä. Metsässä vähän kömpelöt, mutta onneksi siellä ei niin hirveästi tarvinnut rymytä.

Porukan varustetaso oli kasvanut huomattavasti viimevuosiin verrattuna. Vissiin siitä jotain hyötyä on ollut koska ainakin omat treenit jäi tasan yhteen kertaan.

Vaelluskengät jalassa. 0 rakkoa.

Ei mitään valittamista.
Avatar
f4st
Ritari
Viestit: 60
Liittynyt: Maanantai, 28.01.2008 19:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja f4st » Sunnuntai, 06.07.2008 21:26

paljon muuten oli osallistujia?
Pahistonttu kirjoitti:Samaa mieltä f4stin kanssa, linna oli hauska yllätys ja mukavaa vääntöä (mitä nyt eturivin kilpenä vähän kipuakin sai kestää...) ja RISKissä oma ryhmämme oli omimmalla alueellaan koko viikonlopun aikana. Muissa skenaarioissa oikeastaan aina törmättiin joko alueen laitaan tai vahvaan kilpimuuriin, usein jopa edellämainittujen yhdistelmiin. :wink:
ja siellä minä olin eturivissä pitämässä kilpini pystyyn omalla päällä ;D onneks oli kypärä päässä. Käytin yhden respin vain:)
Tykkäsin eniten Kelteistä ja niiden brutaalisesta ruohon revijistä, jotka jossain vaiheessa juoksi ilman mitään muurin alle!! ja yrittivät saada heinämuurin pois :D annan 10/10p. siitä teosta! !
Avatar
TAUkki
Kreivi
Viestit: 486
Liittynyt: Keskiviikko, 16.04.2008 16:10

Viesti Kirjoittaja TAUkki » Sunnuntai, 06.07.2008 21:35

10 pistettä ja papukaijamerkki minultakin, olin siinä napsimassa väkeä keihäällä, mutta ei niihin alastomiin häröilijöihin vaan osunut. :)
Avatar
Triks
Herttua
Viestit: 956
Liittynyt: Torstai, 03.01.2008 02:42
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Triks » Sunnuntai, 06.07.2008 21:36

TAUkki kirjoitti:10 pistettä ja papukaijamerkki minultakin, olin siinä napsimassa väkeä keihäällä, mutta ei niihin alastomiin häröilijöihin vaan osunut. :)
Hail Ukkometso ja Kanahaukka! :----D
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Sunnuntai, 06.07.2008 21:39

Aivan mahtava Sotahuuto! Risk ja linnatappelut olivat hyviä. Kiitos kaikille mukana olijoille, ja etenkin tanskalaisille.
Niin ja kiitos järjestäjille!
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
horsesarse-
Sotalordi
Viestit: 1371
Liittynyt: Keskiviikko, 17.05.2006 17:56
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja horsesarse- » Sunnuntai, 06.07.2008 21:46

Hyvin meni, mutta se vaati uskomattoman määrän huutamista :D Nyt on ääni ihan kuin 14 vuotiaalla viskijuopolla, eli välillä kuuluu ulisevia vinkauksia ja välillä matalaa köhinää. Kiitos kaikille ryhmille joiden kanssa teimme yhteistyötä, ekana mieleen tulee Rämä, Maahinkainen ja varsinkin riskissä Leviathan + Perkele :)
Scalier
Nostoväki
Viestit: 4
Liittynyt: Maanantai, 09.06.2008 22:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Scalier » Sunnuntai, 06.07.2008 21:54

Ei mennyt aluksi hyvin, ei. :p Dual wieldaaminen höyhenen kevyillä miekoilla toimii dueleissa, mutta näin suurissa taisteluissa aivan turha. Tuli lainattua joku ylijäämä kilpi Kuolalta (kiitos :D) ja silloin suoriutui paljon paremmin. Tämä oli eka kertani Sohussa, kaikki varustukset menee uusiksi seuraavaa varten.

Mitä tulee ryhmätoimintaan noh, välillä oli parempi hajoittaa oma porukka ja mennä tukemaan muita, tuli ryövättyä Takavasaran lippu kahden Rämäläisen ja toisen Leviaattanilaisen (+ muutama oma pitämässä seuraa vastustajan rivistöä vastaan) kanssa vikassa skenussa, aivan mahtava kokemus! :)
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Sunnuntai, 06.07.2008 21:56

Oli aivan helvetin hienoa :DD sain itse mätettyä hilparilla tai keihäälläni tajutonta määrää porukkaa :twisted: ja skenaarioista täytyy omasta puolestani mainita ehdottomasti linnan puolustukset milloin siihen oli tilaa :D sijotuin aina sisääntuloaukon vasemmalle puolelle jossa heiluin milloin minikäkin aseen (tavallisesti hilpari tai keihäs) ja kilven kanssa ja onnistuneesti tapoin porukkaa kuin heinää :twisted:
If you want to see me watch on trees
Avatar
f4st
Ritari
Viestit: 60
Liittynyt: Maanantai, 28.01.2008 19:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja f4st » Sunnuntai, 06.07.2008 22:17

haha katoin just mtv3 uutisia meidän ka:D
näin iteä selvästi eturivissa linnan hyökkäyksen aikana
p.s en ole kompastunut, vain aloin purkaa linnoitusta
Von Kaunissydän
Asemies
Viestit: 15
Liittynyt: Lauantai, 08.12.2007 21:47

Viesti Kirjoittaja Von Kaunissydän » Sunnuntai, 06.07.2008 22:42

Perkeleen hauskaahan siellä oli. RISK oli paras skenaario, tuli kuoltua niin saakelin paljon :D Linnassakin oli ihan mukavaa, sekä puolustuksessa että hyökkäyksessä. Kilpimiehenä ei tosin tullut tappoja koko tapahtumassa kuin se muutama.

Ja katsoin muuten kanssa ne kymmenen uutiset, Perkelehän siinä marssi heti ensimmäisenä 8)
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Sunnuntai, 06.07.2008 22:46

Mukavasti meni veljeksillä näin ryhmänjohtajan näkökulmasta. Ei kuollut monesti tyhmästi, ja taidettiinpa jonkin kerran olla melko ratkaisevassakin roolissa skenaarion voittamisessa. Odotukset meidän ryhmän suhteen oli tosin buustattu foorumiuhoamisen myötä niin korkealle, että se meni vähän stressin puolelle. Täytyy suoraan sanoakin, etten ole yhtä paljon treenannut mitään aikaisempaa Sotahuutoa. Vanhan koneen käynnistyminen kesti pitkään, mutta kun vauhtiin pääsi niin hauskaa oli :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”