Hmm..
Mielenkiintoista oikeesti että tästä on saatu kymmenen sivua vääntöä ja asia on oikeasti melko yksinkertainen.
Ennustan, että jos tää sääntö menee pois, tilalle saadaan kilvennurkista saatuja ruhjeita kun ekan niitin selkään saanut tyyppi manööveroi kilven kanssa rintamasuuntaan uusiksi. Selkään lyöjä voi hyvinkin saada hoidettua tyypin hengiltä, ei siinä mitään, mutta se että kilven kanssa heiluu, saa aikaan ikäviä osumia.
Toinen mitä mä ennustan on se, että jos tää selkäänpuukotus poistetaan, tulee enemmän takaraivoon sihdattuja lyöntejä sen mukavan ja ystävällisen paikan ollessa hitusen hankalampaa hakea kun kahdesti pitää lyödä hyväksytysti.
Lisäksi tulee vielä se juttu tietysti, että osa tuosta sodinnasta menee taas enemmän lätkyttelyksi.
Ei silti, menen niillä säännöillä mitä sanotaan ja jos kerran idioottivarma yksinkertaisuus (omasta mielestäni siis, huomio) halutaan laittaa ehdottoman turvallisuuden edelle sen sijaan että tyydyttäisiin vaan kaikki leikkimään näitten voimassa olevien yksinkertaisten sääntöjen puitteissa, eikä kasvattamaan sitä omaa paremmuuttaan ensi sotahuutoon kun joku kerran puukotti selkään jossain skenussa viime vuonna.
Seuraava askel olis varmaan nuo panssarinläpäisevät aseet ja lisäpisteet panssareista..
Jos on tosiaan niin että ihmisten mielestä tossa selkeässä säännössä on jotain epäselvää, ihmettelen kovasti. Tulkinnan alaisuudet alkaa vasta kun koitetaan saada siitä irti jotain etua itselleen, jolloin kuvaan on astunut joku henkilö joka ei joko osaa hävitä tai on isoissa ongelmissa logiikan tai äidinkielen kanssa. TAI osaa lukea raamattuja niinkuin piru konsanaan..
Sitten on tietysti ne tahot jotka haluaa tän säännön vaan pois jostain muusta syystä.
Itse olen edelleen tiukasti ton selkäänpuukotuksen puolella jo siksi etten halua saada siitä isosta kartusta jossain kentällä takaraivoon kahdesti sen yhden pyllylle läpsäisevän tai olalle asetetun terän muodossa. Eikä siis ole kyse siitä etten sitä osumaa ota tai koska en kestä kipua tms. Enemmänkin kyse on siitä että jotkut eivät välttämättä kestä sellasta osumaa minkä minä kestän ja tässä selkäänpuukotuksen poistossa avautuu ovi melko hasaardille toiminnalle jatkossa.
Toisaalta mitäs minä täällä jauhan ku on varmaan muutamaan kertaan tullu jo sanottua et "en kirjottele tähän ketjuun ku tän huomion tms.."

On mahdollista että ajattelen, näin ollen voin myös olla olemassa.