frozen kirjoitti:No, mutta jos kyseiset henkilöt eivät oikeasti saaneet mitään parempaa pään suojaa?
Ei ne rallikisoihinkaan päästä ihan mitä tahansa kotimetsien Ari Vatasta ajelemaan isun Opelilla, kun "ei ollu parempaa."
Saa sitä joskus ajatella muitakin, eikä aina vain "niin kauan kun mulla on kaikki hyvin." Sitä ei aina itse ihminen näe, mitenkä typerältä se pyöräilykypärä tai vastaava viritelmä siellä rivin keskellä näyttää. Ja vain koska sua ("sä" äs in ihminen yleensä, et juuri sinä, frozen) ei kiinnosta miten typerältä sä näytät, ei meinaa että muita se ei kiinnostais. Ei tää ole ihan mikä tahansa päivä Puuhamaassa, jossa saa tehdä ihan mitä haluu.
Kyse ei ole aina ihan vain siitä, että pääsee boffaamaan. Sitä voi harrastaa kotonakin. Sotahuutoon on sentään tuhlattu paljon aikaa ja vaivaa, tehty viitekehyksiä ja rukattu sääntöjä, jotta homma toimii ja kaikilla on hauskaa. Ei sitä tehdä siksi, että Perähikiän Verkkari & Pyöräilykypäräboffaajat tulee ja ounaa kaikki laskelmoidulla toiminnalla.
Kaikkien muiden panssareiden osalta panostetaan autenttisuuteen, joten miksei kypärien? Et sä voi pistää muovirenkaista kasattua chainia ja saada panssaripisteitä. Replica kevlat ei toimi platena. Alasuoja ei ole panssaroitu kalukukkaro. Ei varmaan järkkärille kelpaa selitykseksi että "ei ollut parempaa."
Joo ja en mielestäni leimannut mitään/ketään tossa viestissäni, esitin vain kysymyksen ja faktaa. (Btw, huomioi se hymiö ;D)
Neva! Poljen hymiöt suohon, laulan niiden päälle Joukahaisen ja heitän sekaan vielä suohomon ja kylmän kiven.
Mutta joo, en mä aina kohdista viestejä ihmisiä kohtaan, vaan sitä viestin... viestiä. Joskus tulee jatkettua ja jaariteltua ihan vain selittämisen ja selventämisen ilosta, niin tulee tehtyä vähemmän viestejä, kun asia tulee kerralla puhuttua puhtaaksi, eikä aina pidä olettaa että se toinen tajuaa kaiken mitä sä vihjaat. That's just how I roll.
Beatings will stop once morale improves.