Qoshovius kirjoitti:En ole sohussa vielä ollut, mutta luulisin että jokin kirkkaanvihreä t-paita voi latistaa tunnelmaa.
Jos laittaisi vaikka tuonne jonkun "aloittelijan peruspropit" - stickytopikin, missä olisi vaikka jokin yksinkertainen kangastunika, nostaisi se varmaan jo tapahtuman tyyliä melko hyvin, jos aloittelijoille ja muillekin saataisiin edes autenttinen paita. Housuthan ei varmaan niin hyvin erotu.
No peruspropeiksi yleisilmeen kannalta riittäs tabardin väriin sopiva vaatetus
Eli esm musta vaatetus tabardin alla, ei sitä kukaan näe tai kiinnitä huomiota onko kyseessä autenttinen tunika vai musta teepaita
Itse lähden ensi sotahuutoon mustissa housuissa, mustassa paidassa, panssareissa, tabardissa ja maihareissa
Eli peruspropeiksi
Huomiotaherättämätön vaatetus
ja urheilukypärät maalattaisiin tai teipattaisiin mustaksi/hopeisiksi
tunikoja on sinänsä turha vaatia koska ne eivät erotu samanvärisistä teepaidoista yli 3 metrin päähän

Autenttisen paidan ja huomiotaherättämättömän teepaidan ero on käytännössä aika pieni jos tarkastellaan tabardin alta parin metrin päästä mutta vaivassa huomattava ero, hakeeko 2 eurolla tarjoustalosta teepaidan vai tekeekö itse ostetusta kankaasta tunika (tai tilaa/ostaa jostain 15-20 eurolla)
Itse ostin mustan paidan 3,2 eurolla, ei hirveä investointi
mustat chucknorris stretchifarkut oli 30e
näillä mennään
Eli tunikoita voi suositella kyllä mutta vaatimuksiin riittäisi huomiotaherättämättömät värit ja maaston kannalta maiharit/vaelluskengät yms on paremmat kuin lenkkarit