olen sitä mieltä että ne kahden osapuolen mätöt ovat parempia, ei ehkä niin moni puolisia mutta... no miten sen nyt sanoo, "mätökkäämpiä"

Valvojat: Ylläpito, Järjestäjät
IMO aivan toisarvoinen argumentti. Vaikka olin palkkiksilla niin Risk oli ehdottomasti tapahtuman nautittavin skenaario. ja kerta ranskan respawn oli lähempänä sitä kukkulaa niin pääsi hyökkäämään eikä tulemaan hyökätyksi, ja kolmella neljästä kerrasta mentiin läpi niin että heilahti. Tottakai skenu olisi voinut toimia apremmin yhdellä kukkulalla ja kahdella osapuolella.nightwun kirjoitti:Epäilikö kukaan hetkeäkään että palkkikset eivät olisi tulleet Ranskan kimppuun RISK skenussa?
Hyvä idea. Kun pisteitä on enemmän ei voisi vain ajatella että tänne jää osa ja pitää sitä hallussaan ja loput tekee iskun tuonne toiseen pisteeseen niin että saadaan se kahdeksi sekunniksi meille ja sitten vaan pidetään sitä toista pistettä, niin kuin englannilla tänä vuonna kävi. Silloin pitäisi oikeesti miettiä mitä kautta mennään ja kuinka isolla joukolla ja kuinka paljon joukkoja puolustaa mitäkin pistettä ja voisi tulla sekin tilanne että 20 kaveria puolustaa jotain pistettä yli 50 vihollista vastaan, kun ne on onnistuneesti kiertäneet pääarmeijan ohi ku ne ovat olleet menossa valtaamaan toista pistettä.Peltokorppi kirjoitti:Rikiin voisi minun mielestäni yhden tai kahden pistesaantipaikan siasta olla esimerkiksi viisi pistettä mikä toisi lisää taktisuutta joukon jaolle ja toisi paljon tunnelmallista mettähäröilyä.
Tämä oli yksi skenaarioista Nordic Equinoxissa, tosin osapuolia oli vain kaksi, ei kolme. Ongelmaksi muodostui pisteiden välisesti poskettomat etäisyydet ja se, ettei pistepaikkojen sijainnista ollut tietoa. Nämä ongelmat johtivat juoksemisen ja taistelun suhteen painottuvan huomattavasti enemmän juoksemiseen.Riskiin voisi minun mielestäni yhden tai kahden pistesaantipaikan siasta olla esimerkiksi viisi pistettä mikä toisi lisää taktisuutta joukon jaolle ja toisi paljon tunnelmallista mettähäröilyä.
Jep, samaa mieltä. Kaksi osapuolta ja runsaasti pistepaikkoja, ei pelkästään kahta tai kolmea. Sotahuudon kokoiselle tapahtumalla se kuusi pistepaikkaa kahden osapuolen skenussa voisi hyvinkin toimia.Azor kirjoitti:Tämä oli yksi skenaarioista Nordic Equinoxissa, tosin osapuolia oli vain kaksi, ei kolme. Ongelmaksi muodostui pisteiden välisesti poskettomat etäisyydet ja se, ettei pistepaikkojen sijainnista ollut tietoa. Nämä ongelmat johtivat juoksemisen ja taistelun suhteen painottuvan huomattavasti enemmän juoksemiseen.Riskiin voisi minun mielestäni yhden tai kahden pistesaantipaikan siasta olla esimerkiksi viisi pistettä mikä toisi lisää taktisuutta joukon jaolle ja toisi paljon tunnelmallista mettähäröilyä.
Muuten idea oli hyvä ja taktinen. Se synnytti tunnelmallisia ja epätoivoisia puolustustaisteluita, kun joukkoa jaettiin liikaa. Erittäin kehityskelpoinen skenaario.
Itsekin mainitset että skanu olisi voinut toimia paremmin muulla tapaa. Otin kantaa skenaarion tasapainoon en siihen missä oli hauskaa. Respawn on hauskaa ja sitä voisi käyttää enemmänkin. Tarkoitin tässä että kolmas osapuoli saa päättää voittajan, joka on aina typerää peleissä.Oravainen kirjoitti:IMO aivan toisarvoinen argumentti. Vaikka olin palkkiksilla niin Risk oli ehdottomasti tapahtuman nautittavin skenaario. ja kerta ranskan respawn oli lähempänä sitä kukkulaa niin pääsi hyökkäämään eikä tulemaan hyökätyksi, ja kolmella neljästä kerrasta mentiin läpi niin että heilahti. Tottakai skenu olisi voinut toimia apremmin yhdellä kukkulalla ja kahdella osapuolella.nightwun kirjoitti:Epäilikö kukaan hetkeäkään että palkkikset eivät olisi tulleet Ranskan kimppuun RISK skenussa?
Arkku skenusta itsestään minulla ei ole pahaa sanottavaa