Aseen anastuksesta

Täällä on mahdollista saada selvennöksiä sääntötulkinnoista. Sääntöehdotukset ynnä muu "Kehitysideat" -osioon. Täällä kysymyksiin vastaavat AINOASTAAN järjestäjät.
Deiniel
Ritari
Viestit: 63
Liittynyt: Sunnuntai, 29.04.2007 16:33
Paikkakunta: Kankaanpää (55km Porista pohjoiseen)
Viesti:

Aseen anastuksesta

Viesti Kirjoittaja Deiniel » Maanantai, 17.12.2007 19:30

En ole varma mutta muistan lukeneeni juttua ns. "body loottauksesta". Miten lie sensitten päättyi. Mutta itse asiaan. Jos sinä rivistössä olessasi saat keihään torjuttua niin että voisit vaikka nykäistä keihään varresta kiinni pitäen itsellesi käytettäväksi(skenun ajaksi tai kunnes kuolet), niin onko tämä sallittua? Toisihan se melkoisen vaihtelun kentälejos kolmelta mieheltä viedään keihäät käsistä ja tulee rivistöön melkoinen reikä :twisted: ...
It's not the size of your army, it's not the strength of your arm, it's not the lenght of your blade. Only thing that matters, it's the will from your heart.
Gnomus
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1427
Liittynyt: Perjantai, 10.02.2006 14:13
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Gnomus » Maanantai, 17.12.2007 22:23

Jos vastustajalta saa aseen pois nopealla nykäisyllä, niin se on ok. Vastustajan asetta ei saa kuitenkaan käyttää itse. Ainoa tilanne jossa saa käyttää muuta kuin omaa asetta on se kun joku (kaveri) antaa aseensa vapaaehtoisesti toisen käyttöön. Tällöin aseen omistaja ja käyttäjä hoitavat sitten itse asian jos ase menee rikki. Juuri aseiden rikkoutumisvaaran takia ei saa käyttää kenenkään muiden aseita ilman henkilön suostumista.
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Keskiviikko, 19.12.2007 14:09

...ja vielä lisäyksenä että jos repäii joltakulta keihään tai muun aseen muualta kuin terästä kiinni pitäen ja lukkoja käyttämättä ei asetta lähdetä raijaamaan minnekään maailman taakse vaan se jätetään tapahtumapaikalle. Lyhyesti siis aseistariisunnat ovat sallittuja, aseiden piilottelu ja anastus eivät.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Säännöt”