Noviisit: Millä mielellä ja miksi ihmeessä liikkeellä?

Sotahuuto 2008 liittyvä keskustelu tänne.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Keskiviikko, 30.04.2008 07:43

Helena kirjoitti:En oikeastaan ole perinteinen boffaaja, vaan melko yksipuolisesti jousiampuja. On hyvin eri asia harjoittaa kaikessa rauhassa tarkkuusammuntaa liikkumatonta maalia kohti ja hiippailla metsässä ampumassa ihmisiä (ja juoksemassa karkuun).

Pihaboffauksessa ja pienissä mätöissä ei jousesta ole ollenkaan iloa. Onhan tuon jousen saanut pariin larppiinkin mukaan, mutta ei niitä voi SotaHuutoon verrata. Se on ainoa tapahtuma, jossa on mahdollisuus mallintaa jousiammuntaa mahdollisimman realistisesti ja turvallisesti.
Amen.
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Murrettu

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Keskiviikko, 30.04.2008 09:31

Drasil kirjoitti:Juu olisin ollut tuleva alokas ~kai tänä kesänä sotahuuto 08
mutta huomasin odotukseni olevan turhaa kun näin "Sotahuudon ikäraja on 15 vuotta.":D etu sivulla, ikää onkin vain 14 vuotta mutta eipä kai olisi ollut ryhmä varmuuttakaan, mutta mielestäni on hienoa olla 300 muun ihmisen kanssa jossain ja mättää. :wink:
Houkuttele itsellesi mukaan joku täysi-ikäinen sukulainen. Niin helppoa se on vielä tänä vuonna.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Drasil
Paroni
Viestit: 160
Liittynyt: Tiistai, 29.04.2008 20:25
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja Drasil » Keskiviikko, 30.04.2008 16:20

Falcata kirjoitti:Ei kuule riitä se 300. Yli 400 nyt on käytännössä varma, itse veikkaan 500. :P Ja btw, eikös siellä Iisalmella treenaa Ylä-Savo EXP?
Joo niin tekee, mutta ikähän se mulla on ongelmana :roll:
Avatar
Falcata
Kuningas
Viestit: 2839
Liittynyt: Sunnuntai, 31.12.2006 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Falcata » Keskiviikko, 30.04.2008 22:34

Monet ryhmät päästävät vähän nuorempiakin treeneihin. Kannattaa ainakin käydä kysymässä. Sotahuutoon on hyvä valmistautua etukäteen :)

"Learn to obey before you command."

"Ei se ase vaan se käyttäjä."
Avatar
Oravainen
Paroni
Viestit: 200
Liittynyt: Lauantai, 01.09.2007 21:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Oravainen » Perjantai, 02.05.2008 19:21

miksi liikkeellä... Se on niin hienoa, ettei sitä voi edes suomekasi kiroilla tarpeeksi. Voisi melkein laueta pelkästä eeppisyydestä. Se on hauskaa, siistiä ja vielä terveellistä. Oon sellaSella mielellä, että alan jo epäillä, että odotus tuntuu paremmalta kuin itse tapahtuma jos se edes on mahdollista
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Maanantai, 12.05.2008 00:13

Jaoin keskustelun. Keskustelu jousiaseista sekä jousimiehen ja muiden sotureiden yhteispelistä jatkuu täällä.
Avatar
Stonetroll
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 266
Liittynyt: Torstai, 02.03.2006 13:44

Viesti Kirjoittaja Stonetroll » Maanantai, 12.05.2008 13:05

"Belladonnat" sekä loppumaton lauma ihmisiä joita voi lyödä, mitä muuta mies tarvitsee. Varsinkin kun larppaa italialaista niin suomalainenkin mies uskaltaa mennä juttelemaan kauniimman sukupuolen edustajille ilman suojakänniä ;)
Toiset taistelevat sotahuudossa ja toiset foorumeilla, kaikille makunsa mukaan
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Maanantai, 12.05.2008 20:39

Stonetroll kirjoitti:"Belladonnat" sekä loppumaton lauma ihmisiä joita voi lyödä, mitä muuta mies tarvitsee. Varsinkin kun larppaa italialaista niin suomalainenkin mies uskaltaa mennä juttelemaan kauniimman sukupuolen edustajille ilman suojakänniä ;)
Ahh kuinka herää kauniit muistot edellisestä Kuolan kontakteista hameväen (ei herneitä kenellekkään) kanssa -05. Rima on asetettu! Vähintään samaa odotetaan tältäkin vuodelta.
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Tiistai, 13.05.2008 10:49

:D
Puhuahhan aiana voi, riippuu mitä sammakoita sieltä suusta tulee...
Anteeksi OT.

Itse odotan vain sitä taiston hurmaa ja illan ohjelmaa. On mukavaa nähdä paljon tuttuja ja vaihtaa haleja. ;)
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
ipa
Sotalordi
Viestit: 1034
Liittynyt: Perjantai, 03.11.2006 11:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ipa » Tiistai, 13.05.2008 16:01

Ihmisten ja liikunnan vuoksi.
Mukavempaa ja fiksumpaa sakkia kuin boffaajat saa koirin ja kissoin etsiä, ainakin omasta mielestäni.
Boffaus on ollut ainut liikuntamuoto josta olen ikinä oikeasti pitänyt, joten mikäs tässä ollessa, peruskuntokin noussut mukavasti. Ja lisäksi oivallinen tapa päästä hakkaamaan agressioita pihalle ilman että ketään oikeasti sattuisi.
- Iiris Louhelainen
Sontiainen
Sotilasmestari
Viestit: 83
Liittynyt: Torstai, 30.08.2007 00:14
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Sontiainen » Tiistai, 13.05.2008 22:02

Ihan kiinnostuksen takia. Boffaus kiinnostaa koska siinä saa ottaa kontaktia ilman suurempaa vahinkoa. Kiinnostus historiaan vaikuttaa myös suuresti :D
Nyt sanat on sanottu
Laulut on laulettu
Aamun koittaessa
Ilta jo hämärtää
Avatar
TMl
Kreivi
Viestit: 343
Liittynyt: Tiistai, 16.05.2006 16:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja TMl » Tiistai, 13.05.2008 22:19

ipa kirjoitti:Boffaus on ollut ainut liikuntamuoto josta olen ikinä oikeasti pitänyt, joten mikäs tässä ollessa, peruskuntokin noussut mukavasti. Ja lisäksi oivallinen tapa päästä hakkaamaan agressioita pihalle ilman että ketään oikeasti sattuisi.
Kommentistasi tuli mieleeni loistava boffaamiseen liittyvä aforismi, jonka kuulin jenkkilän dagorhir -mättölarppia dokumentoivasta youtube videosta:
K: So why do you like Dago?

V: Dago is a great way for total nerds to get excercise without really knowing it.
Karel "porkkana" Suvitie
KuvaKuvaKuva
Avatar
Evert
Kreivi
Viestit: 439
Liittynyt: Torstai, 22.11.2007 17:19
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Evert » Keskiviikko, 14.05.2008 19:20

Oon aina tykänny miekkailusta, yleensä huidoin puukepillä :D mut tänä vuonna tuun sohuun ekaa kertaa, kaveri kerto sohusta jo vuos sitte, innostuin siitä sillo ja oon kaverin kanssa boffannu sit muutaman kerran.. Odotan innolla että pääsen mätkimään!
En ole filosofi, mutta voin vilkaista.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Keskiviikko, 14.05.2008 19:36

TMl kirjoitti:
ipa kirjoitti:Boffaus on ollut ainut liikuntamuoto josta olen ikinä oikeasti pitänyt, joten mikäs tässä ollessa, peruskuntokin noussut mukavasti. Ja lisäksi oivallinen tapa päästä hakkaamaan agressioita pihalle ilman että ketään oikeasti sattuisi.
Kommentistasi tuli mieleeni loistava boffaamiseen liittyvä aforismi, jonka kuulin jenkkilän dagorhir -mättölarppia dokumentoivasta youtube videosta:
K: So why do you like Dago?

V: Dago is a great way for total nerds to get excercise without really knowing it.
´

Heh, jotain samankaltaisia ajatuksia muistan joskus kuulleeni tai jopa sanoneeni. Mutta ihan totta, kyllä monet nörtimmän pään boffaajat ovat niitä, jotka eivät muuten liikkuisi ollenkaan. Hyvä, että edes jollain saadaan WOWin äärestä :P
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Torstai, 15.05.2008 17:06

Jaoin nörttikeskustelun omaksi aiheekseen, paremmin soveltuvalle täysin vapaan keskustelun alueelle.
Avatar
Rackham
Kreivi
Viestit: 424
Liittynyt: Maanantai, 30.04.2007 03:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rackham » Torstai, 15.05.2008 17:59

Kohta saat jakaa myös jakamistasi käsittelevän keskustelun omaksi aiheekseen.

Mutta juu, vastustajan linjasta reiän etsiminen ja backstabpaikkojen etsiminen ja juokseminen nuolisateessa ovat jotain niin eeppisiä juttuja, että niitä ei tapahdu kun pelaa sählyä. Ei siinä tule samaa fiilinkiä. Esimerkiksi se saundi (jos joku hetkeksi pysähtyy sohussa kuuntelemaan) kun sadat boffeirt osuvat kilpiin ja toisin päin, on jo sellainen verenkiehunnan aiheuttava sinfonia, että ei voi edes itse Jumala pysyä tyynenä valtaistuimellaan.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Perjantai, 16.05.2008 00:04

Kentällä, juuri ennen molemminpuolista rynnäkköä, kun miekkoja paukutetaan kilpiin kiihtyvällä tahdilla, ja spontaani huutaminen alkaa... Siinä on sitä jotain!
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Jounari
Kapteeni
Viestit: 101
Liittynyt: Perjantai, 27.06.2008 22:52
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Jounari » Lauantai, 28.06.2008 12:05

Noh oma tarinani on vielä kovin lyhyt,mutta mainittakoon,että enpä ollu aiemmin innostunut tämäntyylisistä peleistä kuin airsoftista,muutamat kaverit koittaneet tuossa pitkään houkutella aloittamaan boffaus,en oikein innostunut,vaikka pienenä tulikin miekoilla leikittyä:D Noh,sitten sain kuulla että tuosta kavereitten ryhmästä jäi yks uupumaan sovitusta määrästä,ja sitten eräs kaverini pyysi minut mukaan,ajattelin että mikäettei :D Eli en ole myöskään pahemmin vielä harjoitellutkaan kun yhen kaverin kanssa miekkailua:D Kylhän mä huitoa osaan :D
Jounari kuittaa.
-=(Morriganin Soturit)=-
Avatar
Zinkki
Kreivi
Viestit: 460
Liittynyt: Torstai, 24.01.2008 19:22
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zinkki » Sunnuntai, 29.06.2008 22:23

Olen maahinkaisen sotahuutopropagandan uhri. :(
Avatar
Styxe
Paroni
Viestit: 183
Liittynyt: Sunnuntai, 09.09.2007 22:17
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Styxe » Tiistai, 01.07.2008 12:15

Misumasu kirjoitti:Ahh kuinka herää kauniit muistot edellisestä Kuolan kontakteista hameväen (ei herneitä kenellekkään) kanssa -05. Rima on asetettu! Vähintään samaa odotetaan tältäkin vuodelta.
tästä en tiedä mitään, mutta joudun tunnustamaan, että itse olen viime SoHun jäljiltä päätynyt erään KuoLalaisen kainaloon :oops:

olisin halunnut jo ensimmäiseen Huutoon mukaan, mutta vasta viime kesänä pääsin tekemään debyyttini. se on kyllä parempi kuin joulu. ihmiset on kivoja puolesta riippumatta, tunnelma on loistava, ja sen viimekesäisen jälkeen oon kyllä nähnyt elokuvien taistelut ihan eri tavalla. ja se meteli. mahtava!
2007 Auerbach-Galenit
2008-2013 Tuonen Korpit
2014 PeikonRiski
2015 Imperiumilla lainassa
2016-2017 RiskiRetkeläiset
2018 Valdyrilla lainassa
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Torstai, 03.07.2008 04:08

Maahinkaisena -05 sohua ei voinut välttää. Tosin silloin olin veljeksissä.

Yksi parhaita tunteita on se jännitys ja epävarmuus juuri ensimmäisessä taistelussa ennen kontaktia. Samaten taistelujen välissä, se kun pääsee maahan makaamaan ja saa levätä hetken vaikka tietääkin että pian taas marssitaan tai taistellaan. Puhumattakaan siitä kun illalla saa riisua haarniskan.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
C453Y
Kapteeni
Viestit: 103
Liittynyt: Lauantai, 19.05.2007 12:44
Paikkakunta: Karakallio

Viesti Kirjoittaja C453Y » Perjantai, 04.07.2008 15:22

Sotahuutoa odotetaan innokkaammin kuin joulua :wink:

Ensimmäiseen sotahuutoon lähdin kun olemme parin serkun kanssa olleet jonkinlaisia pihaboffaajia pienen ikuisuuden.

Sitten -07 keväällä vanhempi näistä etsi larppeja netistä, mutta löysikin jotain parempaa: sotahuudon.
Sitten hopeapatongit Maahinkaisen ohjeella, Harvinaisen Iäkäs Serkku vahtimaan ja passitettavaksi Entalian riveihin.
Beart de réir ár mbriathar
jc.halmela
Nostoväki
Viestit: 1
Liittynyt: Sunnuntai, 07.09.2008 20:28

Kalevala elokuva/ TV sarja

Viesti Kirjoittaja jc.halmela » Sunnuntai, 07.09.2008 20:48

Hei soturit, teemme Kalevala elokuvaa mihin kaipaamme viikinki sotureita taistelemaan nk. suureen lopputaisteluun. Paikka on Helsingin vuosaari mustavuori ja viikon 37 loppu puolella. Teimme jo Retulansaaressa viikinkien maihinnousun, ja taistelut ovat siis käynnissä.

Asiasta kiinnostuneet ottakaa yhteyttä Seppä Callahanin Filmimaailma Tuotantopäälikkö Jan Halmela 045 1116282
Avatar
Beatific
Kuningas
Viestit: 2797
Liittynyt: Keskiviikko, 05.07.2006 09:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Beatific » Sunnuntai, 07.09.2008 22:13

Em. viesti ei ole jäynä? Meinaan, että voisi sille perustaa oman ketjun jossa hieman tarkempaa infoa asiasta (tyyliin millaista varustusta, jne)

Luulisi, että monikin olisi kiinnostunut tulemaan releet päällä paikalle, minä ainakin.
Assassiini skeittaa Kartanolinnan mailla ympäri vuoden
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Maanantai, 08.09.2008 00:31

Tapasin kyseisen henkilön Suomenlinnan lautalla matkalla viro -treeneistä kotiin. Hän kyseli kiinnostustani asiaan nähdessäni kilpeni, ja ehdotin yleistä kyselyä foorumeilla. Eli kyseessä tuskin on jäynä.
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”