Kasvissyöjät voivat mielessään korvata jauhelihakastikkeen papukastikkeella tms.
Ehdota vapaasti myös jotain muuta, mikä on helppo valmistaa suurina määrinä ja tarjoilla maastossa!
Tukussa myydään perunoita jotka ovat valmiiksi kuorittuja ja kuutioituja. Jos en väärin muista niin niitä saa 2-5 kilon dymoissa... Niitä perunoita ei siis ole pakko kuoria itse, vaikka se ihan hauskaa olikin.Athene kirjoitti:valitettavasti perunoiden ja porkkanoiden keittäminen, kuoriminen ja pilkkominen neljällesadalle hengelle ei ole ihan pieni homma...
Jos joku tietää pataruokia, joissa tätä ei tarvitse tehdä, saa antaa reseptin.
Ketjun ensimmäinen viesti.Athene kirjoitti: Kasvissyöjät voivat mielessään korvata jauhelihakastikkeen papukastikkeella tms.
Pakko kommentoida tähän, että tieto oli kyllä sotahuudon nettisivuilla. Sama juttu oli viime vuonna, mutta niinpä minäkin aivan tyystin unohdin astiat ja ruokailuvälineet. Kaverin 0,4l kertakäyttöolutlasista sitten join sen osan sopasta ja puurosta, mitä en haarukalla saanut syötyäArender kirjoitti:Joo, mieluiten jotain ruokaa mitä on helppo tehdä isolle kansalle ja mitä on helppo syödä, itselläni oli kauheita kiireitä ennen sotahuutoa joten en saanut tietoa että olis pitäny omat asiat ottaa mukaan, onneks toiset leviaattanit sitten lainaili mulle astian ja lusikan ni ei päässyt nälkä yllättämään
Minäkin onnistuin unohtamaan tänä vuonna välineet. Söin makaronilaatikkoa, keittoa ja puuroa haarukalla. Makaronilaatikko oli aika tylsää kun ei ollut mitään haastettaNevechoirwen kirjoitti:Sama juttu oli viime vuonna, mutta niinpä minäkin aivan tyystin unohdin astiat ja ruokailuvälineet. Kaverin 0,4l kertakäyttöolutlasista sitten join sen osan sopasta ja puurosta, mitä en haarukalla saanut syötyä... (kaveri lainasi myös haarukan, joka johti siihen, että hän itse söi makaronilaatikkoa lusikalla
.