Silläkin uhalla että saan vihat ylleni ja pihin maiheen (joka minulla kyllä jo on

Miksi ihmeessä ryhmässä tulevat joutuvat maksamaan enemmän kuin yksilöilmoittautujat? Onko mitään järkeä rankaista ihmisiä siitä että he etsivät itselleen ryhmän, harjoittelevat yhdessä ja pukeutuvat yhdenmukaisesti?
Tämä haittaa jonkin verran rekrytointia kun sotahuutoon pääsee halvemmalla jos ei liity mihinkään ryhmään, vaan etsii sellaisen sitten paikan päällä. Tällöin ryhmistä tulee valitettavasti monivärisiä ja ne eivät erotu kunnolla toisistaan.
Seuraava on sitten ihan vain hypoteettinen ratkaisu:
Jos minä sattuisin olemaan ryhmänjohtaja/ilmoittautumisista vastaava tänä vuonna, eikö minun kannattaisi ilmoittaa ryhmästäni vaan 1 henkilö ja muut 19 tulisivat sitten "yksilöinä" ja "löytäisivät" sopivan ryhmän paikanpäällä. Näin säästettäisiin kätevästi parikymmentä euroa bensamaksuihin

Jokavuotisesta hinnankohoamisesta en avaudu tässä sen enempää, oletan toki että ruokaa saa syödä sitten oikein kaksin käsin kun maksukin on noussut vuodesta 2005 kymmenen euroa.
T: kuolan 2008 ilmottautumisvastaava.