Nolot

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
Creeser
Paroni
Viestit: 246
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 11:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Nolot

Viesti Kirjoittaja Creeser » Sunnuntai, 08.07.2007 16:22

Eli.Nyt kun on nuo lesot tulleet esille, niin voimme alkaa sitten kertomaan mikä meni vikaan. :twisted:

Itselläni kaikkein noloin juttu oli väijytys-skenaariossa. Iskuja oltiin vaihdettu ja alkoi ylienne sekasorto. Ammuskelin rämän selustaan kalliolta muiden kelttien kanssa. Kimppuumme sitten kävi jotain satunnaisia hyypiöitä ja pakenimme. Huomasin sitten pikaisella vilkaisulla että perässäni oli joku jolla oli vihollisten lippu. Taisi olla virolaisten. Ammuin sitten vauhdista pyörähtäen kyseistä henkilöä kaulaan ja nappasin lipun. Sitten huomasin että se olikin eräs mantulainen . Kyllä hävetti. Varsinkin kun kesti vähän aikaa tajuta asia :) .
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Rovio » Sunnuntai, 08.07.2007 16:43

Ekassa kenttämätössä koitin päästä Mannun sivustaan. Lähdin koukkaamaan maalin sisältä, kun samalla takerruin hassunhauskasti sen verkkoon. Kuolin.
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Avatar
BlueSkie
Herttua
Viestit: 862
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 19:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja BlueSkie » Sunnuntai, 08.07.2007 19:02

Rovio kirjoitti:Ekassa kenttämätössä koitin päästä Mannun sivustaan. Lähdin koukkaamaan maalin sisältä, kun samalla takerruin hassunhauskasti sen verkkoon. Kuolin.
Me ollaan näköjään erikoistuttu maaliverkkojujuttamiseen, Kuolan leirillä eräs ruttolainen koki saman kohtalon kuin sinäkin :lol:
"Pointy thing in squishy bits makes splodgy mess."
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Sunnuntai, 08.07.2007 19:45

Löysin kohtaamisia skenussa oikein hyvän kummun ammuskella SOS:ilaisia jousellani. Hymyillen aloin kiipeämään mäkeä ylös. Olin tarkistanut alueen ja kuvitellut sen olleen tyhjä. Siinä kahden askeleen jälkeen kun juuri olin ehtinyt ottamaan tukea juurakosta tunsin kevyen napautuksen selässäni. Käännyin hämmästyneenä ympäri ja näin mustavalkoisessa tabardissa olevan nuoren pojan koltiaisen virnistävän minulle takaisin. Ei siinä auttanut muu kuin istahtaa sammaleelle juomaan vettä... :oops:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Habeli
Soturi
Viestit: 28
Liittynyt: Lauantai, 11.02.2006 14:25
Paikkakunta: Joensuu/Hämeenlinna

Re: Nolot

Viesti Kirjoittaja Habeli » Sunnuntai, 08.07.2007 22:33

Creeser kirjoitti:Eli.Nyt kun on nuo lesot tulleet esille, niin voimme alkaa sitten kertomaan mikä meni vikaan. :twisted:

Itselläni kaikkein noloin juttu oli väijytys-skenaariossa. Iskuja oltiin vaihdettu ja alkoi ylienne sekasorto. Ammuskelin rämän selustaan kalliolta muiden kelttien kanssa. Kimppuumme sitten kävi jotain satunnaisia hyypiöitä ja pakenimme. Huomasin sitten pikaisella vilkaisulla että perässäni oli joku jolla oli vihollisten lippu. Taisi olla virolaisten. Ammuin sitten vauhdista pyörähtäen kyseistä henkilöä kaulaan ja nappasin lipun. Sitten huomasin että se olikin eräs mantulainen . Kyllä hävetti. Varsinkin kun kesti vähän aikaa tajuta asia :) .
HOHOH tästähän mie sainkin aikaan Lesot ketjuun kuuluvan kommentin,
Kysseinen mantu olin mie, nappasin possujen perään rynnänneitä Eestiläisiä kirveellä selkään, otin lipun ja kun harpoin mäkeä ylös, kaulaan napsahti ja käsivarsille jäi nuoli. Palautin tuon nuolen sitten omistajalle skeunun päätyttyä. =)

Oli muuten 1/3 tämän vuoden skenuista jossa kuolin oman tappamana ;)
Haltia kirjoitti:Löysin kohtaamisia skenussa oikein hyvän kummun ammuskella SOS:ilaisia jousellani. Hymyillen aloin kiipeämään mäkeä ylös. Olin tarkistanut alueen ja kuvitellut sen olleen tyhjä. Siinä kahden askeleen jälkeen kun juuri olin ehtinyt ottamaan tukea juurakosta tunsin kevyen napautuksen selässäni. Käännyin hämmästyneenä ympäri ja näin mustavalkoisessa tabardissa olevan nuoren pojan koltiaisen virnistävän minulle takaisin. Ei siinä auttanut muu kuin istahtaa sammaleelle juomaan vettä... :oops:
Joko teit saman virheen useamman kerran, tai sitten muistat värin väärin. Ainakin kuvaus sopisi meikäläisen muistikuvaan rämän jousimie...naisesta joka katteli jalkojaan noustessaan mäen päälle. Nopea pyrähdys ja kun Ruton "varo selässä" huudot saivat neidin pään kääntymään alarinteeseen oli homma vain pientä kirveen kosketusta vailla valmis.
Naurahdimpa possu kuomalle vielä jotain että" turha tuhlata nuolia ko hoituu ne näinki" =)
Pelko on aseista parhain
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 09.07.2007 08:51

Taisi se olla noin, tosin en kuullut varoitusta ollenkaan vaan jonkun rasahduksen. Muistin et se olis ollut entalialainen joka löi selkään, koska sellainen kipusi kummulle mättämään catalonialsia vai oliiko se mahtu? Onpas mulla huono värimuisti... :oops: Muuten tilanne oli juuri tuo. :oops: :lol: :wink:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Viesti Kirjoittaja Haiden » Maanantai, 09.07.2007 17:38

Kohtaaminen metsässä huonot kengät aiheuttivat minut kaatumaan ja tämän takia hajosi jonkun possun nuoli (todella pahoillani kyseiselle henkilölle).

Väijytys skenussa kengät aiheuttivat taas kaatumisen, kun Entalian pojat rynnäköi ja jäin puun+kilven väliin, kun oma tyhmyyttäni kävin ostaa prisman halpis lenkkarit ja sama tapahtui RISKIN aikana Catan kilpirynnäkön aikana, mutta kaaduin maahan (pääsin tosin selkään/sivusta mättämään)

Kai pitää tajuta kantapään kautta ottamaan se tukeva asento ja kunnon kengät seuraavan sotuun ja kaatumiset eivät johtuneet liian kovasta kilpirynnäköstä vaan tyhmästä taka-askeleen ottamisesta. Kenkä aina taittui sivu suuntaan aiheuttaen melkein murtumia/nyrjähdyksiä.

Myös noloa oli unohtaa ruokavälineet, mutta juissi purkista sain tikun ja astian millä sai tyytyväisesti syödä puuroa. :)
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Talarus
Ritari
Viestit: 72
Liittynyt: Tiistai, 02.05.2006 16:26
Paikkakunta: Isokyrö

Viesti Kirjoittaja Talarus » Maanantai, 09.07.2007 20:39

Jäin saattoskenussa kuin nalli kalliolle seisoskelemaan kun Rämän kolmonen otti yhteen Entalian ja muiden kumppaneiden kanssa. Siinä oli jousimiehelle oiva paikka ja naamariinhan se nappas - kypäränritilä vaan kolahti. Arvatkaa vaan korpesko kun raatona istuskellessani huomasin että kypärässä oliskin ollu vielä piste jälellä!

Kukkulaskenussa kävi melkeen samalla tavalla. Pari kilpimiestä oli just työntämässä eteneviä kelttejä takasinpäin oikealla ja vasemmalla, ja minä siinä tyhjässä tilassa seison taas maalitauluna. Näkymätön kelttijouskari nappas keskelle rintaa (hienosti ammuttu - propsit siitä).

Ja toisessa kenttätaistossa olin juuri ottamassa yhteen erään keltin kanssa, käännyttiin vastakkain ja kops! Takaa tuleekin miekasta. Eka ajatus oli "Omiahan tuolla pitäis olla?!"

Näin tällä kertaa :lol:
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Perjantai, 13.07.2007 08:16

Hmm... vaikuttaa hieman siltä, että porukka ei puhu aroista asioista :D

Tuli mieleen jotain mitä voisi kuvailla älyvajaaksi. Taistelin koko sotahuudon usb-tikku taskussani. Otin pois lompakon ja kännyn, mutta jätin usb:n taskuun ihan huvin vuoksi koska haluan olla... ainoa joka taisteli koko Sotahuudon usbi mukana!


-a
Avatar
Darchik
Kreivi
Viestit: 255
Liittynyt: Perjantai, 27.04.2007 16:40
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Darchik » Perjantai, 13.07.2007 08:57

Archibald kirjoitti:Hmm... vaikuttaa hieman siltä, että porukka ei puhu aroista asioista :D

Tuli mieleen jotain mitä voisi kuvailla älyvajaaksi. Taistelin koko sotahuudon usb-tikku taskussani. Otin pois lompakon ja kännyn, mutta jätin usb:n taskuun ihan huvin vuoksi koska haluan olla... ainoa joka taisteli koko Sotahuudon usbi mukana!


-a
:D Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Itselläni oli kuitenkin myös taskut täynnä roinaa, mutta ei sentään usbeja :P
"Noloista" mainittakoon ensimmäinen kenttäskenu jossa sain kaaoksen aikana nuolesta haarojen väliin. Se ei ollut hauskaa. Loput skenut sujuivat kuitenkin perinteisesti linjassa seistessä.
I do not negotiate with my enemies... I eliminate them.

Boku no chikara.... misete ageru yo.
ぼくの力。。。見せてあげるよ。
Avatar
Pimeyden Ritari
Kreivi
Viestit: 441
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:02
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pimeyden Ritari » Maanantai, 16.07.2007 15:34

Talarus kirjoitti:Näkymätön kelttijouskari nappas keskelle rintaa (hienosti ammuttu - propsit siitä).
Mahdollisesti minä olen syyllinen. Ammuskelin rämäläisiä piilosta kallion suojista. Kivasti siellä selvisi hengissä.
Avatar
/B/tard
Asemies
Viestit: 11
Liittynyt: Tiistai, 20.03.2007 18:53
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja /B/tard » Lauantai, 04.08.2007 15:03

juupa juu, tulihan sitä sählättyäkkin. suurin osa oli sitä että juostiin vihollisen syliin kun omaksi luultiin :oops:
Tipuflail-the tool of destruction
Avatar
JuhoR
Paroni
Viestit: 223
Liittynyt: Lauantai, 19.05.2007 16:02
Paikkakunta: Mäntyharju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhoR » Tiistai, 07.08.2007 09:35

Keihäs kasvoihin lähes joka skenussa

Yritin aina piiloutua jonnekkin :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”