Creeser kirjoitti:Eli.Nyt kun on nuo lesot tulleet esille, niin voimme alkaa sitten kertomaan mikä meni vikaan.
Itselläni kaikkein noloin juttu oli väijytys-skenaariossa. Iskuja oltiin vaihdettu ja alkoi ylienne sekasorto. Ammuskelin rämän selustaan kalliolta muiden kelttien kanssa. Kimppuumme sitten kävi jotain satunnaisia hyypiöitä ja pakenimme. Huomasin sitten pikaisella vilkaisulla että perässäni oli joku jolla oli vihollisten lippu. Taisi olla virolaisten. Ammuin sitten vauhdista pyörähtäen kyseistä henkilöä kaulaan ja nappasin lipun. Sitten huomasin että se olikin eräs mantulainen . Kyllä hävetti. Varsinkin kun kesti vähän aikaa tajuta asia

.
HOHOH tästähän mie sainkin aikaan Lesot ketjuun kuuluvan kommentin,
Kysseinen mantu olin mie, nappasin possujen perään rynnänneitä Eestiläisiä kirveellä selkään, otin lipun ja kun harpoin mäkeä ylös, kaulaan napsahti ja käsivarsille jäi nuoli. Palautin tuon nuolen sitten omistajalle skeunun päätyttyä. =)
Oli muuten 1/3 tämän vuoden skenuista jossa kuolin oman tappamana
Haltia kirjoitti:Löysin kohtaamisia skenussa oikein hyvän kummun ammuskella SOS:ilaisia jousellani. Hymyillen aloin kiipeämään mäkeä ylös. Olin tarkistanut alueen ja kuvitellut sen olleen tyhjä. Siinä kahden askeleen jälkeen kun juuri olin ehtinyt ottamaan tukea juurakosta tunsin kevyen napautuksen selässäni. Käännyin hämmästyneenä ympäri ja näin mustavalkoisessa tabardissa olevan nuoren pojan koltiaisen virnistävän minulle takaisin. Ei siinä auttanut muu kuin istahtaa sammaleelle juomaan vettä...

Joko teit saman virheen useamman kerran, tai sitten muistat värin väärin. Ainakin kuvaus sopisi meikäläisen muistikuvaan rämän jousimie...naisesta joka katteli jalkojaan noustessaan mäen päälle. Nopea pyrähdys ja kun Ruton "varo selässä" huudot saivat neidin pään kääntymään alarinteeseen oli homma vain pientä kirveen kosketusta vailla valmis.
Naurahdimpa possu kuomalle vielä jotain että" turha tuhlata nuolia ko hoituu ne näinki" =)