Lesot

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Keskiviikko, 04.07.2007 15:00

Eipä ole mitään lesoiltavaa hirveästi. Ekassa kenttämätössä oli vain käsissä panssaria, mutta kaikki osumat tuli niihin, eli otin yhteensä 4 osumaa ennen kuolemaa, mikä nauratti. Yhdellä kädellä keihäs on kyllä hankala käytettävä.

Muuten periaatteessa hengailin rivijantterina ja tökin keihäällä kunnes kuolo korjasi ja usein se niin tekikin. Syytän kelvotonta johtoa, kuten aina kuuluu tehdä.

Oikeastaan ainoa kunnon mättö oli RISKissä. Virolaiset tuli kavereidensa kanssa isolla rynnäköllä ja minä kurja olin puolta pienemmän kilven kanssa ottamassa vastaan. Mutta massalla se rimi saatiin murrettua ja huiskin raoista kirveellä väkeä.
Sitten jalat petti ja vedin selälleni maahan. Pari osumaakin sain, mutta omien tuntemusteni mukaan ei mitään fataalia, joten jatkoin taistelua maassa. Kilvellä suojatin itseäni ja kirveellä pistin väkeä jalkoihin sekä paria kaatunutta mätkin varmistukseksi hengiltä.
Tilanteen rauhoituttua pääsin ylös ja matka jatkui. Myöhemmin vielä kävelin Rämäläisen(?) täyspanssaroidun sotakoneen ja hänen keihäänsä viereen ja päätin tämän päivät parilla koputuksella selkään. Täyskyrpärä ei ole metsässä ihan paras vehjes.

Ei todellakaan mitään heroilua tässä päässä.
Beatings will stop once morale improves.
Avatar
/B/tard
Asemies
Viestit: 11
Liittynyt: Tiistai, 20.03.2007 18:53
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja /B/tard » Keskiviikko, 04.07.2007 15:09

Ranskan saattotehtävän "operaatio mölypommi" oli onnistunut ja siellähän olin mukana suossa pinkomassa. onko karkuun juokseminen saavutus? jos on niin saavutin paljon :D
Tipuflail-the tool of destruction
Avatar
Serea
Kreivi
Viestit: 322
Liittynyt: Maanantai, 12.03.2007 22:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Serea » Keskiviikko, 04.07.2007 15:18

Ranskan mölypommin ääni ilmottautuu :lol: Samaisessa suossa pistin 3 rämälaistä kasaan ja pelastin tiimiläisen kengän ^^
Metsäkohtaamisessa tulikin sitten Vishna tapettua keveänosastomme voimin :) vaikka he olivatkin pelottava näky juostessaan meitä kohti.
Pieni, viaton ja paha suustaan...
sir_walder
Kersantti
Viestit: 50
Liittynyt: Sunnuntai, 15.04.2007 00:09
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja sir_walder » Keskiviikko, 04.07.2007 17:34

Jos karkuun juoksu on saavutus olen sankari^^ operaatio mölypommissa sain varmaan yhteensä 20 eri tyyppiä perään jota kaikkia sain juostua pakoon :lol:
Only in Death does duty end
Avatar
Slaagi
Soturi
Viestit: 29
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 11:46
Paikkakunta: Tallinn / Estonia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slaagi » Keskiviikko, 04.07.2007 19:33

Mun lesoin suoritus osui tuohon Arkku skenun mercenaryjen massamurhaan. Lähdin viimeisen nuoleni kanssa pakoon ruttolaista takaa-ajajaa metsikköön. Pari vuorokautta valvottuani tasapaino oli mitä oli ja kaaduin sit päistikkaa johonkin kuoppaan jonkun kiven taakse. Sattu hitosti mutta jäin sopivasti piiloon ja vältyin kuolemalta :D
"Menee hommiksi tämä."
- Rivinäkymä @ Sotahuuto 2013.
Kuva
A.H
Soturi
Viestit: 24
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 21:25
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja A.H » Keskiviikko, 04.07.2007 22:39

sir_walder

ainakin mua pakoon juoksit aika lujaa jonku 500 metriä sinne suolle päin.
siinä neidin saattamis skenussa.
en viittiny juosta sun perässä sinne mehtään kauemmas ku sillo oman ryhmän jousimies olis jääny ilman suojelua.
no ens vuonna ehkä saan sut kiinni ja pääsen tappamaan sut :twisted:
sir_walder
Kersantti
Viestit: 50
Liittynyt: Sunnuntai, 15.04.2007 00:09
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja sir_walder » Torstai, 05.07.2007 16:48

A.H. jäin sinne suon toiselle puolelle odottaa sua kun olin ihan loppu jo siinä vaiheessa. Olisin kuitenkin nirhassu jos olisit tullu :wink:

Ja kukaan ei saa mua kiinni. Ei kukaan^^ 8)
Only in Death does duty end
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Torstai, 05.07.2007 21:12

Rohkean miehen puhetta. Surastaan sankarimaista.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
sir_walder
Kersantti
Viestit: 50
Liittynyt: Sunnuntai, 15.04.2007 00:09
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja sir_walder » Torstai, 05.07.2007 22:21

Pitäähän sitä jollain lesoilla :lol:
Only in Death does duty end
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Lauantai, 07.07.2007 01:12

Noh oma lesottamisen aihe oli se että seisoskelin ekassa kenttämätössä kait (korjatkaa jos erehdyn) keskellä kenttää ja odottelin jotain tapettavaa joka hätiköisi helpon tapon toivossa :D ei sellaista sitten tullut ja loppu töötti raikas ja olin sitten kaiketi se ainoa engelsmanni totaallisen teurastuksen jälkeen hengissä (jollen ainoa ollut niin ainakin ainoa joka oli tosissaan siellä kentällä suhteellisen keskellä)

Toinen saavutus oli tietenkin se, että ensimmäistä kertaa shssa ja lipun kanssa sain 7-8 tappoa ja 3 kuolemaa yksi riskissä ^^ ja ilman lippua sitten sain näissä muissa matseissa lauantai iltana ihan kelvollisesti väkeä alas :twisted: Sunnuntain viimeisessä samaten kun ranskalaiset tuppasivat kääntämään selkäänsä minulle ja siitä on sitten kiva vaan sanoa kuolit toiselle ja napata toiselta sitten näppärästi jalat ennen kuin edes ehtii kunnolla tajuta kuka ja missä iski :twisted:

Hei ja juoksin nopeammin kuin eräät possuista (jousia kentällä) kun niitä täytyi napata kiinni ja muu leviaattani oli sidottu possujen kanssa lähitaisteluun :twisted:
If you want to see me watch on trees
Avatar
Kai
Kreivi
Viestit: 259
Liittynyt: Perjantai, 31.03.2006 22:38
Paikkakunta: Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja Kai » Sunnuntai, 08.07.2007 14:22

Valitsin aina kuoleman, kun oli valittava elämän ja vääjäämättömän surman väliltä.

Olin aina ensimmäisten joukossa ruokajonossa.

Seivästin miekallani kimppuuni kalliolta, kuin suoraan 300- elokuvasta, hyppäävän rämäläisen (tai jonkin muun punamustan).

Epävirallisessa lopun kenttätaistelussa taistelin toisella kädellä samalla kun toinen käsi käytti kameraa.
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Sunnuntai, 08.07.2007 23:43

Perusherotusta mitä ryhmä Schwartzilta voi odottaa, ehkä reilut nelisenkymmentä tappoa (joista tosin suurin osa Riskissä) ja paljon täpäriä tilanteita. Lesoilla voin sillä, että aseena oli kahdenkäden miekka, joka ei ole tunnettu kaikkein helpimpana aseena. Lesoilla voi varmaan myös minun ja Stonetrollin duelilla yksilöturnauksessa, olihan se aika teatraalista.

Tapoilla lesoillessa pitäisi varmaan jättää mainitsematta huomattavan suuren osan tulleen vihollisparkojen selkäpuolelta...

EDIT: Lisäilin hieman tekstiä
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Arender
Nostoväki
Viestit: 6
Liittynyt: Perjantai, 06.07.2007 07:51
Paikkakunta: Helsinki, Kontula

Viesti Kirjoittaja Arender » Maanantai, 09.07.2007 08:22

Jos nyt lesottaa tarttee, ni kaiketi voin ainakin sillä lesoo, että olin ekaa kertaa Sothuudossa ja sain sellaset lähemmäs 15 tappoa ja kuolin kahdesti, ja tämä siis vain lauantai päivän aikana kun en sunnuntain skeneihin voinut osallistua. Metsäkohtaaminen sujui mun kannalta tosi hyvin, onnistuttiin minä ja kaks muuta leviaattania juoksee ranskan joukkojen selkään ja tappaa monta sieltä, itse menetin jalan mutta eihän se menoa hidastanut. Sitten vasta alko huolestuttaa kun kaikki hengissä olevat ranskalaiset tajus että meitä enkkuja on 6 hengissä, niin tuli hiukan tiukat paikat siinä kohtii ja sitten kuoltiinkin kaikki taistellen, mutta mahtavaa se oli silti kun niinkin pitkään sätkin hengissä :D Jäi vaan harmittamaan se etten tosiaan päässyt osallistumaan sunnuntain skeneihin, ne on kuulostanu hauskoilta mitä täältä foorumeilta oon lukenut
Ei hätää, kuolema kuittaa univelan
Avatar
mikko
Kreivi
Viestit: 411
Liittynyt: Maanantai, 26.03.2007 16:20
Paikkakunta: Espoo/(Laukaa)

Viesti Kirjoittaja mikko » Maanantai, 09.07.2007 12:13

Kalevi kirjoitti:Olipa hauska näky kun viimeisen kenttätaistelun jälkeen satakunta ranskalaista juoksi karjuen yhden ainoan engelsmannin perässä kun tämä oli pöllinyt ranskan lipun. :D
luulen että se olin minä joka sen lipun vei jos tarkoitat epävirallisia mättöjä siinä lopussa. sain lipun vietyä muutamalta (ehkä ORC) tyypiltä toisen ruttolaisen kanssa.
Talarus
Ritari
Viestit: 72
Liittynyt: Tiistai, 02.05.2006 16:26
Paikkakunta: Isokyrö

Viesti Kirjoittaja Talarus » Maanantai, 09.07.2007 20:32

Koska lesottavaa ei pahemmin ole tasan yhden (1) varman tapon verran sanonpahan sitten että

-Leikin kilpeä kilpimuurissa kolmesti. Läpi ei mennä! Tai ainakaan heti.
-Syöksyin kolmen kilven kilpimuuriin. (Hei SOSin hilparimies, kai edes haavoitin? Nimim. Totta mooses)
-Kasasin hienoja barrikadeja


Näin tällä kertaa :lol:
sir_walder
Kersantti
Viestit: 50
Liittynyt: Sunnuntai, 15.04.2007 00:09
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja sir_walder » Maanantai, 09.07.2007 22:57

Talarus kirjoitti:Koska lesottavaa ei pahemmin ole tasan yhden (1) varman tapon verran sanonpahan sitten että

-Leikin kilpeä kilpimuurissa kolmesti. Läpi ei mennä! Tai ainakaan heti.
-Syöksyin kolmen kilven kilpimuuriin. (Hei SOSin hilparimies, kai edes haavoitin? Nimim. Totta mooses)
-Kasasin hienoja barrikadeja


Näin tällä kertaa :lol:
No hei, olitpahan hengessä mukana :D
Only in Death does duty end
Avatar
E.Hirvelä
Herttua
Viestit: 985
Liittynyt: Maanantai, 02.10.2006 20:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E.Hirvelä » Tiistai, 10.07.2007 13:16

No kai minunkin on lesoiltava sillä mitä on.
Olin luultavasti sotahuudon toiseksi nuorin osallistuja :lol: .

Ja tapoin enemmän takaapäin kuin edestä (edestäpäin tapot 3)
Quadruple silver clubin jäsen.
Avatar
Verimakkara
Sotilasmestari
Viestit: 97
Liittynyt: Keskiviikko, 12.04.2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Verimakkara » Tiistai, 10.07.2007 13:27

sinänsä outoo miten jokainen ihminen on tehnyt yli kymmenen tappoa. Useimmiten jopa päälle 20 :wink:
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Tiistai, 10.07.2007 14:08

Ei siinä ole mitään outoa. Riskissä sai helposti tappoja respawnin ansiosta, lisäksi paikalla oli paljon aloittelijoita, jotka saivat ehkä yhden tai kaksi tappoa naamaa kohti koko tapahtumassa. Nämä henkilöt tuskin ovat tässä ketjussa kovin kovassa äänessä. Muutenkin taistelun ollessa tasaista kertyi suurimmalle osalle ainakin jonkun verran tappoja ihan rehellisessäkin kahinassa.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Kakure
Kreivi
Viestit: 364
Liittynyt: Tiistai, 10.07.2007 13:35
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakure » Tiistai, 10.07.2007 14:13

Muah! Perkelehän olisi voittanut SH 07 hienoilla uhrauksilla, hyökkäyksillä ja saavutukssilla ylivoimaisesti :P Kukkula vallattiin, lippuja varastettiin (Kaikki kuolee mutta valtteri jää), bäckstäbättiin ja chargetettiin kunnolla. Kuolema korjasi mutta niin se teki toisillekin :twisted: . Omakohtaista lesoilua... hmmm... todella paha. Varmaankin se hyökkäys into ja "periksi ei anneta" tunnelma. Kukkulan valtaus oli hyvä, mutta osumien ottaminen oli heikossa.

Glooriaa niille jotka bäckstäbbäsivät minua aina :roll: Heidän takia kaikki meni perseelleen. "I'll be back".
"Ei mistään tule mitään, jos ei ole verenmaku suussa"
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Torstai, 19.07.2007 00:33

Parhaiten jäi mieleen, kun perjantai-iltana huusin ääneni käheäksi. Se oli kyllä legendaarista. "Ruttolaiset ja MaahinkaiNEN vastaan loput!" Tuttujen poikien kanssa oli sitten kiva pyörittää häröpallo-rulettia.. Rupes vaan kummastuttamaan, että montakos teitä sitten olikaan parhaimmillaan loppujen puolella? Toinen tilanne oli myös muistettava, kun Maahinkaisen pikkupoppoo otti epävirallisesti vastaan sen Muertelaisten porukan sillon illalla. Muertelaiset rupesivat juoksemaan (meidän näkökulmasta) jonossa vasemmalle ja minä hilparini ja toinen Maahinkainen syöksyttiin suoraan keskelle sitä jonoa. Toivottavasti ei sattunut sitä, jota vastapalloon löin siinä tilanteessa. :oops:
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
Ravenwarrior
Asemies
Viestit: 11
Liittynyt: Tiistai, 05.09.2006 23:05
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ravenwarrior » Sunnuntai, 22.07.2007 01:18

Serea kirjoitti:Ranskan mölypommin ääni ilmottautuu :lol: Samaisessa suossa pistin 3 rämälaistä kasaan ja pelastin tiimiläisen kengän ^^
Metsäkohtaamisessa tulikin sitten Vishna tapettua keveänosastomme voimin :) vaikka he olivatkin pelottava näky juostessaan meitä kohti.
Joo eiköhän ollut mun kenkä. Kiitos vaan sen pelastamisesta. Pääsin sieltä suosta vielä kengän kanssa takaisin mätkimään yhtä tyyppiä takamuksille, mutta se ei kuollut ennen kuin oli saanut oman taistelunsa päätökseen. Rämäläinen tappoi sitten saman tien mut.
Temple of the evil, Temple of the weak
No one knows how bad he feels
Late-night innuendo, tempation of the key
"Live with the Blacksheep, live with me"
pksanttu
Kreivi
Viestit: 289
Liittynyt: Keskiviikko, 20.06.2007 13:31
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja pksanttu » Sunnuntai, 26.08.2007 21:25

E.Hirvelä kirjoitti:No kai minunkin on lesoiltava sillä mitä on.
Olin luultavasti sotahuudon toiseksi nuorin osallistuja :lol:

HAH! minä olinkin nuorin

ja jyräsin 3 entalialaista arkku skenussa! :lol:
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Perjantai, 31.08.2007 17:28

Minä keräsin aiempaa vähemmän tappoja mutta pysyinkin sitten paremmin omaa porukkaa tukemassa. Rikoin Maahinkaisen kaavaa joka on kuulunut että päälle vaan, niitä kaatuu kyllä moninkertiasesti. Tällä erilaisella taktiikalla oma henkiinjäämisprosentti nousi noin kymmenestä viiteenkymmeneen mikä ei ole ollenkaan huonosti sinänsä.

Itselle oudompana ja vähemmän treenattuna tekniikkana sain otettua keihäällä kilpirynnäkköjä vastaan niin että nostin keihään pystyyn suojaksi jolla pidin kilpimiehiä kauempana ja torjuin iskuja, vedin takaa lyhyen miekan ja aloin paukuttaa mörköjä päiviltä kerta toisensä jälkeen. Onneksi asiaa oli tullut kokeiltua pari kertaa etukäteen, 2007 asiallisten kilpirynnäkköjen määrä oli kasvanut aivan roimasti.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Oravainen
Paroni
Viestit: 200
Liittynyt: Lauantai, 01.09.2007 21:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Oravainen » Maanantai, 03.09.2007 22:44

p00nasin runsaasti possea Riskissä keihäällä (ainakin omalla mittapuullani) Ja olin kuulkaas ensimmäinen joka rupes riskissä palkkisten porukassa huutamaan VERTA! VERTA! kun juostiin teitä kukkulalle, että sen puoleen eeppisteltyä tuli koko loman edestä

Ja yhessä lauantain Offgame mätössä kentällä en-nyt-muista-mikä-ryhmä tuli meistä läpi niin omistin pelkällä yhen kären miekallani (siinä on kyllä jotain taikaa) 3 tyyppiä kun vihuja juoksi eteenpäin jokapuolella. Pienet eeppisyyden hetket ovat elämän suola. (Sinänsä olis siistiä jos boffaamiseen sais jotenkin ympättyä tekoveren...)

ja esiinnyin järkyttävän tyylikkäässä pussihihapaidassani koko lauantaipäivän, ja proppini olivat muutenkin komeat, vaikka itse sanokin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”