Lesot

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Lesot

Viesti Kirjoittaja Archibald » Maanantai, 02.07.2007 15:26

Tänne saa heittää kaikki lesot, ylisuoritukset ja ylpeyden aiheet!

Minä aloitan: Jäin henkiin ensimmäisessä kenttämätössä! Kuolen aina, niinkuin 90-95% kaikista, mutta en siinä yhdessä kentässä. Lisäksi sain 4 tappoa, vaikka osa helppoja/avustettuja.

Riskissä tapoin 9 ja kuolin kerran. Sitten tuli Enganti ja palkkikset ja sain 2 tappoa lisää mutta kuolin ja koko homma kusi.


-a
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 02.07.2007 15:36

No lesoillaan sitten :)

Saattoskenaariossa mä hakkasin oman arvioni mukaan 15 ranskalaista ja maahinkaisen kuoltua lähes viimeiseen mieheen tapoin yhdessä toisen eloonjääneen maahinkaisen kanssa meiltä lipun ryöstäneen mantulaisen ja pääsin bannerin kanssa vielä karkuunkin :) (Olikin muuten ainoa skenaario, jossa jäin henkiin.)

Itse laskin ensimmäisen päivän tapoikseni ~40. Kuka pistää paremmaksi? :P
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Maanantai, 02.07.2007 15:38

Me voitettiin! Pistäkääs paremmaksi... :D
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Raakku
Paroni
Viestit: 177
Liittynyt: Maanantai, 26.06.2006 01:59

Viesti Kirjoittaja Raakku » Maanantai, 02.07.2007 15:40

Kukkulaskenussa sain vaikka kuinkamonta komeaa tappoa Turan ja entalian pysähdyttyä noin 8 metrin päähaän ammuttavaksi. Lopuksi ammuin myös Perkeleitä, jotka onnistuivat kiipeämään kukkulan huipulle. Ammuin kaikki 21 nuolta ja suuriosa niistä osui ihmislihaan. :twisted:
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Maanantai, 02.07.2007 15:41

Pahistonttu kirjoitti:Me voitettiin! Pistäkääs paremmaksi... :D
Voitettiin glooria! Ei pistepotti tärkein ole vaan reilu meininki ;)


-a
Viimeksi muokannut Archibald, Maanantai, 02.07.2007 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahistonttu
Kuningas
Viestit: 3422
Liittynyt: Maanantai, 20.03.2006 21:56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Pahistonttu » Maanantai, 02.07.2007 15:41

Lue allekirjoitukseni... :twisted:
Hän, joka sitoutuu kunniaan on hävinnyt jo ennen taistelun alkua.
Avatar
Creeser
Paroni
Viestit: 246
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 11:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Creeser » Maanantai, 02.07.2007 15:45

Noniin nyt päästiinb asiaan :P. Saatto skenussa kun tuli vähän haahoiltua pääjoukosta erilleen hakemaan unohtuneet nuoleni, päätin oikaista takaisin metsän kautta. Näin sitten eräällä tiellä kasan ruttolaisia(eipä kai muita musta/valko värisiä äijiä enkelsmannella ollutkaan), jotain kymmenkunta. Ryntäsin esiin pusikosta pelkän jousen ja nuolien kanssa huutaen freedooom! Ja ajoin koko porukan pakosalle yksin. Jossain vaiheessa huomasivat sitten että olin yksin ja pitivät pienen taktiikkapalaverin. No he päättivät jäädä huutelemaan herjoja, joihin vastasin virittämällä jouseni ja kävelemällä nopeaa vauhtia heitä päin. Lähtivätpä taas heikäläiset juoksemaan karkuun selkä minua vasten :P

Riskissä sama tapahtui taas, mutta mukana oli myös 2 muuta kelttiä.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 02.07.2007 15:45

:lol:

Tapoin koko viikonlopun aikana 7 ja kuolin 2 kertaa. Meni huomattavasti paremmin kuin viimevuonna jossa kuolin joka skenussa ja tapoin yhden. :lol:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Maanantai, 02.07.2007 15:49

Join Tosi Paljon simaa! Patsastelin äärimmäisen komeasti! Söin viikonlopun aikana enemmän puuroa kuin moni muu!
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Maanantai, 02.07.2007 15:49

Haltia kirjoitti:Meni huomattavasti paremmin kuin viimevuonna jossa kuolin joka skenussa ja tapoin yhden. :lol:
Mwhahaha! Tapoin 2 ja kuolin aina 2006 :D:D:D


-a
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 02.07.2007 15:50

Oltiin siis lähes kirjaimmellisesti tykinruokaa 2006. :lol:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Nauris
Kreivi
Viestit: 321
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 12:03
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Nauris » Maanantai, 02.07.2007 15:58

saloneju kirjoitti: Itse laskin ensimmäisen päivän tapoikseni ~40. Kuka pistää paremmaksi? :P
Itsehän taisin tappaa teikäläisen kahdesti. Ho ho hoo! 8)

---

Riskissä koin erään riemukkaan hetken. Perkele liikkui ilmeisesti koko vahvuudellaan ranskisten spawnipisteelle aikomuksenaan toimittaa siellä ties mitä moraalittomuuksia. Oman spawnipisteen läheisyydestä johtuen päätimme että voisimme käydä kiusaamassa mokomia vaikka ihan 1-1 tradellakin, saisivatpa kuolleet juosta taas melko matkan.

Huusin Mannun perääni (mukana myös häröilijöitä muista ryhmistä), ja kipitimme kukkulalta alas Perkeleen perään. Nähdessään suuren joukon laskeutuvan mäkeä alas Perkele vetääntyi vauhdilla toista tietä pitkin kuusikon taakse - tämän jälkeen ryhmät eivät nähneet toisiaan. Tajusin että meitä oli mukana aivan liikaa väkeä (mäen päälle oli lupailtu sankkoja vihollislaumoja lähiminuutteina), joten lähetin 3/4 Mannusta takaisin.
Jatkoimme matkaa muutaman mannun ja parin örkin kanssa, muu Mantu palasi takaisin.

Muutaman hengen (7?) ryhmällä lähdimme juoksemaan kohti risteystä ja kuusikon takana pilkottavia punaisia tabardeja. Huusin jotain tyyliin "SOSsin kevyt kuusikkoon! Kuola ajaa keskeltä! Mantu tulee perässä oikealle!" ja muutkin mukana olijat huutelivat hurjana. Ryntäsimme päätä pahkaa risteykseen hurjasti huutaen, ja kun Perkele näki ensimmäisten ryntääjien tulevan kulman takaa, koko porukka teki 180 asteen käännöksen ja lähti pakenemaan tietä pitkin. Juoksimme kaameasti karjuen ajaen edellämme pariakymmentä kaveria, taisimme saada heitä n. 30-40 m ajettua ennen kuin he saivat porukkansa tajuamaan että heidän perässään on seitsemän hengen porukka joka juoksee heitä kiinni 30 metriä pitkässä jonossa. Seisoimme erään mantulaisen kanssa kahdestaan siinä 10 päässä nauraa räkättäen.

Sitten kun Perkele sai rivinsä pysähtymään, aloimme hiljalleen perääntyä ja pian juoksusuunta vaihtuikin toisin päin ja sitten kuolin itsekin n. 10 m päähän spawnista. En muista miten tilanne lopulta päättyi, mutta kun parin minuutin päästä heräsin henkiin ei ketään vihuja enää näkynyt. En tiedä mitä heille kävi.
Muistakaa pojat, ei näin! :wink:
Viimeksi muokannut Nauris, Maanantai, 02.07.2007 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Teurastaja_
Kersantti
Viestit: 51
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 15:54
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Teurastaja_ » Maanantai, 02.07.2007 16:10

saloneju kirjoitti:No lesoillaan sitten :)

Saattoskenaariossa mä hakkasin oman arvioni mukaan 15 ranskalaista ja maahinkaisen kuoltua lähes viimeiseen mieheen tapoin yhdessä toisen eloonjääneen maahinkaisen kanssa meiltä lipun ryöstäneen mantulaisen ja pääsin bannerin kanssa vielä karkuunkin :) (Olikin muuten ainoa skenaario, jossa jäin henkiin.)

Itse laskin ensimmäisen päivän tapoikseni ~40. Kuka pistää paremmaksi? :P
Mie olin varmaan se saaton mantu :o . Kyseinen skenu oli miullekin aika hilpeää tappo juhlaa ennenkuin tulit paikalla. :D Avasin nääs tusinan peltipurkkia(ja pari kevyttä) ja källin vielä teiän lipun ennen kuin kuolin. :) Siitä ei paljon tunnelma olisi noussut ja hyvä kuolemahan se oli kun ei mistään nuolesta tullut selkään vaan vaihteeksi kuoli ihan rehdissä meleessä. Kilpi+lyhyt keihäs oli lähinnä vitsillä mukana ja olin lähössä tähän sillä periaatteella että turpiin tulee mutta tyylillä ja sitten huomaan että hitto näitähän tappaa ihan urakka töinä:). Oli niin helvetimmoinen fiilis päällä että en edes pitänyt lipun kanssa juoksemista vaihtoehtona :P.

P.S tähän treadiin tämä ei kuulu mutta pahoittelen sitä että ajelin jonkin maahinkaisen hilpari miehistä suohon sen jälkeen kun hän oli selkään puukottanut minua :oops: . Sorry ihan oikeasti.(tapahtui väijytys skenussa)
-.-
Avatar
Puranen
Kreivi
Viestit: 498
Liittynyt: Sunnuntai, 01.10.2006 14:03

Viesti Kirjoittaja Puranen » Maanantai, 02.07.2007 16:17

Pidin paikoillaan kahden keihään kanssa kymmenisen ranskalaista, suurimmaksi osaksi Entalialaisia, kukkulankuninkaassa tuhottoman kauan aikaa.
Onko siellä paholainen, pappi vaiko kukaties…
Herrasmies, piillottaako pöytähopeat?
Vai kestitsetkö pojat kopeat. (Päätä, päätä) Tee päätös nopeaan!
Avatar
Zander
Asemies
Viestit: 10
Liittynyt: Tiistai, 03.04.2007 10:45

Viesti Kirjoittaja Zander » Maanantai, 02.07.2007 16:21

(Olen sons of perkunasin riveissä vaikka niin ei taida forumeilla lukeakkaan)
Noh lesoillaan sitten kaikkein hienoimmasta ase valinnasta mitä arkunkannossa voi käyttää :D Weapon of choise: Ryhmä Rämä
Perkeleen kohortin kakkos ryhmän tehtäväksi oli annettu äänekkäänä oleminen ja muiden armeijoiden (Ranska ja englanti) Hämääminen ja häirintä, Hajoita ja hallitse. Siis tämä lesoamisen aihe on miltein koko mannunvartijain kaartin tapattaminen käyttäen ryhmä rämää :D siis me oltiin raukkamainen pieni ryhmä joka juoksi kahden tai kolmen armeijan välissä johdattaen ne tapaamaan ja tappamaan toisiaan sillä aikaa kun arkkua kannettiin kaukana jossain :P hauskaa se kyllä oli juosta rinkiä niiden kahden välissä odottaen että ne huomaa toisensa ja rupeaa tappelee keskenään ja mikään ei ole mukavampaa kuin nähdä vihollisten tappamassa toisiaan....
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Maanantai, 02.07.2007 16:22

Siinä te kyllä valitettavasti onnistuitte... :oops:
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Hasufel
Soturi
Viestit: 24
Liittynyt: Perjantai, 26.01.2007 13:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Hasufel » Maanantai, 02.07.2007 16:23

Kokeilenpa miekin sitten (yleisestä tavastani poiketen) lesoilla.
Kuolin koko SH:n aikana vain kerran: ensimmäisessä skenussa, vastassani oli vissiin lähes koko Rutto ja minulla yksi nuoli. Ammuin sen jonkun kasseille ja sitten piti lähteä juoksemaan pakoon, mutta edessä olikin jalkapallomaali, joten matka tyssäsi siihen. Hengissäpysymiseni ei johtunut panssaroinnista, kilvestä tai huonoista osumista (joita ei sattunut kohdalleni koko Huudon aikana), vaan siitä, että juoksin perkeleellisen lujaa karkuun, monesti vain parin metrin etumatkalla.

Lisäksi onnistuin ampumaan jotakuta kypärän alle niin, että nuoli jäi törröttämään rivon näköisesti jostain kaulan kohdalta. Luulin oikeasti, että nyt se meni sen päästä läpi :D Tämä kyseinen Joku väitti, että nuolet ovat laittomia (Wizzylin nuolia, ei muuten varmana olleet!). Tämä tapahtui harjoitusmätössä perjantai-iltana.

Olin myös Creeserin mainitsemassa RISK-kohtauksessa se toinen keltti jouseni kanssa.
Viimeksi muokannut Hasufel, Maanantai, 02.07.2007 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erin Go Bragh!
Avatar
Zander
Asemies
Viestit: 10
Liittynyt: Tiistai, 03.04.2007 10:45

Viesti Kirjoittaja Zander » Maanantai, 02.07.2007 16:34

Juu se oli minun kaulani :D se oli hieno shotti : se laiton kommentti tuli siitä että olin saanut sellaisen käsityksen että nuolten pitäisi olla pikkasen silmä aukkoa isompi ettei se tömähdä sinne ilkeästi. siis pehmustetta oli kyllä tarpeeksi paksusti ongelma miulla oli enemmänkin siitä leveydestä. suuret bravoot kyllä siitä shotista se meni hienosti sen naamarin ja panssarin väliin suoraan aatamin omenaan (se yletön kipu varmaan oli se joka sai kommentoimaan nuolia ja siitä olen pahoillani )
Son's of perkunasin virallinen sotahieroja ja hyvin ärsyttävä ja äänekäs jätkä ilmoittautuu.
Avatar
Hasufel
Soturi
Viestit: 24
Liittynyt: Perjantai, 26.01.2007 13:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Hasufel » Maanantai, 02.07.2007 16:39

Olen pahoillani siitä, että se sattui. Naurattaa vaan oma luuloni siitä, että se meni oikeasti jostain läpi :D Ensimmäinen ajatus oli "Ei hitto nyt mä tapoin jonkun oikeasti..nuoli meni varmaan rikki tai jotain"... :D
Erin Go Bragh!
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Maanantai, 02.07.2007 16:46

Teurastaja_ kirjoitti:
saloneju kirjoitti:No lesoillaan sitten :)

Saattoskenaariossa mä hakkasin oman arvioni mukaan 15 ranskalaista ja maahinkaisen kuoltua lähes viimeiseen mieheen tapoin yhdessä toisen eloonjääneen maahinkaisen kanssa meiltä lipun ryöstäneen mantulaisen ja pääsin bannerin kanssa vielä karkuunkin :) (Olikin muuten ainoa skenaario, jossa jäin henkiin.)

Itse laskin ensimmäisen päivän tapoikseni ~40. Kuka pistää paremmaksi? :P
Mie olin varmaan se saaton mantu :o . Kyseinen skenu oli miullekin aika hilpeää tappo juhlaa ennenkuin tulit paikalla. :D Avasin nääs tusinan peltipurkkia(ja pari kevyttä) ja källin vielä teiän lipun ennen kuin kuolin. :) Siitä ei paljon tunnelma olisi noussut ja hyvä kuolemahan se oli kun ei mistään nuolesta tullut selkään vaan vaihteeksi kuoli ihan rehdissä meleessä. Kilpi+lyhyt keihäs oli lähinnä vitsillä mukana ja olin lähössä tähän sillä periaatteella että turpiin tulee mutta tyylillä ja sitten huomaan että hitto näitähän tappaa ihan urakka töinä:). Oli niin helvetimmoinen fiilis päällä että en edes pitänyt lipun kanssa juoksemista vaihtoehtona :P.

P.S tähän treadiin tämä ei kuulu mutta pahoittelen sitä että ajelin jonkin maahinkaisen hilpari miehistä suohon sen jälkeen kun hän oli selkään puukottanut minua :oops: . Sorry ihan oikeasti.(tapahtui väijytys skenussa)
Heh, ympäri mennään ja yhteen tullaan. Olin nimittäin väijytyskenussakin se samainen maahinkaisen hilparimies. Ei jäänyt ollenkaan paha maku suuhun (joskin kävin sen jälkeen BlueSkielle mainitsemassa, että kaikki mantulaiset eivät välttämättä tiedä selkäosuman olevan tappava, tai sitten tilanteessa oli muuten vain aika paljon adrenaliinia - ja olihan sitä). Itse asiassa, mulle jäi erittäin positiivinen kuva susta kun kävit saattoskenun jälkeen pyytelemässä erikseen anteeksi sitä sen tilanteen jälkeistä kuohahdusta. Ymmärtäähän sen, jos on ollut noin hyvä putki päällä ja tilanne mielestäsi vielä kaiken lisäksi epäselvä :wink: Aikomuksena olikin siitä johtuen tarjota sulle illalla mun saunajuomisista ihan reilun pelin hengessä, jos oltaisiin osuttu samoihin löylyihin. Kuten sanoin jo mannun palautethreadissa, mulla ei ole mantulaisista muuta kuin hyvää sanottavaa.

Siitä suohon ajamisesta vielä. Taisin kyllä ihan itse yhdellä jalalla kalliolta alas pomppiessani menettää sen tasapainoni. Ja olihan siinä eeppistä vääntöä yhden ORCcilaisen kanssa sen jälkeen, kun jouduin kirjaimellisesti suossa maatessani torjumaan hilparilla aika pitkään sen miekallasurvomista. No, kuolin kyllä siihen mutta onnistuin pidättelemään panssarimörköä sen aikaa, että kaveri ehti lyödä sitä samanaikaisesti selkään :)
Avatar
Teurastaja_
Kersantti
Viestit: 51
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 15:54
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Teurastaja_ » Maanantai, 02.07.2007 16:51

saloneju kirjoitti:
Teurastaja_ kirjoitti:
saloneju kirjoitti:No lesoillaan sitten :)

Saattoskenaariossa mä hakkasin oman arvioni mukaan 15 ranskalaista ja maahinkaisen kuoltua lähes viimeiseen mieheen tapoin yhdessä toisen eloonjääneen maahinkaisen kanssa meiltä lipun ryöstäneen mantulaisen ja pääsin bannerin kanssa vielä karkuunkin :) (Olikin muuten ainoa skenaario, jossa jäin henkiin.)

Itse laskin ensimmäisen päivän tapoikseni ~40. Kuka pistää paremmaksi? :P
Mie olin varmaan se saaton mantu :o . Kyseinen skenu oli miullekin aika hilpeää tappo juhlaa ennenkuin tulit paikalla. :D Avasin nääs tusinan peltipurkkia(ja pari kevyttä) ja källin vielä teiän lipun ennen kuin kuolin. :) Siitä ei paljon tunnelma olisi noussut ja hyvä kuolemahan se oli kun ei mistään nuolesta tullut selkään vaan vaihteeksi kuoli ihan rehdissä meleessä. Kilpi+lyhyt keihäs oli lähinnä vitsillä mukana ja olin lähössä tähän sillä periaatteella että turpiin tulee mutta tyylillä ja sitten huomaan että hitto näitähän tappaa ihan urakka töinä:). Oli niin helvetimmoinen fiilis päällä että en edes pitänyt lipun kanssa juoksemista vaihtoehtona :P.

P.S tähän treadiin tämä ei kuulu mutta pahoittelen sitä että ajelin jonkin maahinkaisen hilpari miehistä suohon sen jälkeen kun hän oli selkään puukottanut minua :oops: . Sorry ihan oikeasti.(tapahtui väijytys skenussa)
Heh, ympäri mennään ja yhteen tullaan. Olin nimittäin väijytyskenussakin se samainen maahinkaisen hilparimies. Ei jäänyt ollenkaan paha maku suuhun (joskin kävin sen jälkeen BlueSkielle mainitsemassa, että kaikki mantulaiset eivät välttämättä tiedä selkäosuman olevan tappava, tai sitten tilanteessa oli muuten vain aika paljon adrenaliinia - ja olihan sitä). Itse asiassa, mulle jäi erittäin positiivinen kuva susta kun kävit saattoskenun jälkeen pyytelemässä erikseen anteeksi sitä sen tilanteen jälkeistä kuohahdusta. Ymmärtäähän sen, jos on ollut noin hyvä putki päällä ja tilanne mielestäsi vielä kaiken lisäksi epäselvä :wink: Aikomuksena olikin siitä johtuen tarjota sulle illalla mun saunajuomisista ihan reilun pelin hengessä, jos oltaisiin osuttu samoihin löylyihin. Kuten sanoin jo mannun palautethreadissa, mulla ei ole mantulaisista muuta kuin hyvää sanottavaa.

Siitä suohon ajamisesta vielä. Taisin kyllä ihan itse yhdellä jalalla kalliolta alas pomppiessani menettää sen tasapainoni. Ja olihan siinä eeppistä vääntöä yhden ORCcilaisen kanssa sen jälkeen, kun jouduin kirjaimellisesti suossa maatessani torjumaan hilparilla aika pitkään sen miekallasurvomista. No, kuolin kyllä siihen mutta onnistuin pidättelemään panssarimörköä sen aikaa, että kaveri ehti lyödä sitä samanaikaisesti selkään :)
Joo no kiva kun ei jäänyt pahoja makuja kelläkään sittemn :). Mää vaan en oikein jotenkin tilanteen kaaottisuuden takia väijyssä jotenkin juontanut sitä backstabiksi( aluksi en osumaksi ollenkaan :P.) ja sitten oltiin siinä turpeessa.. :O kyl mää 4 vuoden kokemuksella jo backstabin tiiän tappavan :).
-.-
Avatar
Hellowenisti
Sotahuuto '15 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 21.05.2006 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Hellowenisti » Maanantai, 02.07.2007 17:02

Nauris kirjoitti:
saloneju kirjoitti: Itse laskin ensimmäisen päivän tapoikseni ~40. Kuka pistää paremmaksi? :P
Itsehän taisin tappaa teikäläisen kahdesti. Ho ho hoo! 8)

---

Riskissä koin erään riemukkaan hetken. Perkele liikkui ilmeisesti koko vahvuudellaan ranskisten spawnipisteelle aikomuksenaan toimittaa siellä ties mitä moraalittomuuksia. Oman spawnipisteen läheisyydestä johtuen päätimme että voisimme käydä kiusaamassa mokomia vaikka ihan 1-1 tradellakin, saisivatpa kuolleet juosta taas melko matkan.

Huusin Mannun perääni (mukana myös häröilijöitä muista ryhmistä), ja kipitimme kukkulalta alas Perkeleen perään. Nähdessään suuren joukon laskeutuvan mäkeä alas Perkele vetääntyi vauhdilla toista tietä pitkin kuusikon taakse - tämän jälkeen ryhmät eivät nähneet toisiaan. Tajusin että meitä oli mukana aivan liikaa väkeä (mäen päälle oli lupailtu sankkoja vihollislaumoja lähiminuutteina), joten lähetin 3/4 Mannusta takaisin.
Jatkoimme matkaa muutaman mannun ja parin örkin kanssa, muu Mantu palasi takaisin.

Muutaman hengen (7?) ryhmällä lähdimme juoksemaan kohti risteystä ja kuusikon takana pilkottavia punaisia tabardeja. Huusin jotain tyyliin "SOSsin kevyt kuusikkoon! Kuola ajaa keskeltä! Mantu tulee perässä oikealle!" ja muutkin mukana olijat huutelivat hurjana. Ryntäsimme päätä pahkaa risteykseen hurjasti huutaen, ja kun Perkele näki ensimmäisten ryntääjien tulevan kulman takaa, koko porukka teki 180 asteen käännöksen ja lähti pakenemaan tietä pitkin. Juoksimme kaameasti karjuen ajaen edellämme pariakymmentä kaveria, taisimme saada heitä n. 30-40 m ajettua ennen kuin he saivat porukkansa tajuamaan että heidän perässään on seitsemän hengen porukka joka juoksee heitä kiinni 30 metriä pitkässä jonossa. Seisoimme erään mantulaisen kanssa kahdestaan siinä 10 päässä nauraa räkättäen.

Sitten kun Perkele sai rivinsä pysähtymään, aloimme hiljalleen perääntyä ja pian juoksusuunta vaihtuikin toisin päin ja sitten kuolin itsekin n. 10 m päähän spawnista. En muista miten tilanne lopulta päättyi, mutta kun parin minuutin päästä heräsin henkiin ei ketään vihuja enää näkynyt. En tiedä mitä heille kävi.
Muistakaa pojat, ei näin! :wink:
Tuon jälkeen Perkele ryntäsi kukkulalle ja valtasi sen Rämän jämäosaston (ei siis mikään iso rämän porukka... ainakaan enää) joukkojen kanssa ja lopulta rämäläiset ja perkeleet sitten tappoivat toisiaan niin, että perkele piti paikkaa hallussa jonkinaikaa.. :roll: (tämä olisi jo riittänyt Englannin voittoon. 8) )
Ja Perkele meni alas pysäyttämään Ranskan lisäjoukkojen tuloa, (niinkuin käskyksi saimme) jotta se kukkula 27 lopulta saataisiin! :lol:
Life is a bitch, too expensive to be your friend.
Avatar
Jackal
Paroni
Viestit: 156
Liittynyt: Keskiviikko, 31.05.2006 22:21
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jackal » Maanantai, 02.07.2007 17:12

Itse olen ylpeä scouttiemme johtajasta, joka kaikkien muiden perkeleiden kuoltua kuitenkin toi meille englannin sotalipun, pahasti virnistellen. Oli kuulemma Rämäläisten naamat kyllä näkemisen arvoiset kun ensin palautimme armeijan bannerin ja sen jälkeen joku tuo niille niiden oman lipun heti perään ^^

ainiin, ja sittenhän arkkuskenussa sama kaveri toi myös ranskan armybannerin :lol:
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Maanantai, 02.07.2007 17:22

Minä olen katkera rämäläisille jotka lähtivät metsästämään riskissä yksinäistä liskoa vaikka tämä oli hyvää juttuseuraa. Rakennettiin sitten lisää barrikadia.

Hah, hikoilin koko tapahtuman ajan chainissa, ja minkä takia? Sen kerran kun vastustajat pääsivät lyöntietäisyydelle siitä ei ollut mitään hyötyä, ja rivin takaa ei minusta näkynyt muuta kuin kypärä.

Hitto, taisin kuolla vain kolme neljä kertaa, että minä rakastan maahinkaisten kilpimiehiä.

Ah, kukkula, se oli kuntolaji. Järjetöntä tikkausta, kyllä sitä vähintään parikymmentä jäpikkää tuli kaadettua.

Se toinen kenttätaistelu oli kyllä loistava, täydellinen koukkaus vaikka pahalta näytti aina välillä. Keihäällä kaadoin aivan järjettomästi populaa taas.

Kohtaaminen metsässä meni kyllä hieman pieleen. Vaikka selvisinkin niistä kolmesta mannusta jotka juoksivat jonossa perässäni yllättäen kääntymällä, niin se lipun menetys oli aika typerää. Tapoimme kaverin kanssa sitten sen lipunvarastajan perässä juosseen liittolaisen...

Lyhyesti, minulle annettiin noin kolme metriä keihästä ja lupa tappaa. 60 asteen näkökentälle yritin sitä parhaani mukaan tehdä.
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Avatar
Accu
Kapteeni
Viestit: 134
Liittynyt: Maanantai, 02.07.2007 10:48

Viesti Kirjoittaja Accu » Maanantai, 02.07.2007 17:33

Nyt tulloo tekstiä :) (mikäli logo nickin vieressä ei ole päivittynyt vielä, olin se Maahinkaisen jousimies, jolla oli se musta pitkäjousi iljettävine näädännaamoineen)

Laskin että vähintään 20 jousiosumaa viikonlopun aikana, joista 15 tappoa (ainakin omasta vinkkelistäni, aina ei ehtinyt jäädä katsomaan huomasiko / ottiko kohde osuman vai olinko katsonut väärin ja nuoli olikin esim. osunut yläreiteen kyljen sijaan)

Ja parhautta: 5 pääosumaa. Pyydetään nyt vielä tämänkin threadin puolella anteeksi siltä epäonniselta joka sai kukkulanvaltauksessa nuolestani silmäänsä. Tuntui muutenkin ihmisillä olevan joka paikka panssaroitu paitsi pää, niin turvallisilla nuolilla uskalsi kyllä yrittää - ja osua. Ja tuntuihan ne headshotit hyvältä :)

Jottei menisi pelkäksi omaksi lesoiluksi, glooriaa kuuluu antaa myös Maahinkaisen Otolle, jonka kanssa hienosti ryöstimme Entalian lipun Riskissä. Tarjoilin lipunkantajalle nuolta keskelle otsaa ja Otto nappasi lipun samaan aikaan.

Jouset olivat parhautta. Silkkaa parhautta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”