Mikä oli paras skenaario

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.

Paras skenaario vuonna 2007

Kenttätaistelu 1
4
4%
Kenttätaistelu 2
3
3%
Kohtaaminen tiellä
11
10%
Kukkulan valtaus
16
14%
Neidon saatto
8
7%
Kohtaaminen metsässä
30
27%
Arkku
24
22%
Risk
15
14%
 
Ääniä yhteensä: 111
Avatar
Sulkasiipi
Soturi
Viestit: 32
Liittynyt: Maanantai, 14.05.2007 17:12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Keskiviikko, 04.07.2007 12:42

Haltia kirjoitti:Kenttätaistelu 3 ei ollut virallinen. Pääsi lopullinen sotahuuma silloin parhaiten valloilleen. :twisted:
Meille oli järjestäjät kyllä todenneet, että myös kenttätaistelu 3 pisteytetään. Ellei asiaa sitten muutettu viimeisen 0,5h aikana.

Mutta mitä voin sanoa? <3 Viva la France! Kuolema Englannille!

(Viimeisen taistelun voittajan on helppo hymyillä.)
Ennen muinoin ihmiset olivat lähempänä toisiaan. Heidän oli pakko. Ampuma-aseet eivät kantaneet kauas.
- Stanislav Jerzy Lec
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Keskiviikko, 04.07.2007 15:58

Kyllähän ne järjestäjät juuri ennen viimeistä kenttätaistelua kuuluttivat, että se taistelu käydään pisteettömänä. Ja tosiaan Englannin linjat olivat kärsineet siihen taisteluun melkoisen vajauksen kun maahinkaisten tilausbussin pakkaus oli jo käynnissä, joka tarkoitti osaa rutosta, maahinkaisesta ja galeneista pois taistelusta. Ja muutenkin vaan parempi oli pisteettömänä, kun silloin rintamat saattoivat huoletta tehdä sen chargen toisiaan kohti esitaistelijoiden kuoltua huolehtimatta siitä mitä se tarkoittaa pisteiden kannalta :P
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Keskiviikko, 04.07.2007 16:13

No eipä tuosta kolmannen kenttätaistelun lopputuloksesta muutenkaan voi mitään arvioita heittää kummankaan armeijan toimivuudesta. Aivoton charge ja ainakin englannin linjan (josta tosiaan puuttui mainittu merkittävä osa maahinkaista, ruttoa ja gaaleneita) järjestely maahinkaisen ja rämän sotureita vuoronperään ei luonnollisestikaan ollut mikään strategisesti viilattu juttu. Ajanpuutehan siinä valitettavasti taisi tulla vastaan siinä, miksei sitä pisteytetty.

Ja sitäpaitsi se taisteluhan lopetettiin kesken kun molemmilta osapuolilta oli vielä pari soturia hengissä :)
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Keskiviikko, 04.07.2007 16:37

saloneju kirjoitti: Ja sitäpaitsi se taisteluhan lopetettiin kesken kun molemmilta osapuolilta oli vielä pari soturia hengissä :)
juu itsekkin siellä muistaakseni vielä tyngällä miekallani olin lähteny maahinkaisen kahden ihmisen charge partiota tukemaan (toinen yhdellä jalalla ja yhdellä kädellä vetävä keihäs ja toinen sitten tuki kai keihästä ja itse oli miekalla liikkeellä (nämä tosin kaatuivat kun ottivat hieman liian kovan vauhdin jahdatakseen suurlippua xDD) ja muutenkin tähän taisteluunkin oli näyttänyt tulleen jonkinlaista säätöä kuten respaus ;D ja lähtihän meiltäkin kuuden hengen porukka siinä sen jälkeen iskemään ranskan armeijaa vastaan joka hetken peräännyttyään kyllä jyräsi meidät aika lailla :D :twisted:
If you want to see me watch on trees
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Keskiviikko, 04.07.2007 17:30

Outoa... vaikuttaa siltä että Ranskalaisille sanottiin että pisteytetään mutta ei englantilaisille. "Kaikki mukaan, viimeinen kenttä on vielä ihan virallinen ja pisteitä tarjolla" tms. Ainakin SOSilta puuttui sotureita joten molemmilla oli vajaat kokoonpanot.


-a
Avatar
Sulkasiipi
Soturi
Viestit: 32
Liittynyt: Maanantai, 14.05.2007 17:12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Keskiviikko, 04.07.2007 21:09

Jep, SOS kärsi rivivajausta ainakin phelliittien poismuuton ja yhden haavoittuneen soturin verran. Enihau, olen silti ylpeä viimeisestä kenttätaistelusta. Pääasia, että ihmisillä oli kivaa ja voin keskelle häröpalloa juosseena ja "Ranska! Ranska!" huutoon viimeisillä äänen rippeilläni osallistuneena todeta, että homma kruunasi mahtavan Sotahuutoni.
Ennen muinoin ihmiset olivat lähempänä toisiaan. Heidän oli pakko. Ampuma-aseet eivät kantaneet kauas.
- Stanislav Jerzy Lec
A.H
Soturi
Viestit: 24
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 21:25
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja A.H » Keskiviikko, 04.07.2007 22:23

joo olihan se kivaa se viimenen kenttä taistelu ku kuolin lähellä ranskan alotus puolta ja ku huomasin et siel oli pelkkiä ranskalaisia jotka huutivat ranskaa nii aattelin sitte huutaa ainoona englantilaisena englantia voittoon mut ne kuolleet ranskalaiset ei oikeen pitäny ku niitten puolella hurrattiin englantia ja niinpä perkele ja muutama muu päättivät telottaa minut sinne :lol:
ku ne huomas et mä hurraan englantia nii kaikki ympärillä olijat hyökkäs mun päälle ja siin ei auttanu ku kilpi pään/selän päälle kyykkyyn ja telottaa jalkoja kuolleilta vaikka siin ei ollu mitään järkee ku kuolleet ei kuole uudestaan nii oli se aikamoinen kokemus :lol:
Avatar
Jubundo
Asemies
Viestit: 11
Liittynyt: Perjantai, 06.04.2007 10:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jubundo » Keskiviikko, 04.07.2007 22:56

Minulle ehdottomasti paras skenaario oli Kukkulan valloitus, vaikka kuolinkin varsin pian skenaarion alettua. Alue oli kiinnostava ja taktiikalla oli suuri merkitys mätön sujumisessa. Ymmärrän, että Ranskasta saattoi tuntua turhauttavalta, mönkiä mäkeä ylös, mutta teille ei välttämättä välittynyt se täpäryys, jolla Englanti käänsi tilanteen murskavoitoksi. Te tulitte varsin ansiokkaasti joka suunnasta ja meillä oli melkoinen joukkojen asemointi käynnissä viimeisiin hetkiin asti ennen taistelun alkamista.

Harmillista, ettei tilannetta kokeiltu toisinpäin. Taistelun loputtua oli itsellä oletus, että seuraavaksi me ollaan kiipeämässä ylös ja kiroili jo mielessään joukkojemme raskautta ja possujen jousia... Mutta sitten lähdettiinkin heti vaeltamaan kohti seuraavaa skenua. Harmi.
Onni on tiivis kilpirivi.
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Torstai, 05.07.2007 00:01

Joo kenttä taistelu kolmosessa itseäni tuppasi huvittamaan se että usein vastustajat vaan käänsivät selkänsä minulle, joko luulleen minun kuolleen kun aseistukseni oli sellanen tynkä miekka tai olettaen minun olevan oma. Sama se senkun kääntää selän ja huomaa että siinä on miekka parin sekunnin päästä :twisted: näin sain ainakin hieman tuhoa aikaan ja rehtiä tappeluakin tuli kun sitten siitä vierestä kääntyy fransmanni huomattuaan että kaveri kuolee vierestä :wink: itse olen aikamoisen ylpeä tästä kolmannesta kentästä jossa minullekin selvisi viime minuuteilla ennen alkua, että pistelaskua ei olisi elikkä voisin taas heittää lipun sivuun joka helpottikin asiaa aika lailla :lol:
If you want to see me watch on trees
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Torstai, 05.07.2007 01:28

Minulle mieluisin oli kohtaaminen tiellä vaikka joukollamme meni aikaa talon kiertämiseen joka oli metsässä. Siinä Skenaariossa oli mukavasti juoksua ja taistelua. Tuli kunnon taistelu meininki loppuvaiheessa
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Talarus
Ritari
Viestit: 72
Liittynyt: Tiistai, 02.05.2006 16:26
Paikkakunta: Isokyrö

Viesti Kirjoittaja Talarus » Maanantai, 09.07.2007 19:24

Äänestin RISK, koska sain siinä ainoan varman tapponi Huudossa :D

Mutta oikeasti kaikki skenut lasken yhtä hyviksi, voitettiin tai hävittiin. Tunnelma ja asenne ratkaisee!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”