Maahinkaisen palautelaatikko

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.
Avatar
Verimakkara
Sotilasmestari
Viestit: 97
Liittynyt: Keskiviikko, 12.04.2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Verimakkara » Tiistai, 03.07.2007 16:46

saloneju kirjoitti:
Verimakkara kirjoitti:Himskatin saloneju juhani. Muka tunnistit minut mutta ainut virhe oli se että et vilkaissutkaan minuun päin :D Oli kyllä niin lepposan olonen tilanne että alko siinä itekkin epäilemään olenko oikea ihminen, joten päätin olla sen enempiä puuttumatta tilanteeseen. ei välttämättä viisain päätös mutta minkäs teet
No voe peekele kun se tyyppi vilkaisi mua sennäköisesti mun Tapiota kutsuessa että luulin sitä sinuksi. (Mahto olla järkyttynyt ihan syystäkin.) No enhän mä sua sitten tunnistanukkaan :oops:
No eipä tuo mitään. en mie kyllä itekkään ihteeni tunnistais kun oon tällaseks ihme lettiteiniks ruennut. No ehkä ensi vuonna sitten :wink:
Avatar
Hellowenisti
Sotahuuto '15 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 21.05.2006 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Hellowenisti » Tiistai, 03.07.2007 19:42

Mahtava porukka! Teidän kanssa oli mukava ottaa yhteen... vaikka yleensä saimmekin selkäämme.. :roll:
Toivottavasti ensivuonna olemme samalla puolella. :)
Life is a bitch, too expensive to be your friend.
Avatar
blite
Kreivi
Viestit: 329
Liittynyt: Tiistai, 18.07.2006 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja blite » Tiistai, 03.07.2007 21:55

Verimakkara kirjoitti:No eipä tuo mitään. en mie kyllä itekkään ihteeni tunnistais kun oon tällaseks ihme lettiteiniks ruennut. No ehkä ensi vuonna sitten :wink:
Jjjuma. Onkos Verimakkara sit Tapio? Mä oon kans yrittäny tsekkailla mutten tunnistanu sit millään ketään mannuista.
Avatar
Wizzyli
Herttua
Viestit: 632
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 23:48
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wizzyli » Tiistai, 03.07.2007 22:44

Jees. Olette hieno porukka edelleen, ei turhaa pätemistä ja realistinen asenne tilanteisiin. Hyvää osumien laskemista ja herrasmieskäytöstä ylipäätään, ainakin kun minun kohdalle sattuivat.

Ette ehkä ihan yhtä pelottavia kuin viimevuonna. =)
Kuva ALL HAIL MIGHTY CELESTIAL
Leldin
Kapteeni
Viestit: 135
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 23:35
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Leldin » Keskiviikko, 04.07.2007 13:09

Nihvu, tästä puhuttiinkin jo bussissa, tiedä sitten oliko se nouliviini ja olisiko osunut, tuntunut ei (tod näk se sit kolahti nuoliviiniin) joten olisit sanonut jos mielestäsi osuit.

Edellisellä jahtauksellakaan minuun kuulemma osui en tiedä mikä mut joku sanoi et osu niin otin osumaksi.

varmaan sama asia kun jotain olsii lyöty laukkuun, ei sitäkään välttämättä huomaisi. mut toi tuli vain mieleen silloinkin että siihen varmaan kolahti.

ei silloin sitä ajatellut kun oli vähän niin sanotusti tuli perseen alla.
....
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Keskiviikko, 04.07.2007 22:55

Leldin kirjoitti:Nihvu, tästä puhuttiinkin jo bussissa, tiedä sitten oliko se nouliviini ja olisiko osunut, tuntunut ei (tod näk se sit kolahti nuoliviiniin) joten olisit sanonut jos mielestäsi osuit.

Edellisellä jahtauksellakaan minuun kuulemma osui en tiedä mikä mut joku sanoi et osu niin otin osumaksi.

varmaan sama asia kun jotain olsii lyöty laukkuun, ei sitäkään välttämättä huomaisi. mut toi tuli vain mieleen silloinkin että siihen varmaan kolahti.

ei silloin sitä ajatellut kun oli vähän niin sanotusti tuli perseen alla.
Tarkoitin lähinnä, että jos lyöntini meni hutiin (en ehtinyt keskittymään niin paljoa, että olisin varma osuinko), niin hampaankoloon jäi se, etten itse ollut tarpeeksi taitava tappamaan sua siihen. ;)

Tietystikkään en kysynyt silloin tappelun keskellä että minne se lyönti osui, koska olit jo kaukana ennenkuin ehdin edes uuden lyönnin lyömistä harkita. :D
Mut siis, ei mua jääny kismittää se, että olisit "huijannut", vaa se, että jos/kun se lyönti ei osunut suhun, niin en ehtinyt uuttakaan lyömään. :D
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Torstai, 05.07.2007 00:14

Joo maahinkainen hoiti hommansa vakuuttavasti vaikka itse aika usein pääsinkin seuraamaan rämää, mutta se mitä maahisesta näki taistelu kentällä oli hienoa ja aika hyvin näytitte muita jengejä kurmottavan ;D

Erityiskiitokset vielä sille lipunkantajallenne, joka RISKissä tarjosi aluksi juttu seuraa ja sen jälkeen tarjoutui lippuani säilyttämään että pääsisin itse hieman ranskalaisia puremaan ja joulukinkkua hankkimaan :twisted: aivan mahtavaa porukkaa olitte muutenkin kun nyt siellä joittenkin kanssa tuli turistua vapaa ajalla :D
If you want to see me watch on trees
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Torstai, 05.07.2007 00:51

Henkilökohtaisesti huomasin eniten Maahinkaisissa miten mukavia ihmisiä heidän joukoistaan löytyi, mutta sääliä ei löytynyt taistelussa joten voin olla kiitollinen että en taistellut heitä vastaan vaan samassa voitokkaassa englannin joukkueessa. Juoksentelin yhden jousimiehen kanssa skeenaarioissa välillä metsässä ja hommat hoitui mukavasti kiitos
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Torstai, 05.07.2007 01:14

Wizzyli kirjoitti:Ette ehkä ihan yhtä pelottavia kuin viimevuonna. =)
Olet vain tottunut meihin paremmin. :wink:

Ei vaan, meillähän ongelmat olivat tutut: hienot yksilötaidot eivät muutu automaagisesti SH:ssa porukan menestykseksi.
Tällä reseptillä saatiin tänä vuonna turpaan monilta yksilöinä toki heikommilta mutta SH-hengen mukaisesti paremmin yhteen hiileen puhaltavilta joukkioilta - juuri kuten kuuluukin!
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Sulkasiipi
Soturi
Viestit: 32
Liittynyt: Maanantai, 14.05.2007 17:12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Maanantai, 09.07.2007 22:49

Ja kiitän jontzua siitä, että noin komiasti meitä muita kiittelee, vaikka ainahan Maahinkainen on tiukka vastustaja ollut - yksin ja yhdessä. Se on kyllä taas teiän kunniaksi luettava, että ei nouse päähän, vaikka ihan oikeutetusti sitä keltaista nestettä siellä saisikin vähän olla koko joukolla. Mitä meiän muiden yhteen hiileen puhaltamiseen tulee, niin ehkä työ vaan oisitte tarvinneet Juuson sinne taakse huutelemaan Jurin kaveriksi.
Ennen muinoin ihmiset olivat lähempänä toisiaan. Heidän oli pakko. Ampuma-aseet eivät kantaneet kauas.
- Stanislav Jerzy Lec
Avatar
Kakure
Kreivi
Viestit: 364
Liittynyt: Tiistai, 10.07.2007 13:35
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakure » Tiistai, 10.07.2007 22:12

Hyvin te siinä saatossa meidät chargetitte. Kunniaa siinä teille. Ainut tilanne jonka oikeastaan muistan. Hyvin varustautuneita olitte.
"Ei mistään tule mitään, jos ei ole verenmaku suussa"
Haiden
Sotalordi
Viestit: 1393
Liittynyt: Maanantai, 02.04.2007 08:33

Viesti Kirjoittaja Haiden » Keskiviikko, 11.07.2007 00:02

Pitää kyllä sanoa, että maahikainen osasi pitää hyvin linjan antaen kallista aikaa Rutolle kiertää selkään.
Viellä erikois kiitos sille henkilölle, joka pelasti kukkala mätössä Ruton lipun.
Wanhan ajan kyytiketju
Archibald
Musiikki on elektroninen. Tästä ei keskustella.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”