Leviaattani - palaute

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.
Avatar
Azor
Ylläpito
Viestit: 1442
Liittynyt: Keskiviikko, 25.01.2006 03:44
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Azor » Keskiviikko, 04.07.2007 14:56

Näkisin, että Leviattaanilta puuttui ajoittain kokemuksen tuoma varmuus ja rohkeus. Harmi ettei teitä aina saatu tuettua kaikkein otollisimppaan (lue epärehellisempään) asemaan vihollista vastaan.

Skirmish-osastona voisitte ehkä kehittää pelisilmäänne omissa treeneissä, esim. harjoittelemalla suojeltavaa tai vielä parempaa, osallistua yhteistreeneihin muiden ryhmien kanssa.

Uskoni vihreään virtahepoon on suuri. Ensi vuonna näistä jätkistä kuullaan vielä.
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Keskiviikko, 04.07.2007 15:13

no joo varmasti kuullaan meistä vielä jollei joukko hajoa näihin isompiin ryhmiin, mutta ensi vuonna ajateltiin ottaa jousia mukaan ku kerran scoutteina pysytään... ja mitä nyt treeneistä... ei me ees harjoteltu kunnolla mitään tuollasta lähinnä vaa kehitettiin vähän bofferointi taitojamme ja joo toki se kokemus puuttuu vielä ku ekaa kertaa tässä kokoonpanossa ja useille (myös minulle) tämä on ensimmäinen sotahuuto :) mutta ensi vuonna ainakin minä panostan maastossa liikkumiseen ja nopeaan iskemiseen. Leviataani tulee vielä nousemaan hyväksi scoutiksi ja flankiksi kunhan nyt aikaa kuluu :)
If you want to see me watch on trees
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Keskiviikko, 04.07.2007 15:20

Pahoittelen jos otin liikaa haltuun sen tiedustelun johtamista, se vain oli hitusen verissä kun on tuo sissiradistin alik koulutus
Ei suinkaan. kiitoksia vain johtamisesta tiedustelu hommia emme ruton piireissä oikein hallitse. Lisäksi sait meitä liikkeellekkin vielä vaikka meinas jo vauhti ruveta hyytymään.
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Gnomus
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1427
Liittynyt: Perjantai, 10.02.2006 14:13
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Gnomus » Keskiviikko, 04.07.2007 15:46

Satanisti Pappi kirjoitti:no joo varmasti kuullaan meistä vielä jollei joukko hajoa näihin isompiin ryhmiin
Pitäkää vaan porukkanne kasassa, älkääkä laskeko väkeä minnekään karkuteille. Teillä oli hyvä porukka, joka kokemuksen kertyessä varmasti lunastaa paikkansa taistelukentällä, kun pärjäsitte noinkin hyvin ensikertalaisina.

Paljon mieluummin näkisi tulevia perkeleitä, jotka moninkertaistivat oman ryhmänsä, kuin näkisi lupaavien ryhmien katoavan siksi että heidät nielaistaisiin johonkin suurryhmään.
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Keskiviikko, 04.07.2007 21:46

Voin sanoa aika varmuudella että ensi vuodeksi joukkue on paremmin treenattu kun itse organisoin ryhmän aika pitkälti. Jos haluatte ehdottaa mitä pitäisi tarkemmin katsoa meidän ryhmässä niin otan ilomielin vastaan ehdotuksia. Metsässä juoksua on edelleen tarkoitus jatkaa koska meillä ei ole pakosti olisi tarvittavia asioita kentälle ja metsässä on kivaa vaikka olisimme ns.epärehellisiä tappajia.
A.H
Soturi
Viestit: 24
Liittynyt: Maanantai, 16.10.2006 21:25
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja A.H » Keskiviikko, 04.07.2007 22:12

jos saisin ehdottaa väriä sen vihreen virtahevon kanssa ehdottaisin väreiksi joko harmaata tai sinistä taustaa sille hipolle.
jos sininen nii voitte vaikka sanoo että se kuvastaa vettä tai harmaa mutaa/savea ku siellä ne hipot makoilee kaiket päivät.
Avatar
Haltia
Kuningas
Viestit: 2733
Liittynyt: Maanantai, 28.05.2007 12:45
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Haltia » Keskiviikko, 04.07.2007 22:14

Harmaata ehdottaisin minäkin, tai luonnonvalkoista. :D
Selene! Nainen, liity meihin!
http://selenejousineidot.multiply.com/
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Keskiviikko, 04.07.2007 22:25

Harmaa on ollut nyt esillä joudenkin ryhmän jäsenten kanssa ja se olisi aika hyvä väri. Sinistä emme ota koska se erottuu liian selvästi metsässä
Satanisti Pappi
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 19:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Satanisti Pappi » Keskiviikko, 04.07.2007 23:43

joo harmaa ja vihree vois ollakki tässä ihan hyvät minunkin mielestäni :) mutta varmaan myös helpottaa jos jotain tunnuksen omaista heitettäisiin kanssa sinne tabardin takapuolelle, mutta kuten suontakanen tuossa sanoikin niin kernaasti haluttaisiin että mikä muu kusi tällä kertaa kuin tabardi :D eli mitä muuta täytyisi parantaa... Ainakin mietiskelimme niitä jousia tähän ryhmään, että voisimme tätä sivustaan iskemistä vielä tehostaa alkuun nuolilla :twisted:
If you want to see me watch on trees
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Torstai, 05.07.2007 01:25

Voin silti sanoa että asuja mietitään tarkemmin kun saadaan varmistettua ihmisten osallistuminen ensi vuoden sotahuutoon. Koska mieluiten otan huomioon kaikkien tiimin jäsenten mielipiteet enkä vain päätä itse. Leviataanin joukko päättää varmaan jossain talven aikana asuista ja muut saavat odottaa ensi kesään hyvällä tuurilla ellei ole pakko saada tietää aikaisemmin.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Arender
Nostoväki
Viestit: 6
Liittynyt: Perjantai, 06.07.2007 07:51
Paikkakunta: Helsinki, Kontula

Viesti Kirjoittaja Arender » Perjantai, 06.07.2007 07:57

Kuulun ite Leviataaniin ja voin sanoo ettei meille oikeestaan ollu aikaa eikä työvoimaa tehä hirveen hienoja tabardeja ja aseita. Ainaki ite olin sekä aseiden teko hetkel että osan harjotuksista riparilla isosena, joten en paljoo ehtiny harjotella taikka tehdä mitään meiän kamojen vuoks. Ens vuonna kyl varmaan vähän parannetaan tässä asiassa, samoin tabardeissa. Oon muuten se soturi ketä se hiton hippo yritti purra koko ajan, muistakaa siis varoo vihreetä hippoa...
Ei hätää, kuolema kuittaa univelan
-wiia-
Soturi
Viestit: 23
Liittynyt: Perjantai, 15.06.2007 23:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja -wiia- » Perjantai, 06.07.2007 16:16

Hauska kuulla nyt tuo vihreän virtahevon tarina. Luulen, että se hippo saadaan näkyviin kuhan vain käytetään hieman jotain vaaleampaa väriä reunuksissa. Ensivuonna toivottavasti minäkin saan pukeuduttua leviaattinin väreihin ja pääsen tasitelemaan kavereiden rinnalle...
Avatar
Suontakanen
Herttua
Viestit: 548
Liittynyt: Tiistai, 03.07.2007 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suontakanen » Perjantai, 06.07.2007 18:38

Toimin leviataani-joukon vetäjänä siis ensi vuoteen mentäessä näillä näkymin niin kaikki on mahdollista kun porukka sai kokemusta ja aloitamme riittävän aikaisin valmistelut, ettei käy niin että viimeinen ase saatiin valmiiksi samana päivänä kun lähdettiin ja tästä syystä käyttäjä ei ehtinyt tutustua aseeseensa.
Etelän Imperiumin Patriarkka ja taistelujohtaja.

Sotahuuto 2018 pääjärjestäjä

Sotaa pk-seudulta vuodesta 2007

"Aina ilolla taisteluun!"
Henkkuli
Nostoväki
Viestit: 3
Liittynyt: Torstai, 19.07.2007 22:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkkuli » Torstai, 19.07.2007 23:00

Suontakanen kirjoitti:Toimin leviataani-joukon vetäjänä siis ensi vuoteen mentäessä näillä näkymin niin kaikki on mahdollista kun porukka sai kokemusta ja aloitamme riittävän aikaisin valmistelut, ettei käy niin että viimeinen ase saatiin valmiiksi samana päivänä kun lähdettiin ja tästä syystä käyttäjä ei ehtinyt tutustua aseeseensa.
Eli siis hoidat sen organisointipuolen sillä välin ku mä oon leikkimässä sotaa Santiksessa ja muualla :D Koska johtajan asemastani minähän en luovu ^^
"All right, you can sing to my cat if you like"
-wiia-
Soturi
Viestit: 23
Liittynyt: Perjantai, 15.06.2007 23:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja -wiia- » Perjantai, 20.07.2007 21:53

Henkkuli kirjoitti: Eli siis hoidat sen organisointipuolen sillä välin ku mä oon leikkimässä sotaa Santiksessa ja muualla :D Koska johtajan asemastani minähän en luovu ^^
MYös minä olen valmis auttamaan organisoinnissa, vaikka omaa osallistumis mahdollisuuttani vielä tässä vaiheessa tai edes puolenvuoden päästä pysty kertomaan tai vannomaan.
Jokainen lähtö voi olla viimeinen, Jokainen hyvästijättö ikuinen.
Avatar
Keisari_P
Ylläpito
Viestit: 2524
Liittynyt: Lauantai, 28.01.2006 14:04
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keisari_P » Sunnuntai, 05.08.2007 19:36

Jotta voisitte puhua ryhmänne sisäisistä asioista rauhassa keskenänne, tein myös teille oman privaattifoorumialueen. Kaikilla foorumeille rekisteröityneillä ryhmillä on oma foorumialueensa joka ei näy muille. Antakaa linkki logostanne, jotta se voidaan lisätä ryhmän jäsenille.
Foorumialueenne moderaattoriksi laitoin käyttäjät: Suontakanen ja Henkkuli. He voivat lisätä ryhmäänne uusia jäseniä käyttäjäryhmät valikon kautta.
Avatar
Säätäjä
Paroni
Viestit: 193
Liittynyt: Sunnuntai, 01.07.2007 20:07
Paikkakunta: Helsinki

:-)

Viesti Kirjoittaja Säätäjä » Sunnuntai, 05.08.2007 19:48

Ryhmän logo on viellä työn alla..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”