Last man standing

Keskustelua Sotahuuto 2007 skenaariosta ja pelityypeistä.

Valvojat: Ylläpito, Sotahuuto 2007

Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Lauantai, 14.10.2006 12:13

http://snild.laatikko.org/sotahuuto/viewtopic.php?t=567

Ehdotettiin jo ;) mutta kyllä se tänne kuuluu.

Miten olisi last man standing? Kaikki joukkiot vastakkain kunnes enää yksi on hengissä. Pieni pelialue; ei voisi paeta. Tai sitten kaikki vastaan kaikki ja omat puolulaiset sijoitettaisiin eri paikkoihin jotta liittoutumilta vältyttäisiin.


-a
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Lauantai, 14.10.2006 13:06

Sopii moinen minusta paremmin illan vapaamuotoisiin mättökarkeloihin, ei niinkään viralliseen tapahtumaan.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Lauantai, 14.10.2006 23:10

Nojaa... ihan vain ehdotus. Kannatta sanoa kaikkea mitä keksii koska kuitenkin joku keksii jonkun parannuksen jne. kunnes saadaan kunnon Oikea skenario. Pidetään mielessä että TAPPAMINEN on tärkeintä joten joku kevyeiden ylivoimainen suosiminen skenariossa saa helposti aikaan paljon närästystä ja vihaa. Voi myös "koristaa" vaikka kenttätaistelua, jotta saadaan jonkinlainen variaatio. Luulen että 2007 tullaan vielä näkemään joku skenu jota aijemmin ei olla nähty Sotahuudossa ;)


-a
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Sunnuntai, 15.10.2006 01:28

Luulen että 2007 tullaan vielä näkemään joku skenu jota aijemmin ei olla nähty Sotahuudossa
Kyllä varmastikin, mutta ellei tapahtuman pituutta venytetä tai osaa skenaarioista siirretä jo perjantaiksi, jokainen uusi skenaario tarkoittaa luopumista jostakin vanhasta skenaariosta, koska aika tosiaan on kovasti rajallinen. Mutta vanhoissa skenaarioissakin on sellaisia joista (ainakin ilman parannuksia) voisi kohtalaisen kivuttomasti luopua. Ainakaan itse en nähnyt arkku-skenaarion olleen erityisen toimiva kumpanakaan vuonna. Toisaalta olisihan sekin skenaario kiva kerran kokea toimivana.
Pidetään mielessä että TAPPAMINEN on tärkeintä joten joku kevyeiden ylivoimainen suosiminen skenariossa saa helposti aikaan paljon närästystä ja vihaa.
Vaikka miten yritän löytää punaista lankaa tästä lauseesta, niin täytyy sanoa että en sitä kyllä sen logiikan avulla löydä joka minulle on suotu.

Tappaminen tärkeintä -> keveiden ylivoimainen suosiminen = närkästystä ja vihaa?

Hömm... no... kaikille ei jaeta syntyessä samalla kauhalla. Minulle on annettu teelusikalla. Selitätkö mitä tarkoitit, niin minäkin valaistun? :D
Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Skenaariot”