Helsingin avoimet kesäpainit.

Suunnittelua treeneistä, ilmoituksia, ilmoittautumista, yms.

Valvojat: Beatific, Ylläpito

Pyry Veteli
Sotahuuto '10 -järjestäjä
Viestit: 889
Liittynyt: Perjantai, 09.05.2008 11:39
Paikkakunta: Helsinki/Sonkajärvi, Iisalmen Gallia Cisalpina

Helsingin avoimet kesäpainit.

Viesti Kirjoittaja Pyry Veteli » Perjantai, 10.05.2013 13:00

Moi,

Helsingissä pidetään kesällä kaikille avoimia, vapaamuotoisia painitreenejä. Kyse on historiallisista lajeista, mutta varmaan tälläkin foorumilla jotakuta aihe kiinnostaa.

Formaatti on periaatteessa yksinkertainen; valitaan joku ulkotila ja treenaillaan mitä treenaillaan. Mikään seura tai porukka ei tätä vedä, joten rahaa ei liiku ja sisältö varmaan elää. Jos ei ole aiemmin harrastanut mitään kontaktiurheilua niin voi silti tulla mukaan. Kyllä joku opettaa. Ja terve järki ohjenuorana, ei tää mikään fight club ole. Varmasti tehdään muutakin kuin ottelua. Eli tekniikkaa ja drilliä.

Boffaajahan ei yhtään painia tarvitse ollakseen hyvä boffaaja, mutta voi siitä jotain hyödyllisiä asioita oppia. Ite kun kaadun SH:ssa niin tulen saman tien ylös panssarissa ja isonkin aseen kanssa. Eikä mua alle sadan kilon testokilpibashit sillai pelota vaikka pienikin kapula olis kädessä kun tiedän että mä siinä pystyyn jään 8)

FB:ssa on tiedotusta varten ryhmä: https://www.facebook.com/groups/473479476057933/
''Irschrikstu gerne/ keyn fechten nymmer lerne''
...missä rahat ja miks minua oikein kutittaa?
Avatar
Pertsa^
Herttua
Viestit: 793
Liittynyt: Sunnuntai, 03.06.2007 23:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pertsa^ » Perjantai, 10.05.2013 18:40

ei tää mikään fight club ole.

edes vähän voitais saippuaa valmistaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Treenit”