Oriveden Treenipäivä

Suunnittelua treeneistä, ilmoituksia, ilmoittautumista, yms.

Valvojat: Beatific, Ylläpito

Sopiiko sinulle päivämääräksi 13.1?

Kyllä sopii.
20
67%
Ei sovi.
10
33%
 
Ääniä yhteensä: 30
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Sunnuntai, 17.12.2006 19:31

Minä voin vaihtoehtoisesti lähteä omalla autollani jos löytyy kyytiläisiä tai voin myös tulla kyytiläiseksi jos joku on ajellen paikalle menossa. Julkiset on liian vaivalloisia kun on tottunut autoilemaan :D Että pistäkää viestiä tänne jos joku on kyytiä vailla paikalle, niin katsotaan millainen järjestely tehdään. Monin aina kaunihimpi ja toki halvempikin :D

Ipa varmaan tarkoitti tarkempia reittiohjeita, jos en ihan väärin ymmärtänyt. Luulisin, että hän tietää että on olemassa auto, bussi ja juna :D ja vielä jos puututaan siihen että isä kysyi reittiä, olisi tarkoituksena että ipan isä olisi kyyditsemässä häntä paikalle sinne. Saatan toki olla väärässä, mutta luulen että en tällä kertaa :)
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Sunnuntai, 17.12.2006 19:37

N.Hirvelä kirjoitti:Kypäräksi kannattaa muuten hankkia joku joka suojaa naamaa, paljon mukavampi taistella kun voi luottaa siihen ettei naamaan satu, jääkiekko kypärä on yksi vaihtoehto, ei tietystikkään kauhean historiallinen, mutta itse käytän sellaista treenatessa. :)
Jos tulen noihin reeneihin, otan sisäpelikengät eli valkoiset lenkkarit. Onko sali historiallinen? Minulle on ihan sama jos joku ottaa vaikka lätkäpanssarit jos haluaa harjoitella panssarin kanssa. (Kyllä, siihen pitää tottua että ei kuole ensimmäisestä iskusta)


-a
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Sunnuntai, 17.12.2006 19:41

Archibald kirjoitti: Jos tulen noihin reeneihin, otan sisäpelikengät eli valkoiset lenkkarit. Onko sali historiallinen? Minulle on ihan sama jos joku ottaa vaikka lätkäpanssarit jos haluaa harjoitella panssarin kanssa. (Kyllä, siihen pitää tottua että ei kuole ensimmäisestä iskusta)


-a
No onhan mullakin sisäpelikengät, niinkuin varmaan monella muullakin uskoisi olevan. Tosin nytkun mainitsit lätkäpanssarin, niin Ketku saattaa innostua. ;)

EDIT: Zambonet, kuka väitti että mää jaksaisin lukemisen lisäksi myös tajuta mitä teksti tarkoittaa. ;)
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Sunnuntai, 17.12.2006 20:14

ZamboNet kirjoitti:Minä voin vaihtoehtoisesti lähteä omalla autollani jos löytyy kyytiläisiä tai voin myös tulla kyytiläiseksi jos joku on ajellen paikalle menossa. Julkiset on liian vaivalloisia kun on tottunut autoilemaan :D Että pistäkää viestiä tänne jos joku on kyytiä vailla paikalle, niin katsotaan millainen järjestely tehdään. Monin aina kaunihimpi ja toki halvempikin :D
Olen tulossa ja asun Jyväskyläntien varressa joten minut on helppo ottaa mukaan. Rojua voin ottaa mukaan aika lailla.

Mukaan kannattaa ottaa haarniskoja ja sota-aseita, muuten juttuun ei saada suhteellisuudentajua. Päästetään vielä mahdollisimman monet kokeilemaan eri yhdistelmiä niin asiat järkeytyvät parhaiten.

Musiikkia paikalle ei kannata tuoda, se häiritsee keskittymistä ja opettamista. Pysytään kiinni asiassa, siinäkin on tarpeeksi purtavaa yhdelle päivälle. Pikakurssista tulee sekava kokemus muutenkin, ei sotketa sitä millään ylimääräisellä.

Hienoa että paikalle saadaan mikrot. Suihkutilat varmaankin löytyvät myös?
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Sunnuntai, 17.12.2006 20:41

Suihkut ja pukuhuoneet löytyy, myös hameväelle omansa. Suosittelisin noita sisäpelikenkiä erittäin lämpimästi, ulkokengillä tuonne ei ole asiaa. Voin jossain vaiheessa tehdä/kirjoittaa ajo-ohjeet.
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Sunnuntai, 17.12.2006 21:09

Itse olen tulossa autolla ja kyytiin mahtuu edestakaiselle vielä neljä kaverusta, bensakuluja pyytäisin sen 4 euroa per naama. Oma reittini olisi Hatanpää-Orivesi-Hatanpään, mutta voin myös koukata Tampereen keskustan kautta jos on tarvista (tai jos asutte muuten vaan jossain päin reittiä tai lähellä sitä).

Laittakaa pm:ää tai viestiä tähän, niin saadaa sumplittua auto täyteen, ettei useampi aja tyhjällä autolla turhaan.

Jontzu, Zambonet, N.Hirvelä,Archibald,Ipa?
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Sunnuntai, 17.12.2006 21:29

saloneju kirjoitti: Jontzu, Zambonet, N.Hirvelä,Archibald,Ipa?
Mää voin ilmoittaa, että menen vanhempien kyydillä ja meidän auto on täynnä. Vanhemmat sanoi että ne vois käydä Orivedellä silloin, joten autoon mahtui vielä kolme, jotka siis ovat minä, Santeri ja Eelis.
Eli meillä kolmella on kyyti jo, enempää ei mahdu mukaan.
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Sunnuntai, 17.12.2006 21:46

Tässä ne ajo-ohjeet, vihreä Tampereen suunnasta, musta Jyväskylästä. Sininen pallo on koulun sali, jossa tapahtuma pidetään. Jos tulee jotain kysyttävää, niin rohkeasti vain kysymään.

Kuva
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Sunnuntai, 17.12.2006 22:07

saloneju kirjoitti:Jontzu, Zambonet, N.Hirvelä,Archibald,Ipa?
Jos tulen niin Tampereelta kyyti voisi olla aika bueno. Mutta, en tiedä jos tulen.


-a
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Sunnuntai, 17.12.2006 22:17

Minä voin ilmottautua mukaan kyytiläiseksi juhani kyytiisi. Nekalassa asustelen.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Sunnuntai, 17.12.2006 22:32

Archibald kirjoitti:
saloneju kirjoitti:Jontzu, Zambonet, N.Hirvelä,Archibald,Ipa?
Jos tulen niin Tampereelta kyyti voisi olla aika bueno. Mutta, en tiedä jos tulen.


-a
Tietty jos olisit tulossa esim. junalla, sillä taitaa päästä samaan syssyyn suht hyvin Orivedellekin asti.

No, tällä hetkellä minun kyydissä varmoja lienee Sampo ja minä. 3 mahtuu.


EDIT. Minun kyydissä minä, Sampo ja Jontzu.
Viimeksi muokannut saloneju, Sunnuntai, 17.12.2006 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Sunnuntai, 17.12.2006 23:28

saloneju kirjoitti:No, tällä hetkellä minun kyydissä varmoja lienee Sampo ja minä. 3 mahtuu.
Laske minut vahvuuteen.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
ipa
Sotalordi
Viestit: 1034
Liittynyt: Perjantai, 03.11.2006 11:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ipa » Maanantai, 18.12.2006 01:29

Minä tulen omalla kyydillä. Ja luulisin että jopa isäni osaisi tuon kartan perusteella heittää minut paikalle. :D
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Maanantai, 18.12.2006 12:48

N.Hirvelä kirjoitti:
Archibald kirjoitti: Jos tulen noihin reeneihin, otan sisäpelikengät eli valkoiset lenkkarit. Onko sali historiallinen? Minulle on ihan sama jos joku ottaa vaikka lätkäpanssarit jos haluaa harjoitella panssarin kanssa. (Kyllä, siihen pitää tottua että ei kuole ensimmäisestä iskusta)


-a
No onhan mullakin sisäpelikengät, niinkuin varmaan monella muullakin uskoisi olevan. Tosin nytkun mainitsit lätkäpanssarin, niin Ketku saattaa innostua. ;)

EDIT: Zambonet, kuka väitti että mää jaksaisin lukemisen lisäksi myös tajuta mitä teksti tarkoittaa. ;)
Täh. Lätkäsyndet on ihan jees rottingissa, mutta ei niitä boffauksessa tarvii käyttää. Ellei kyseessä oo vaa kypärä. Se on tähän aika hyvä, kevyt ja suojaa pään myös kasvoista.

Sitä paitti mä oon tuolloin keskiaikaseuran tapahtumassa.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
Puranen
Kreivi
Viestit: 498
Liittynyt: Sunnuntai, 01.10.2006 14:03

Viesti Kirjoittaja Puranen » Maanantai, 18.12.2006 19:36

Taidan tulla junalla, matka on melko mukavampi tilavassa junassa kuin täyteen ahdetussa autossa.
Onko siellä paholainen, pappi vaiko kukaties…
Herrasmies, piillottaako pöytähopeat?
Vai kestitsetkö pojat kopeat. (Päätä, päätä) Tee päätös nopeaan!
Avatar
Aemilius
Kersantti
Viestit: 47
Liittynyt: Sunnuntai, 12.11.2006 00:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Aemilius » Maanantai, 18.12.2006 22:05

Minut voi lisätä myös mukaantulijaksi 13.1 harjoituksiin, vaikka en tiedä vielä, voinko tulla..
Someone left the cake out in the rain.

Se mikä ei tapa, vahvistaa.
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Tiistai, 19.12.2006 01:04

Taidan tulla junalla, matka on melko mukavampi tilavassa junassa kuin täyteen ahdetussa autossa.
Miekkoja on mukavempi kuljettaa autolla, autossa on tuttua seuraa, autolla pääsee perille asti. Mutta kuten sanottua, olen pilannut itseni autoilemalla :D
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Tiistai, 19.12.2006 11:50

ZamboNet kirjoitti: Miekkoja on mukavempi kuljettaa autolla, autossa on tuttua seuraa, autolla pääsee perille asti.
Tuo on totta. Jos meitä tulee niin paljon ettei autokyytejä ole tarpeeksi, niin voin joitakin aseita ottaa automme kyytiin niiltä, jotka menee esim. junalla eivätkä halua niitä aseita kuljettaa kauheaa määrää junassa (määrä paljonko voin ottaa mukaan riippuu autosta jolla menemme).
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
eukka
Nostoväki
Viestit: 2
Liittynyt: Torstai, 14.12.2006 23:38
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eukka » Tiistai, 19.12.2006 14:39

juu meikäläinen ei pääse kun on saman päivänä pari keikkaa tampere talolla...
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Tiistai, 19.12.2006 15:11

Tässä nyt on sellainen pieni mutka, että rehtori haluaa pestä kätensä kaikista mahdollisista vahingoista, eli hän haluaa täysi-ikäisen vastuuhenkilön tapahtumalle. Eli kuka voisi tämän homman ottaa itselleen?
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Tiistai, 19.12.2006 16:05

Mannunvartija kirjoitti:Tässä nyt on sellainen pieni mutka, että rehtori haluaa pestä kätensä kaikista mahdollisista vahingoista, eli hän haluaa täysi-ikäisen vastuuhenkilön tapahtumalle. Eli kuka voisi tämän homman ottaa itselleen?
Mielenkiinnosta haluan vain kysyä, että minkälaisen vastuuhenkilön, siis nimellisen vastuunottaja vaiko semmoisen joka ottaa kaiken vastuun? (itsehän en voi olla).
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Tiistai, 19.12.2006 16:40

eukka: voihan sitä tulla osaksikin päivää..=??

Mannunvartija: joo selvennätkös mitä tuo käytännössä tarkoittaisi. Periaatteessa voisin, mutta ensisijaisesti se joku vois olla joku, joka oli sitä yhdistystäkin perustelemassa. (Eikös sellainen ole jollain tasolla pydessä jo / paperit liikenteessä?)
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Tiistai, 19.12.2006 16:45

saloneju kirjoitti: (Eikös sellainen ole jollain tasolla pydessä jo / paperit liikenteessä?)
Kysy asiaa Jontzulta. :)
Perustamassa täysikäsiä oli vain Jontzu ja Hanna, että jos haluat yhdistyksestä (jota ei vielä ole olemassa) jonkun täysikäisen, niin noilta kahdelta pitää kysyä.
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
Puranen
Kreivi
Viestit: 498
Liittynyt: Sunnuntai, 01.10.2006 14:03

Viesti Kirjoittaja Puranen » Tiistai, 19.12.2006 17:18

Epe tulee, ilmoittelen tässä hänen puolestaan kun hänen nettinsä on vähän niin ja näin... Samoin Helenius, hänellä ei tosin ole käyttäjää täällä, vielä.
Onko siellä paholainen, pappi vaiko kukaties…
Herrasmies, piillottaako pöytähopeat?
Vai kestitsetkö pojat kopeat. (Päätä, päätä) Tee päätös nopeaan!
eukka
Nostoväki
Viestit: 2
Liittynyt: Torstai, 14.12.2006 23:38
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eukka » Keskiviikko, 20.12.2006 02:00

saloneju kirjoitti:eukka: voihan sitä tulla osaksikin päivää..=??
niin no niin no niin... keikat on kello 13 ja 15 eli joskus neljän viiva viiden maissa olisin vapaa mutta ei oo korttia niin orivedelle tulemimnen on vähän nihkeetä:D bussi tahi juna...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Treenit”