Oriveden Treenipäivä

Suunnittelua treeneistä, ilmoituksia, ilmoittautumista, yms.

Valvojat: Beatific, Ylläpito

Sopiiko sinulle päivämääräksi 13.1?

Kyllä sopii.
20
67%
Ei sovi.
10
33%
 
Ääniä yhteensä: 30
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Oriveden Treenipäivä

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Tiistai, 12.12.2006 21:09

Eli, tänne keskustelua treenipäivästä yleesä. Ajankohdasta ja muusta. Kaikki kysymykset, ehdodukset ja pyynnöt tänne. Tässä muutama kuva paikasta.

Iso sali

Pikkusali

Ilmoittautuneiden lista:

Mannu
N.Hirvelä
E.Hirvelä
(Sopuli)
Puranen
saloneju
Ipa
(Hanna)
(Santeri)
(Aemilius)
Epe
Helenius
Vladu
Pate-herra
Blite
Viimeksi muokannut Mannunvartija, Maanantai, 08.01.2007 16:53. Yhteensä muokattu 16 kertaa.
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Oriveden Treenipäivä

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Tiistai, 12.12.2006 21:36

Mannunvartija kirjoitti:Eli, tänne keskustelua treenipäivästä yleesä. Ajankohdasta ja muusta. Kaikki kysymykset, ehdodukset ja pyynnöt tänne. Tässä muutama kuva paikasta.

Pikkusali

Iso sali
Kuuluisiko noiden kuvien olla toisinpäin? Muistaakseni tuo isosali on pienisali ja toistepäin (sen perusteella mitä ircissä sanoit). :)

Itselleni käy sekä yksi että kaksipäivänen leiri, salimajoitus kelpaisi ihan hyvin (tuli Sotahuudossa yövartijan toimessa totuttua siihenkin).
Itse ehdottaisin päiväksi jotain tammikuun lauantaita, ei ehkä ihan ensimmäistä.
Kyyti paikanpäälle onnistuu varmaan osittain autoilla ja jos niitä ei ole tarpeeksi niin bussi/juna voi olla ihan hyvä vaihtoehto (juna maksaa 4.80e per suunta, opiskelijat ja lapset puoleen hintaan).
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Tiistai, 12.12.2006 22:02

Juu hyvältähän nuo näyttää.

Jos tammikuun puolelle mennään, päiväksi ehdotan lauantaita 13.1.2007. Ensimmäisenä lauantaina porukka voi olla vielä joululomillakin (+että se ei itselleni käy.)

Aikataulu voisi olla jotain suuntaa tyyliin 10:00 - 18:00. Saataisiin riittävästi noita tunteja. Joku tyyliin tunnin tauko johonkin puolivälin kieppeille, ja pari vartin mittaista. Ei menisi liian myöhäksikään, ja toisaalta ei tarvi himoaikaisin herätäkään.

Mitenkäs sen hinnan kanssa olikaan? Entäs kauppoja tuolla lähistöllä, ruokaa kun varmaan pitäisi jossain vaiheessa saada? (Eipä kyllä taida olla suuri ongelma, jos autolla on kerran porukkaa.) Tietty voihan sitä mennä kotoa tuodulla eväslinjallakin.
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Keskiviikko, 13.12.2006 18:35

Viisi minuuttia kävelee keskustaan, jossa on K-Supermarket. S-Market ja Spar vielä vähän lähempänä.

Yksi juttu nousi esille reksin kanssa keskustellessa, nimittäin vastuu. Eli jos joltakulta murtuu jalka, nenä tai muu ruumiinosa, joku kaatuu pahasti ja lyö päänsä tai joku saa pahan iskun bofferista, kuka on vastuussa? Itse VOISIN ottaa tämän vastuun, mutta... Voi olla hiukan liikaa minulle. Äkkiähän sitä ajattelee, että jokainen on vastuussa itsestään, mutta ainakaan juridisesti asia ei näin ole. Joten, kuka kantaa vastuun. Hankinko jonkin urheilutapaturmavakuutuksen? Miten asia hoidetaan. Onko Tampereen yhdistys pystyssä?
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Keskiviikko, 13.12.2006 20:46

Mannunvartija kirjoitti:Viisi minuuttia kävelee keskustaan, jossa on K-Supermarket. S-Market ja Spar vielä vähän lähempänä.

Yksi juttu nousi esille reksin kanssa keskustellessa, nimittäin vastuu. Eli jos joltakulta murtuu jalka, nenä tai muu ruumiinosa, joku kaatuu pahasti ja lyö päänsä tai joku saa pahan iskun bofferista, kuka on vastuussa? Itse VOISIN ottaa tämän vastuun, mutta... Voi olla hiukan liikaa minulle. Äkkiähän sitä ajattelee, että jokainen on vastuussa itsestään, mutta ainakaan juridisesti asia ei näin ole. Joten, kuka kantaa vastuun. Hankinko jonkin urheilutapaturmavakuutuksen? Miten asia hoidetaan. Onko Tampereen yhdistys pystyssä?
No, en osaa lakia tarpeeksi hyvin sanomaan mitenkä se menee, mutta normaalistikkin bofferitreeneissä on ollut jokaisella oma vastuu, tietysti jos omistaa vakuutuksen joka kattaa bofferoinnin niin sitten on olemassa jo vakuutus (tietysti alaikäisten vanhempien on tarvinnut tietää että mitä heidän lapsensa on tekemässä ja onko jotain vaaroja olemassa).
Vaaroista voin jo nyt sanoa, että oikeastaan suurinosa vammoista tulee ympäristöstä, esim. puuhun päin juoksemisesta takaperin (kokemusta on lievän aivotärähdyksen verran) tai kaatumisesta maaston takia.

Epäilisin kuitenkin että joku viisaampi osaa neuvoa?
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Keskiviikko, 13.12.2006 21:57

saloneju kirjoitti:Jos tammikuun puolelle mennään, päiväksi ehdotan lauantaita 13.1.2007. Ensimmäisenä lauantaina porukka voi olla vielä joululomillakin (+että se ei itselleni käy.)

Aikataulu voisi olla jotain suuntaa tyyliin 10:00 - 18:00.
Kannatan tätä mutta aikataulua. Treeniaikaa voi venyttää vielä muutamalla tunnilla ja ottaa mukaan pari ylimääräistä 30 minuutin taukoa.

Vastuista sen verran että tällaisissa treeneissä on voimassa Suomen laki. Jos murjot jotakuta niin olet teoistasi vastuussa.

Yleensä onnettomuudet ovat nilkkojen nitkahduksia ja sormien menemisiä ja niitäkin todella harvoin. Suurin osa onnettomuuksista on vältettävissä kun otellaan järjestäytyneesti, ketään ei lyödä yllättäen ja väsyneenä tahi vihan hetkellä ymmärretään mennä tauolle. Uni ja riittävä syöminen auttavat myös. Suojavarusteet alasuoja ja kypärä etunenässä lisäävät henkilökohtaista turvallisuutta ainakin jossain määrin.

Olen osallistunut nelinumeroiseen määrään kamppailulajiharjoituksia ja jos olemme treenaamassa lähinnä tekniikkaa pienellä porukalla voin sanoa että onnettomuusriskit ovat minimaaliset.
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Keskiviikko, 13.12.2006 22:18

JonTzu kirjoitti: Kannatan tätä mutta aikataulua. Treeniaikaa voi venyttää vielä muutamalla tunnilla ja ottaa mukaan pari ylimääräistä 30 minuutin taukoa.
Olen aika samaa mieltä, jos on lauantai päivä ja jos vaikka jatkamme 20.00 asti illalla, niin puolentunnin ajomatkan jälkeen olemme joskus puoli yhdeksän aikaan kaupungissa, joka tuskin on liian myöhään lauantai iltana? Tauot sitä paitsi olisi hyvä ajatus, jossain vaiheessa ihmisille tulee nälkä ja nälkäisenä turvallisuus riskit voivat nousta.

Joonas sanoikin tuon vastuu asian aikas hyvin. Ja siinä vaiheessa kun joku murjoo täysillä hakaten toisilta käsiä murtuneiksi, niin voi kyllä miettiä että onko ollut aiheellista... (boffereillahan ei ole tarkoitus saada lyötyä mahdollisimman kovaa ja kipeää iskua, muutenhan niistä jätettäis suosiolla ne pehmusteet pois :P ).
Itse ainakin otan kuitenkin alasuojat ja kypärän mukaan, en luota siihen että näen seinää ennenkuin juoksen sitä päin. :)

13.1. kelpaisi minulle ainakin ihan hyvin, ei ainakaan kalenterissa ole vielä mitään.
Ja sitten kun päivämäärä varmistuu niin voisi varmaan laittaa listaa ketä kaikkia on tulossa paikalle, näkis vähän paljonko meitä on tulossa. :)
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Keskiviikko, 13.12.2006 22:26

Alustavasti voin itsenkin tuolle päivämäärälle ilmottautua. Pitäisi tuo viikonloppu kuitenkin täällä viettää.
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Keskiviikko, 13.12.2006 22:47

Siis, systeemihän on periaatteessa tuo, että jokainen on vastuussa omasta ja osittain muiden turvallisuudesta. Mutta perhana soikoon, jonkun täytyy ottaa vastuu yleisesti koko hommasta, ja jos minä otan sen, ja joku katkaisee jalkansa, ja on esim. palomiehenä töissä... Niin silloin MINÄ maksan ne vahingonkorvaukset menetetystä työajasta... Tämä oli nyt vain ääriesimerkki, mutta periaatteessa asia on näin. Pitänee mennä siis keskustelemaan tarkemmin rehtorin ja vahtimestarin kanssa.

Ja tuosta päivämäärästä. Itselleni sopisi, mutta teeb tähän äänestyksen aiheesta. Aikatalun runkoakin voisin ruveta suunnittelemaan, jos saisin osviittaa milloin aloitetaan ja milloin lopetetaan. Tauotkin täytynee katsoa tarkemmin.
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
Aemilius
Kersantti
Viestit: 47
Liittynyt: Sunnuntai, 12.11.2006 00:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Aemilius » Keskiviikko, 13.12.2006 23:56

Pistin nyt, että kyllä 13.1 kelpaa minulle, mutta täytyy nyt katsoa, ehtiikö ja pääseekö mukaan sinne .. Voisi kyllä tulla katsastamaan moneen vuoden tauon jälkeen taas miten sitä boffattiin :D..
Viimeksi muokannut Aemilius, Torstai, 14.12.2006 01:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Someone left the cake out in the rain.

Se mikä ei tapa, vahvistaa.
Avatar
ipa
Sotalordi
Viestit: 1034
Liittynyt: Perjantai, 03.11.2006 11:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ipa » Torstai, 14.12.2006 01:00

Varmaksi en sano mutta voisin ehkä myös päästä 13.1. paikan päälle
- Iiris Louhelainen
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Torstai, 14.12.2006 11:54

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2000/20000575

En sitten tiedä onko tuosta apua, mutta tuolta löytyy kaikkea tarpeellista.

Luultavasti rehtorisi tarkoitti sitä, että kuka ottaa vastuun paikasta. Eli jos jotain paskotaan, niin kuka on vastuussa viime kädessä.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Torstai, 14.12.2006 12:11

Otetaankos myö panssaria mukaan sinne, vai pidetäänkö homma kevyenä sen puolelta? Omasta puolestani voisin mielelläni ehkä ottaa, tulisi harjoiteltua niidenkin kanssa pelehtimistä. Tietty ainakaan tekniikkaharjoituksiin ei varmaan kannata panssareita ottaa, oppii helpommin linjat sun muut kun ei ole ylimääräistä mietittävää päällä.

Yksi autolastillinen onnistuu 90% varmuudella minulta 13.1.
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Torstai, 14.12.2006 15:48

Elisiis, systeemi on se, että jos jonkinlainen vastuunvapautustodistus riittää yksinään, niin muotoilen sellaisen ja jokainen, joka treenipäivään on tulossa, täyttää sen (alle 18-vuotiaat huoltajan allekirjoituksella) Sisällötään lappu olisi jotain tähän suuntaan: "Tiedostan harrastukseni ja tämän tapahtuman mahdolliset riskit, enkä pidä järjestävää henkilöä vastuussa minulle aiheutuneista tapaturmista. Sitoudun myös korvaamaan toimintani johdosta tuhoutuneen irtaimiston sekä sopimuksen mukaan muille aiheuttamani vahingot." Jos jollakulla on jotain ehdotusta tai sanamuotoviilausta tuohon, niin tähän ketjuun sitten.

Toinen vaihtoehto on hakea vastuuvakuutus, hintana 90€ sadalta hengeltä. Tämä vaihtoehto toteutetaan, jos vastuunvapautuslappu on riittämätön.

Ja käytännön asiaan: Saan salin viereen hommattua mikron, mikäli tälle on tarvetta. Mitä muita hienouksia/tarpeita haluaisitte koululle? Ja minua kiinnostaa sekin, että kuinka paljon tänne on sitä porukkaa tulossa, sillä käytännön systeemit on mukavampi suunnitella, jos tietää edes vähän, että kuinka paljon porukkaa on tulossa.

saloneju: Minua ei haittaa, jos jollakulla on panssaria mukana. Tapahtuman säännöiksi otamme mahdollisesti SH 06:en säännöt mukautettuina, mikäli tämä sopii H 06:en järjestäjille.

Huom! Varasin jo 13.1.2007 tapahtuman päiväksi, mutta sitä voi tarpeen vaatiessa muuttaa.
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Torstai, 14.12.2006 16:24

Mannunvartija kirjoitti: Minua ei haittaa, jos jollakulla on panssaria mukana. Tapahtuman säännöiksi otamme mahdollisesti SH 06:en säännöt mukautettuina, mikäli tämä sopii H 06:en järjestäjille.
Tampereella on noita käytetty aina treeneissä, ne on ns. viralliset säännöt mitä suurin osa Suomessa käyttää (larppaajat käyttävät omiaan, mutta uskoisin että aika moni boffaaja harjoittelee kyseisillä säännöillä).
Itse en ehdottaisi mitään vastuuvakuutusta jollei meitä ole tulossa 45 hlö tai enemmän, kaksi euroa nyt ei pahalta kuullosta per nuppi.

Itse ilmoittaudun tulevaksi 13.1. jos tuo päivä pidetään. Mannunvartija voi varmaan muokata ensimmäiseen viestiin listan keitä on tulossa. (Hannalta voin kysyä asiaa sunnuntaina kun käyn hänen luonaan).

Panssareista sen verran, että käy mulle, vaikka oma panssari on vielä vähän teon alla (käsissä on jo suojia, rengaspanssari kesken, jalka suojat saan ehkä saman viikon maanantaina valmiiksi jos olen ahkera :) )

EDIT: jousia tuskin sisätiloihin otetaan, mutta entäs isot aseet, jätetäänkö nekin vain suosiolla pois (siis keihäät, hilparit ym.), vai onko jollakin syy ottaa näitä mukaan?
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Torstai, 14.12.2006 17:31

Järjestävä taho voisi ihan varmuuden välttämiseksi kuitenkin ottaa sen ensiapulaukun mukaan, jos vain mahdollista. Ei siitä varmasti haittaa ole, jos jotain sattuukin.
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Torstai, 14.12.2006 18:14

Esiapulaukun otan tottakai mukaan, jos nyt joku itsensä teloo. Täytyypä tuossa muotoilla tuo vastuunvapautuslappu, sen haluan joka tapauksessa, ettei loukkaantumista käräjille viedä.

Jouset... Ei, sillä ikkunat ja muu irtaimisto voi kärsiä. Isoista aseista... Tuskin niitä kieltääkään voi, ja onhan tuolla tilaa niidenkin käyttelyyn, vai mitäs sanotte?

Rupean päivittelemään mukaantulijoiden listaa ensimmäiseen viestiin. Ilmoittautuminen mielellään joko tähän ketjuun, IRC:ssä, tai sähköpostiin: mannunvartija@hotmail.com.

Ps. Mitäs sanoisitte musiikin järjestämisestä paikalle? Kun tuolla salissa on hyvät äänentoistot, niin musiikin soittaminen tuskin olisi ongelma. Levyjä saisitte itse tuoda, tai whatever.
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
Sopuli
Paroni
Viestit: 161
Liittynyt: Maanantai, 31.07.2006 18:59
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sopuli » Torstai, 14.12.2006 21:58

Tämä pieni jyrsijä ilmoittautuu alustavasti mukaan. Itselläni on kalenteri vielä täysin auki tuolta ajalta, ja pari asiaa ajat boffauksen edelle omassa arvomaailmassani. Mutta pyrin olemaan paikalla.

PS. tarvitsee, jos pääsee, kyydin...
Avatar
ZamboNet
Rautasydän
Viestit: 3505
Liittynyt: Lauantai, 29.07.2006 14:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ZamboNet » Torstai, 14.12.2006 22:59

Huono arvomaailma sinulla. :wink:
Avatar
Puranen
Kreivi
Viestit: 498
Liittynyt: Sunnuntai, 01.10.2006 14:03

Viesti Kirjoittaja Puranen » Torstai, 14.12.2006 23:04

Ilman minuahan ette tuonne pääse, kärsikää. Lisää Ylöjärveä tulossa jahka saan saarnattua sanaa ihmisille.
Onko siellä paholainen, pappi vaiko kukaties…
Herrasmies, piillottaako pöytähopeat?
Vai kestitsetkö pojat kopeat. (Päätä, päätä) Tee päätös nopeaan!
Avatar
saloneju
Keisari
Viestit: 5706
Liittynyt: Keskiviikko, 19.04.2006 23:26
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saloneju » Torstai, 14.12.2006 23:23

Ilmoittaudun mukaan ja samaten vetämään sen yhden käden miekan setin jos halutaan. Kesto olis varmaan noin 1 h.

Varmaan kaikki myös Tampereen / pirkanmaan ulkopuolelta tulevatkin olisi tervetulleita, jos kiinnostuneita on? (Vai mitenkä tähän suhtaudutaan, kuinka paljon olisi esim. maksimimäärä noille tiloille?)

Mikro olisi muuten varmaan aika jees? Kylmälaitteita ei varmaan sieltä löydy? (Toisaalta onhan meillä varmaan reippaasti talvista koulun pihaa, mihin voi kylmää tarvitsevat evästykset upottaa.)
Mannunvartija
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 29.10.2006 12:17

Viesti Kirjoittaja Mannunvartija » Torstai, 14.12.2006 23:30

Joo, aikataulut pitee tuossa kattoa. Ja Tampereen/Pirkamaan ulkopuoleltakin sitä porukkaa voi tulla, onhan meillä kaksi salia. Pitää nyt varmistaa, että kuinka paljon liikkujia tuonne kerralla saa, istumaan mahtuu kyllä sen 300 ja risat. Eihän kaikkien tarvitse olla samaan aikaan liikkeessä. Jääkaappia en mene lupaamaan, kylmälaukun tai pari pystyisin järjestämään. Mikro järjestyy kyllä, kysyn huomenna kylmälaitteista.
Can-Do
Lippu-Jippu
Rakkaalla possulla on monta nimeä.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Perjantai, 15.12.2006 00:29

Nyt on paljon asiaa, joten luultavasti unohdan osan.

Itse voisin ilmoittautua alustavasti, mutta en tiedä yhtään vielä niin paljon kuin pitäisi, jotta tuloni olisi varmaa. (I voted in the affirmative ;) )

Vakuutusta en jaksaisi miettiä liikaa, sillä onnistuin telomaan reeneissä jalan. Menin seuraavana päivänä terveyskeskukseen ja sain kepit ja nää (kompastuin metsässä) eikä sen kummempaa, vaikka periaatteessa kyseessä oli järjestetty tilaisuus. Eli kelakortit mukaan; vain äärimmäisin fanatikko vääntää väkisin jotain oikeusjuttua.

Sitten musiikista. Itse voisin ottaa mukaan pienehkön kokoelmani mukaan, mutta kaikki ei välttämättä tykkää sellaisesta musiikista josta minä pidän. Onnistuin varastattamaan (ei tollasta sanaa oo) neljä levyä pippaloissa, mutta vuosien varrella olen oppinut että valtavirrasta poikkeavissa harrastuksissa on luotettavaa porukkaa. Tai sitten lainaa seedeet jollekkin jolla on vastuu.

Mikro olisi jees, vaikka itse voin elää viikonlopun kylmillä pask... anteeksi mikropitsoilla ja lämpimällä limulla (kunhan ei ole liikaa happoa). Jos joku haluaisi kylmiön niin eikös auto olisi ihan riittävä, sillä sehän jäätyy mukavasti talvella jos se seisoo jossain pihalla? Hätäratkaisu siis, mutta pidän toimivuuden potentiaalia korkeana. Hetkinen, Sotahuuto järjestetään kesällä...


-a

3D17: Luennot alkavat kolmannella viikolla, joten saatan tehdä Espoo-Orivesi-Vaasa matkan :)
Avatar
ipa
Sotalordi
Viestit: 1034
Liittynyt: Perjantai, 03.11.2006 11:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ipa » Sunnuntai, 17.12.2006 18:56

Minäkin ilmoittaudun tuoksi päiväksi mukaan.
Panssaria en ole vielä saanut kehiteltyä, ja kypärä pitää vanhempien käskystä hankkia ensin kirpparilta :?
Miekka ja pari tikaria kuitenkin on (sentään).

Niin, isäni kysyi miten sitten kuljemme sinne treenipaikalle?
Avatar
N.Hirvelä
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 2613
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 18:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä » Sunnuntai, 17.12.2006 19:16

ipa kirjoitti: Niin, isäni kysyi miten sitten kuljemme sinne treenipaikalle?
Vaihtoehtoina on mm. juna, bussi ja kyyti joltain. Itse saan vanhemmiltani kyydin, mutta meidän auto on jo täynnä (sori sopuli, et taida mahtua mukaan meidän kyytiin :( ). Kannattaa kysellä muilta jotka sinne menee onko kyytiä tai millä ne on menossa, että sais matkaseuraa esim. junaan tai bussiin jos niillä menee.

Kannattaa tietysti yrittää saada omat vanhemmat heittämään jos mahdollista. ;)

Itse tuon varmaan koko arsenaalini, tai melkein (jousen jätän pois, entäpä heittokeihäät?), ihan jo sen takia että Ylöjärveltä kai jotkut saattaa tarvita lainaan ja ompa muillekkin lainata jos tarvii.

Kypäräksi kannattaa muuten hankkia joku joka suojaa naamaa, paljon mukavampi taistella kun voi luottaa siihen ettei naamaan satu, jääkiekko kypärä on yksi vaihtoehto, ei tietystikkään kauhean historiallinen, mutta itse käytän sellaista treenatessa. :)
http://scafightingfinland.com/ - Tule mukaan lyömään haarniskassa kovaa, mutta turvallisesti!
http://scafightingfinland.com/forums/ Rottinkitaistelun uudet foorumit
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Treenit”