Ipa varmaan tarkoitti tarkempia reittiohjeita, jos en ihan väärin ymmärtänyt. Luulisin, että hän tietää että on olemassa auto, bussi ja juna

Jos tulen noihin reeneihin, otan sisäpelikengät eli valkoiset lenkkarit. Onko sali historiallinen? Minulle on ihan sama jos joku ottaa vaikka lätkäpanssarit jos haluaa harjoitella panssarin kanssa. (Kyllä, siihen pitää tottua että ei kuole ensimmäisestä iskusta)N.Hirvelä kirjoitti:Kypäräksi kannattaa muuten hankkia joku joka suojaa naamaa, paljon mukavampi taistella kun voi luottaa siihen ettei naamaan satu, jääkiekko kypärä on yksi vaihtoehto, ei tietystikkään kauhean historiallinen, mutta itse käytän sellaista treenatessa.
No onhan mullakin sisäpelikengät, niinkuin varmaan monella muullakin uskoisi olevan. Tosin nytkun mainitsit lätkäpanssarin, niin Ketku saattaa innostua.Archibald kirjoitti: Jos tulen noihin reeneihin, otan sisäpelikengät eli valkoiset lenkkarit. Onko sali historiallinen? Minulle on ihan sama jos joku ottaa vaikka lätkäpanssarit jos haluaa harjoitella panssarin kanssa. (Kyllä, siihen pitää tottua että ei kuole ensimmäisestä iskusta)
-a
Olen tulossa ja asun Jyväskyläntien varressa joten minut on helppo ottaa mukaan. Rojua voin ottaa mukaan aika lailla.ZamboNet kirjoitti:Minä voin vaihtoehtoisesti lähteä omalla autollani jos löytyy kyytiläisiä tai voin myös tulla kyytiläiseksi jos joku on ajellen paikalle menossa. Julkiset on liian vaivalloisia kun on tottunut autoilemaanEttä pistäkää viestiä tänne jos joku on kyytiä vailla paikalle, niin katsotaan millainen järjestely tehdään. Monin aina kaunihimpi ja toki halvempikin
Mää voin ilmoittaa, että menen vanhempien kyydillä ja meidän auto on täynnä. Vanhemmat sanoi että ne vois käydä Orivedellä silloin, joten autoon mahtui vielä kolme, jotka siis ovat minä, Santeri ja Eelis.saloneju kirjoitti: Jontzu, Zambonet, N.Hirvelä,Archibald,Ipa?
Tietty jos olisit tulossa esim. junalla, sillä taitaa päästä samaan syssyyn suht hyvin Orivedellekin asti.Archibald kirjoitti:Jos tulen niin Tampereelta kyyti voisi olla aika bueno. Mutta, en tiedä jos tulen.saloneju kirjoitti:Jontzu, Zambonet, N.Hirvelä,Archibald,Ipa?
-a
Täh. Lätkäsyndet on ihan jees rottingissa, mutta ei niitä boffauksessa tarvii käyttää. Ellei kyseessä oo vaa kypärä. Se on tähän aika hyvä, kevyt ja suojaa pään myös kasvoista.N.Hirvelä kirjoitti:No onhan mullakin sisäpelikengät, niinkuin varmaan monella muullakin uskoisi olevan. Tosin nytkun mainitsit lätkäpanssarin, niin Ketku saattaa innostua.Archibald kirjoitti: Jos tulen noihin reeneihin, otan sisäpelikengät eli valkoiset lenkkarit. Onko sali historiallinen? Minulle on ihan sama jos joku ottaa vaikka lätkäpanssarit jos haluaa harjoitella panssarin kanssa. (Kyllä, siihen pitää tottua että ei kuole ensimmäisestä iskusta)
-a
EDIT: Zambonet, kuka väitti että mää jaksaisin lukemisen lisäksi myös tajuta mitä teksti tarkoittaa.
Tuo on totta. Jos meitä tulee niin paljon ettei autokyytejä ole tarpeeksi, niin voin joitakin aseita ottaa automme kyytiin niiltä, jotka menee esim. junalla eivätkä halua niitä aseita kuljettaa kauheaa määrää junassa (määrä paljonko voin ottaa mukaan riippuu autosta jolla menemme).ZamboNet kirjoitti: Miekkoja on mukavempi kuljettaa autolla, autossa on tuttua seuraa, autolla pääsee perille asti.
Mielenkiinnosta haluan vain kysyä, että minkälaisen vastuuhenkilön, siis nimellisen vastuunottaja vaiko semmoisen joka ottaa kaiken vastuun? (itsehän en voi olla).Mannunvartija kirjoitti:Tässä nyt on sellainen pieni mutka, että rehtori haluaa pestä kätensä kaikista mahdollisista vahingoista, eli hän haluaa täysi-ikäisen vastuuhenkilön tapahtumalle. Eli kuka voisi tämän homman ottaa itselleen?
Kysy asiaa Jontzulta.saloneju kirjoitti: (Eikös sellainen ole jollain tasolla pydessä jo / paperit liikenteessä?)