Pisteet

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.

Valvoja: Ylläpito

Pisteenlasku toimi

1 - Erittäin huonosti
1
2%
2 - Huonosti
4
7%
3 - Keskinkertaisesti
20
36%
4 - Hyvin
21
38%
5 - Erittäin hyvin
10
18%
 
Ääniä yhteensä: 56
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Keskiviikko, 19.07.2006 02:23

Minuakin harmitti vallan pirusti kun olin itse kuollut kaikissa skenuissa yhtä lukuunottamatta (monissa saamatta mitään aikaan) ja sitten tullaan kertomaan, ettemme ota osumia vastaan...se pistää potuttamaan. Itsellänikin olisi ollut PALJON valittamista muista yksiköistä, jos olisin vaivautunut siitä pelinjohdolle asti kertomaan. Itse vain luotin hyväuskoisesti siihen, että ihmiset eivät tehneet sitä tahallaan, eivätkä valitukset olisi olleet mielestäni oikeutettuja...muut ryhmät vain ottivat ilmeisen tiukkapipoisen asenteen tuohon hauskanpidoksi tarkoitettuun sotaleikkiin. Se vain on sääli, että meille ei kukaan muu kuin Maahinkaisen Gnomus tullut puhumaan asiasta ja hänkin vasta sunnuntaina...jos olisitte vaivautuneet leiriimme asti keskustelemaan jo lauantaina, emme olisi ehkä tässä kiistatilanteessa.

Ja tässä lainaus Biancolta:
Meillä oli porukan toiseksi pienin eloonjäämisprosentti. Ei sellaista saa, jos ei laske iskuja.
Tuo puhuu mielestäni puolestaan.

Ketku: Luulisin, että tiedän toisenkin, joka ei välttämättä laske osumiaan...muista 21 taistelijasta en suostu uskomaan, että he olisivat huijanneet.
Härifrån tvättas!
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Keskiviikko, 19.07.2006 02:28

Pidetäänpä jotain sellaista palaveria sen puolesta sitten.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Keskiviikko, 19.07.2006 08:28

Stonetroll kirjoitti:Toinen ehdotus mikä on kavereilta tullut oli oman puolen yksiköiden jakamat "tiimipelaajapisteet", joissa vaikka päivän päätteeksi jokainen porukka/johtaja/armeijan kenraali voisi antaa pisteitä oman armeijan porukalle joka on ottanut osumaa suuremman hyvän puolesta.
Tuohan on loistava ajatus, mielestäni. Jos jokaisen skenarion päätteeksi kaikki kenraalit (tai viimeiseksi eloonjääneet) kokoontuisivat ja jakaisivat esim. 50 pts sen pohjalta kuinka hyvin oma tiimi toimi. Näin kevyeet puskajussit jäisivät pisteittä jos eivät tehneet mitään.


-a
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Keskiviikko, 19.07.2006 09:21

Hei! Kotisivuilla Entalian ja Perkeleen jaettu sija tarkoittaa sitä, ettei 11. sijaa ole. Eihän TURA ollut 14/15, vaan viimeinen :P. Pysytään todellisuudessa.


-a
tinkle
Nostoväki
Viestit: 9
Liittynyt: Torstai, 08.06.2006 22:13
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tinkle » Maanantai, 24.07.2006 09:17

Varsin mielenkiintoista että Wanainmaa tekee melkoisen ison numeron siitä että joku mainitsi etteivät ottanut osumia. Edes miinusta asiasta saaneet...

Ja nyt oma palautteeni:

Olen melkoisen varma siitä, että monista muistakin olisi tullut vastaavaa palautetta mikäli kaikilla joukoilla olisi ollut kantelumentaliteetti. Kuten tässäkin joku sanoi, ei valitettu tuomareille asti kun luotettiin siihen ettei kyseessä ollut tahallinen munchkinointi.

Mitä taas tulee siihen, että Snildin mukaan kukaan ei tuonut tuomareille ehdotuksia gloriapisteistä tai erityisiä kehuja, niin aivan tasan varmasti olisi tuotu jos niitä olisi pyydetty tuomaan. Mä en ainakaan kuullutkaan gloriapisteistä ennen kuin vasta sunnuntaina viimeisessä skenaariossa ohimennen joltakin Rämäläiseltä.

Muutenkin pisteisiin liittyvistä säännöistä (kuten lipun kanssa toimimisesta) olisi todellakin saanut tiedottaa tarkemmin, kun tuntui että joka skenaariossa oli eri säännöt ainakin sen perustella mitä minulle sanottiin. En sitten tiedä oliko se jotenkin ryhmien komentajien tarkoitus tiedottaa näistä asioista eteenpäin, mutta ainakaan järjestäjän taholta en saanut oikein minkäänlaista infoa mistään tähän liittyvästä.

Toivottavasti ensvuonna olisi parempi tiedotus kaikenkaikkiaan.
Bianco
Ritari
Viestit: 77
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 18:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Bianco » Maanantai, 24.07.2006 09:30

tinkle kirjoitti:Varsin mielenkiintoista että Wanainmaa tekee melkoisen ison numeron siitä että joku mainitsi etteivät ottanut osumia. Edes miinusta asiasta saaneet...
Ei tässä maininnasta numeroa tehdä, (kyllä meitäkin kritisoida saa) vaan toistuvasta, jälkipeliin asti jatkuvasta nillityksestä. :wink:

Minä itse tiesin sen verran, että isoista rikkomuksista (käsitin itse että tällä tarkoitettiin muiden turvallisuuden vaarantamista) toivottiin raportoitavan, ja siitä olisi tietysti aivan oikein pisteitä mennytkin. En tiennyt että käytöspisteitä jaettiin yleisesti. Ja vaikka olisin tiennytkin, en varmaankaan olisi ainakaan huonosta käytöksestä käynyt kantelemassa yhtään sen enempää kuin nytkään, ei näitä sotia mielestäni niin kuulu voittaa. Glooriapisteitä olisin sitten voinutkin suositella.
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Maanantai, 24.07.2006 11:56

tinkle kirjoitti:Varsin mielenkiintoista että Wanainmaa tekee melkoisen ison numeron siitä että joku mainitsi etteivät ottanut osumia. Edes miinusta asiasta saaneet...
Sen takia halusimme ottaa asian esille valittavien osapuolien, jotta saimme tietää, että minkälaisissa tilanteissa ja minkälaisia osumia on tullut, jotta osaamme antaa omillemme oikeanlaista palautetta ja ensi vuotta varten osaamme terottaa paremmin niistä osumasäännöistä, sun muista jutuista.
Eipä tässä sen enempää suurta juttua nosteta.
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Maanantai, 24.07.2006 14:21

Ketku kirjoitti: Luulen kyllä tietäväni tasan tarkkaan kuka ei ole näitä osumia ottanut, hän kun on välillä ns. God-modettanut omissakin mättöissämme.
iddqd :lol:
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Maanantai, 24.07.2006 16:42

Ketku kirjoitti: Luulen kyllä tietäväni tasan tarkkaan kuka ei ole näitä osumia ottanut, hän kun on välillä ns. God-modettanut omissakin mättöissämme.
Hohhohoo, minäpä tiedän varmasti, enkä vaan luule! Ei sitä kaveria mukaan ens kerralla...
Härifrån tvättas!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”