Kuolan palautelaatikko

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.

Valvoja: Ylläpito

Vastaa Viestiin
Avatar
Stonetroll
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 266
Liittynyt: Torstai, 02.03.2006 13:44

Kuolan palautelaatikko

Viesti Kirjoittaja Stonetroll » Maanantai, 17.07.2006 17:24

Tähän voi kirjoittaa kokemuksiaan ja mielipiteitään meistä, sillä on hyvä tietää mitä mieltä muut olivat niin osaamme kehittää toimintaa jatkoa ajatellen. Sana on vapaa mutta toivottavasti myös asiallinen.
Toiset taistelevat sotahuudossa ja toiset foorumeilla, kaikille makunsa mukaan
Mekol
Paroni
Viestit: 160
Liittynyt: Tiistai, 06.06.2006 19:38

Viesti Kirjoittaja Mekol » Maanantai, 17.07.2006 17:28

Upea poppoo. Arvaas ketkä änkeytyy teidän seuraanne ens vuonnaki :lol:
Avatar
Lijacote
Kersantti
Viestit: 59
Liittynyt: Lauantai, 03.06.2006 08:58

Viesti Kirjoittaja Lijacote » Maanantai, 17.07.2006 17:29

Ensimäisessä briifissä kuuli aika outoja asioita Kuolalaisilta kun istuivat vieressä, en tiedä puhuivatko tosissaan muttei kuulostanut hyvältä. Sen jälkeen omana suunnitelmana olikin antautua jos Kuola saisi ahdistettua jonnekin, ennen kuin tulisi niistä keihäistä.
Avatar
Baasis
Kersantti
Viestit: 55
Liittynyt: Sunnuntai, 09.04.2006 21:28
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Baasis » Maanantai, 17.07.2006 17:56

Hyvä porukka omasta mielestäni, ja perkeleen tappavia niitten hammastikkujen kanssa :D Valitettavasti kyllä itse jouduin valitettavan usein shish kebab annokseksi
Ascen
SH07 päävastuullinen
Viestit: 99
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 21:40

Viesti Kirjoittaja Ascen » Maanantai, 17.07.2006 22:03

Kun joku sanoo taistelun jälkeen että aseet ovat liian kovia ja/tai rikki, kohtelias ratkaisu on pistää ne valitetut aseet pois ja käyttää toissijaisia aseita - EI sanoa että "nää meni läpi tarkastuksesta, älä itkä".

Asenneongelma, tarkoitus on pitää hauskaa yhdessä, ei aiheuttaa vammoja ja "voittaa" telomalla muita huonoon kuntoon.

Keihäät kuntoon ja ensi kerralla kunnioittakaa sitä, jos vastustaja sanoo että ase on huono. Otin osumaa sekä Orcilta että Maahinkaisilta naamaan ja kaulaan, kummastakaan mitään pahaa sanottavaa. Se ainoa osuma minkä Kuolalta otin sattui koko loppupäivän.
Valhalla tai Kuolema!
Mahti
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 1684
Liittynyt: Perjantai, 24.02.2006 13:40
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Mahti » Maanantai, 17.07.2006 22:44

Kuola lupautuu lisäämään pehmusteita ensi vuodelle. Pehmusteet menevät omalla porukallamme, mutta ilmeisesti mättökulttuurimme on hieman erilainen. Mennään vaativimman standardeilla ja tehdään kunnon pehmokärjet ensi vuodeksi. Kiitos palautteesta ja anteeksi, mikäli aiheutimme turhaa kipua ja särkyä.
Sotahuuto 2012 pääjärjestäjä

Hyökkäys on aggressiivista toimintaa.
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Maanantai, 17.07.2006 22:48

Kiitos. Mättökulttuurit tosiaan eroavat pitkin poikin Suomea ja laidasta laitaan. Siksi onkin täysin mahdotonta järjestää peliä, jossa kaikki sujuisi kaikkien mielestä hyvin. Ja asetarkastukset tehdään aina järjestäjien ehdoilla. Itse olisin tuolla hylännyt monia läpi päässeitä aseita ja päästänyt hylättyjä, mutta Rämällä oli pallo siinä hommassa, kuten kuuluukin olla.
Härifrån tvättas!
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Tiistai, 18.07.2006 02:07

Olitte rumia ja äänekkäitä naapureita jotka mieluusti lähetimme tapatettaviksi ensimmäisten joukossa! Kiitos asetoveruudesta, hauskaa oli.

ps: Jos joku riveistänne yrittää vielä käyttää tabardia vaippana ja kaljapahvia hattuna niin muistelkaa näitä sanoja: "EI NÄIN POJAT, EI NÄIN."
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Hölö
Soturi
Viestit: 26
Liittynyt: Maanantai, 17.07.2006 10:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hölö » Tiistai, 18.07.2006 02:17

Kuolalle pisteet hyvästä panssaroinnista ja tehokkaasta toiminnasta kentällä, risut keihäänkärjistä (niinkuin tätäkään ei olisi jo sanottu tarpeeksi monta kertaa :P ). Toivon näkeväni teidät taistelukentällä seuraavassakin Sotahuudossa.
Dulce et decorum, pro patria mori.
Beornegar
Soturi
Viestit: 23
Liittynyt: Perjantai, 03.03.2006 17:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Beornegar » Tiistai, 18.07.2006 11:55

Loistava sotajoukko... Teitä vastaan me ei ainakaan haluta käydä linjassa... Tosi asiallisesti taistelitte. Nyt pari henkilökohtaista plussaa teidän kahdelle pelaajalle. Valitettavasti en tunne ketään teistä nimeltä, joten joudun kuvailemaan...
1. Risk-skenaarion lopussa, kun teidän joukkonne oli pahasti alakynnessä ja lippunne viety, me rynnimme teidän niskaanne. Olin itse ensimmäinen ja kiersin taaksennen napsimaan yksttäisiä keihäitä. Siinä sitten tapoin yhden teistä ja huomasin teidän parrakkaan ja nenälävistyksellä varustetun miehenne yksin ja päätin napata hänet. Hän vaan sattui huomaamaan mut ja vetäs keihäällä päin pläsia. Siinä vaiheessa huusin että kuolin, mutta hän antoi vielä napauksen mahaan. Mutta pyysi heti anteeks ja sanoi aloittaneensa jo iskunsa ennen kuin huomasi kuolleeni. Tästä bonukset kyseiselle henkilölle.
2. Toinen bonus tulee esimerkillisestä takaa päin lyönnistä. En muista kuka teistä teki näin, mutta ensimmäisessä kenttä taistelussa joku teistä pääsi meidän pofforumpalimme Henkan selkään ja teki juuri niinkuin säännöissä käsketään: pisti aseen olkapäälle, niin että se tuli hieman kasvojen eteen ja sanoi kuolit. Juuri näin!

Yksi miinus teidän eräälle keihäsmiehelle: hän iski mua jalkaan ja vajosin sit polville, iski uudestaan, mutta osui torso panssariin. Rupesi sit huutamaan et mikset perkele kuollu, kun osuin sua kaks kertaa jalkaan ja rupes hakkaamaan sillä keihäällään. Yritin kyllä huutaa et se osu mun torsopanssariin eikä jalkaan, mutta eihän sieltä mun umpikypärän sisältä mitään kuulu... Ei mua kuitenkaan sattunu, koska mulla on täyspanssari. Eli ei muistella muuten pahalla, paitsi epäurheilijamaista käytöstä oli kyllä
Avatar
Stonetroll
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 266
Liittynyt: Torstai, 02.03.2006 13:44

Viesti Kirjoittaja Stonetroll » Tiistai, 18.07.2006 15:14

Kiitoksia vaan todella paljon kehuista, todella hienoa kuultavaa. Tuosta miinuksesta sen verran vain, että siinä on varmaan vaan meidän tyypillä ollut säännöt hiukan hukassa ja hermot kireällä. Pitää ensi kerralla tentata säännöt tarkemmin porukalle.
Toiset taistelevat sotahuudossa ja toiset foorumeilla, kaikille makunsa mukaan
Conan
Sotahuuto '12 -järjestäjä
Viestit: 643
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 01:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Conan » Tiistai, 18.07.2006 15:24

Tuo miinus olin ilmeisesti minä. Huutamiseni johtui siitä että siihen jalkaan osui ensin nuoli ja sen jälkeen kaksi keihään pistoa (olettaisin näin, en ole enää täysn varma), mutta ymmärrän kyllä että sitä nuolta ei huomannut kun kerran panssaria oli. Kovampaa en missään tapauksessa lyönyt vahingoittaakseni tai kostaakseni vaan ihan vain siksi että isku tuntuisi myös panssarin läpi. Olen pahoillani että tuli huudeltua turhan töykeästi.
"Varo mäyrää."
Beornegar
Soturi
Viestit: 23
Liittynyt: Perjantai, 03.03.2006 17:57
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Beornegar » Tiistai, 18.07.2006 16:52

Tosiaankin, ei kanneta kaunaa. Mitään pahempaa ei sattunut ja ihan ymmärettävää, jos vaivalla saa osumat perille ja sitten ne eivät olekkaan osoittautuneet tappaviks. Ei muistella pahalla
Avatar
MrBigMr
Sotalordi
Viestit: 1085
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:17
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MrBigMr » Tiistai, 18.07.2006 17:01

Nuo heitto ja ampuma-aseet ovat vähän heppoisia. Itsekin olin ottanut heittokeihään rintaan enkä ollut huomannut. Heittäjä sentään ilmoitti asiasta, joten ei siinä mitään. Ei ollut edes panssaria silloin, paitsi +1 Beer Belly, mutta siitä ei saa kuin -1 Ihmissuhteisiin.
Beatings will stop once morale improves.
Avatar
Gregorius
Herttua
Viestit: 708
Liittynyt: Torstai, 23.03.2006 18:23

Viesti Kirjoittaja Gregorius » Torstai, 20.07.2006 12:01

Jopa minä, pikteistä ilkein ja sinisin, olin kääntyä kristinuskoon kuullessani nöyrät rukoukset pyhälle Sandelsille ja nähdessäni Kuolan kenttäpapin Karhu-hiipassaan. Ave Kuola, ensi vuonna tavataan. Loistavaa työtä - olitte tapahtuman paras SH-hengen ylläpitäjä !
Sadacdur
Asemies
Viestit: 15
Liittynyt: Lauantai, 25.03.2006 19:47

Viesti Kirjoittaja Sadacdur » Torstai, 20.07.2006 20:45

Enpä teihin juuri tutustunut, paitsi kentällä tulitte tutuiks: Vitun kusipäät ootte hyviä!! :lol: . Jostain syystä suurinosa taistelukokemuksesta koin teidän kanssa... Teidät ja maahikainen taidettiin ainakin kenttätaisteluissa laittaa meitä vastaan, taidettiin pari kertaa pärjätä teitä vastaan.

Mut paras tapahtui Riskissä... Jossain vaiheessa P-L oli saanut molemmat yläpaikat hallintaansa ja aika moni wanaja venasi respassa lippuaan. Hetken päästä huomataan että sielt tulee meitin lipputyttö... Ja mitä helv.. ja vitusti kuollutta porukkaa perässä. Kyseltiin että mitä tapahtu ja vastaus: "kuola tuli". Siin oli hetken ymmällään ku siin juoksi sellanen yli 50 hengen jengi. Todennäköisesti ette tulleet yksin mut teidät mainittiin.
Sadacdur
Avatar
Morhgoz
Paroni
Viestit: 186
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 10:40
Paikkakunta: Hiidensalmi

Viesti Kirjoittaja Morhgoz » Sunnuntai, 30.07.2006 20:02

Se taisi olla se iso taistelu siinä tiellä..? Alkupuoliskolla jossa Kuolan ja maahinkaisen yhdistetty jyräsivät isosta laumasta P-L:n joukkoja läpi n. 15-20 sekunnissa... Itse taisin jäädä monttu auki ihmettelemään että minne ne hävisi...

Parta ja nenärengas... Taitaa olla kyseessä meikäläinen. Tuommoisessa taistelutilanteessa tykkää varmistaa vastustajan maassa pysymisen... :wink:
Tärkeintä ei ole voitto vaan mahdollisimman iso kasa verisiä kalloja...
...vaikka omia, jos ei muita...

O ksei angellein lakedaimonios hoti tede
keimatha tois remasi peithomenoi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”