Skenaario: Kohtaaminen metsässä

Mikä toimi? Mikä ei toiminut? Miksi? Miten parantaisit? Mitä olisi pitänyt tehdä toisin, miten? Yms.

Valvoja: Ylläpito

Arvosana

1 - Erittäin huono
0
Ei ääniä
2 - Huono
2
3%
3 - Keskinkertainen
14
22%
4 - Hyvä
24
38%
5 - Erittäin hyvä
23
37%
 
Ääniä yhteensä: 63
Avatar
SNiLD
Ylläpito
Viestit: 399
Liittynyt: Tiistai, 24.01.2006 23:30

Skenaario: Kohtaaminen metsässä

Viesti Kirjoittaja SNiLD » Maanantai, 17.07.2006 15:09

Palautetta metsässä tapahtuneesta kohtaamistaisteluskenaariosta.
Viimeksi muokannut SNiLD, Tiistai, 14.11.2006 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
C22
Herttua
Viestit: 909
Liittynyt: Keskiviikko, 15.03.2006 11:18
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja C22 » Maanantai, 17.07.2006 15:10

Tämä oli viikonlopun lempparini, marssin maahinkaisen lipun kanssa kuolan ja mannun kanssa vihollisista läpi melkeinpä kävelyvauhtia :twisted:
Avatar
Archibald
Marsalkka
Viestit: 2182
Liittynyt: Torstai, 30.03.2006 19:56
Paikkakunta: Stockholm

Viesti Kirjoittaja Archibald » Maanantai, 17.07.2006 15:14

Oikein mukava skenu oli. Puolan kevyt sniikkasi sivuilla ja Teutoneiden raskas Keskellä, niin kuin pitää. Harmikseni sain SOSin nuolen suoraan rintaan kun en käyttänyt laseja. Ja descha wu: Sain SOSin nuolen rintaani heti seuraavassa skenussa : (: (: (

**ttu


-a
Rovio
Paroni
Viestit: 224
Liittynyt: Maanantai, 15.05.2006 17:43
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Rovio » Maanantai, 17.07.2006 15:51

Raskailla yksiköillä varmaan olikin hauskaa, meidät passitettiin metsään pitämään ääntä ja vetämään vihollisia puoleemme. Tässä onnistuttiinkin mukavasti ja kuoltiin kolmea lukuunottamatta epätoivoisessa rynnäkössä vastustajan kevyiden joukkojen laumaa päin.
aaaaaarrghh...... mi leg!!
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Maanantai, 17.07.2006 16:00

Puolalla epäonnistuttiin taas strategisesti, syynä lähinnä se, että joukot oli hajallaan, eikä saatu ylivoimaa Teutonien nyrkkiä vastaan. No nämä on näitä pieniä juttuja.

Kuitenkin kiinnittäisin huomiota siihen, että erään Wanainmaalaisen taistelijan nenä otti ikävän osuman ja siinä epäillään jopa pientä murtumaa...
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Gnomus
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1427
Liittynyt: Perjantai, 10.02.2006 14:13
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Gnomus » Maanantai, 17.07.2006 16:11

Rovio kirjoitti:Raskailla yksiköillä varmaan olikin hauskaa, meidät passitettiin metsään pitämään ääntä ja vetämään vihollisia puoleemme. Tässä onnistuttiinkin mukavasti ja kuoltiin kolmea lukuunottamatta epätoivoisessa rynnäkössä vastustajan kevyiden joukkojen laumaa päin.
Mehän erityisesti sanottiin että älkää pojat menkä tappelamaan ja kuolemaan :wink: Kuollut häirikkö ei enää häiriköi.

Mutta kiitos suorituksesta. Tämä oli niitä skenaarioita joissa kevyet härvääjät mahdollistivat raskaiden tuoman voiton hajaannuttamalla vihollista (ellei viholliset hajaantuneet jo ihan muutenkin).
Raizel
Kersantti
Viestit: 54
Liittynyt: Torstai, 01.06.2006 11:30
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Raizel » Maanantai, 17.07.2006 18:44

Tuo El Muerten hämäys todellakin onnistui. Villikarjujen kanssa meinatiin vetää jonkinlaista ambushia teutonien selkään ja jyrättiin samalla Muerten läpi, joka kylläkin hidasti meitä ja veti sivummalle. Sitten, kun nähtiinkin teutonien selkä, niin skenu oli jo ohi.
Avatar
Grislan
Paroni
Viestit: 178
Liittynyt: Keskiviikko, 22.02.2006 17:29
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Grislan » Maanantai, 17.07.2006 21:35

Ketku kirjoitti:Puolalla epäonnistuttiin taas strategisesti, syynä lähinnä se, että joukot oli hajallaan, eikä saatu ylivoimaa Teutonien nyrkkiä vastaan. No nämä on näitä pieniä juttuja.

Kuitenkin kiinnittäisin huomiota siihen, että erään Wanainmaalaisen taistelijan nenä otti ikävän osuman ja siinä epäillään jopa pientä murtumaa...
Öh? Luulin, että tässä puhuttiin siitä ekasta skenusta...taidan olla vähän pöhkö. Noh, skenaario oli hyvä vaikka otinkin turpiin lähes heti. Kuten siinä ekassakin!

Tuosta nenähommasta olen hieman katkera siitä syystä, että lyöjä ei vaivautunut ilmoittautumaan eikä pyytämään anteeksi tekoaan...vahinkohan se varmasti oli ja homma olisi ollut sillä selvä, jos anteeksipyyntö olisi kuultu. itse lähdin tyttöäni saattamaan sairaalaan ja menetin kukkulaskenun sen vuoksi. Ja se nenä muuten murtui. Toivottavasti lyöjällä on nyt hyvä olo.
Härifrån tvättas!
Avatar
Susikukko
Hauhocanus
Viestit: 3064
Liittynyt: Lauantai, 04.02.2006 15:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Susikukko » Maanantai, 17.07.2006 21:40

Varsinkin tämä scenaario olisi vaatinut tarkitusta lippu sääntöihin ja pisteisiin
Avatar
Hellowenisti
Sotahuuto '15 -järjestäjä
Viestit: 503
Liittynyt: Sunnuntai, 21.05.2006 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Hellowenisti » Maanantai, 17.07.2006 21:53

Raizel kirjoitti:Tuo El Muerten hämäys todellakin onnistui. Villikarjujen kanssa meinatiin vetää jonkinlaista ambushia teutonien selkään ja jyrättiin samalla Muerten läpi, joka kylläkin hidasti meitä ja veti sivummalle. Sitten, kun nähtiinkin teutonien selkä, niin skenu oli jo ohi.
Niin se oli kyllä todella harmi, että juuri silloin scenaario loppu, kun oltiin pääsemässä sinne selkään, mutta ei se mitään turpaan me kuitenkin oltas saatu siellä ja siks saatiin vähän menetyksiä...:D
Avatar
JonTzu
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 2966
Liittynyt: Tiistai, 31.01.2006 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja JonTzu » Tiistai, 18.07.2006 01:47

Tämä oli teutoneille selvä älytysvoitto. Lähetettiin kevyt oikealta vetämään joukkoja pois, mentiin pääjoukolla vasemmalle istumaan pusikkoon. Odotettiin hetki että vihollinen sai itsensä hajalle ja eikun putsaamaan P-L:n porukoita muutama kerrallaan. Paikallinen murskaava ylivoima saavutettiin onnistuneen hämäyksen jälkeen.

Tämän voiton takana olivat kevyet joukot, ilman heidän häirintäänsä emme olisi päässeet samanlaiseen vyörytysasemaan.

Tässä skenaariossa Mannunvartijoiden kaarti koukkasi todella ikävästi vastustajan sivustaan Maahinkaisen marssiessa näitä päin. Hyvin tehty!
"Harjoittelemalla hyvä tulee."
Avatar
Kantti
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1647
Liittynyt: Tiistai, 21.02.2006 10:41
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Kantti » Tiistai, 18.07.2006 09:46

Grislan kirjoitti: Tuosta nenähommasta olen hieman katkera siitä syystä, että lyöjä ei vaivautunut ilmoittautumaan eikä pyytämään anteeksi tekoaan...vahinkohan se varmasti oli ja homma olisi ollut sillä selvä, jos anteeksipyyntö olisi kuultu. itse lähdin tyttöäni saattamaan sairaalaan ja menetin kukkulaskenun sen vuoksi. Ja se nenä muuten murtui. Toivottavasti lyöjällä on nyt hyvä olo.
Olin itse ehkä kahden metrin päässä tilanteesta, joka oli kyllä todellinen hullunmylly, eikä minulla ole aavistustakaan, mitä tuossa tapahtui, kuten ei käsittääkseni myöskään haavoittuneella. Itse huomasin tilanteen vasta, kun kuolleet oltiin kasattu pois tieltä ja takaa paljastui oikeasti haavoittunut. Luulen, että tuo anteeksipyynnön puuttuminen johtuu puhtaasti siitä, että kenelläkään ei ole aavistustakaan tehneensä moista.

Jatkaakseni tämän skenaarion herkkupaloihin, sellainen koitti, kun kuolleet oli siivottu kyseisen kahakan turvan aikana pois ja lopulta selvisi, että pystyssä ei ollutkaan enää kuin kaksi wanainmaalaista, jotka katsoivat suoraan minua kohti. Kysäisin, että huvittaisiko antautua. Pudistelivat päätään tajuamatta ilmeisesti tilannetta, mutta kyllä meni heiltäkin ilme muikeaksi, kun kehotin katsomaan taaksensa, jossa odotti ahnaana 5 mannunvartijaa puolentoista metrin päässä keihäät valmiina.
"The Almighty says this must be a fashionable fight. It's drawn the finest people."
Avatar
vesmurmel
Paroni
Viestit: 153
Liittynyt: Maanantai, 03.04.2006 15:28
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja vesmurmel » Tiistai, 18.07.2006 11:40

Aiva mielettömä hyvi skenu, hjarmi ku se meni niin äkkii, hihiihhihi.
Saatiin todella mehevii ja vauhdikkait taisteluit, tämmösen jos sais uudestaa SH07 niin ois todellaki hieno juttu!
Hmm...
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Tiistai, 18.07.2006 14:43

Kantti kirjoitti:...lopulta selvisi, että pystyssä ei ollutkaan enää kuin kaksi wanainmaalaista, jotka katsoivat...
On nyt pakko nussia pilkkua, ja sanoa että ne olivat wanainmaalainen ja rämän keihäs... Oli nyt pakko vaan korjata... :wink:
Mutta loistava skenario tuo olikin. Tällaisia lisää!
Taalapörriäinen
Kapteeni
Viestit: 127
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 19:15
Paikkakunta: Polvijärvi

Viesti Kirjoittaja Taalapörriäinen » Tiistai, 18.07.2006 14:46

En lähde yksityiskohtiin, mutta pakko sanoa että tämä oli yksi Huudon parhaista ja onnistuneemmista sekenaarioista!!! :)
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
Avatar
Strigo
Kapteeni
Viestit: 146
Liittynyt: Perjantai, 03.02.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Strigo » Tiistai, 18.07.2006 19:09

Kantti kirjoitti:
...lopulta selvisi, että pystyssä ei ollutkaan enää kuin kaksi wanainmaalaista, jotka katsoivat...

On nyt pakko nussia pilkkua, ja sanoa että ne olivat wanainmaalainen ja rämän keihäs... Oli nyt pakko vaan korjata... Wink
Mutta loistava skenario tuo olikin. Tällaisia lisää!
Minähän se Rämän tyyppi tuossa olin, ja tilanne oli kyllä niin uskomaton, että oli melkeen pakko itse vaan nauraa siinä :) Hienosti murskasitte meidät siihen tienlaitaan, ei siinä kerennyt tajuta tapahtumista kyllä oikeastaan mitään.. taputukset sille.

Ja jos vielä pilkkua hyväksikäytetään, niin miulla itse asiassa oli hilpari tuolloin :wink:
-Tity-
Avatar
Ketku
Sotahuuto '09 -järjestäjä
Viestit: 1097
Liittynyt: Sunnuntai, 26.02.2006 23:31
Paikkakunta: Hämeenlinna / Tampere

Viesti Kirjoittaja Ketku » Tiistai, 18.07.2006 21:07

Pakko myöntää, että vähän orpo olo siinä sitten tuli kun saatiin seisoskella siinä sen rämäläisen kanssa kaksin ja ihmetellä että mitäs nyt pääs tapahtuunkaan...
Älä selitä, siten et voita ainakaan.
Avatar
tiarAnon
Sotalordi
Viestit: 1379
Liittynyt: Torstai, 23.02.2006 14:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tiarAnon » Tiistai, 18.07.2006 22:26

Juu, en rupea epäonnistunutta strategiaa sen enempää analysoimaan, mutta eniten harmitti se, että kuolleita pyöri liikaa joka puolella, kuten mainittiinkin tuo tilanne, jossa turvan aikana poistettujen kuolleitten alta paljastui kaksi elävää henkilöä. Oltiin tosiaan Entalian viiden henkiinjääneen kanssa siinä takana, ja totesin pojille, että kun turva loppuu, niin me kadotaan takavasemmalle, eihän siellä oo ketään meikäläisiä hengissä. Onnistuttiin tuolla porukalla vielä teilaamaan Orcin jousimiehet, mikä oli ihan mukava onnistuminen sen jälkeen kun oltiin jääty Kuolan jalkoihin hetkeä aikaisemmin.
It'll be awesome.
Avatar
tifa-
Paroni
Viestit: 153
Liittynyt: Maanantai, 30.01.2006 19:54
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja tifa- » Keskiviikko, 19.07.2006 20:19

Meillä jokunen keskiraskas Rämäläinen komennettiin metsään rämpimään vihollisjoukkoa vastaan ja siihen komentoon päättyikin sitten meidän taival. Tiellä pysytteleminen olisi suonut edes jotain mahdollisuutta meille, mutta turha sitä on enää lähteä jossittelemaan! Omalta kohdaltani ei ollut maailman paras skenaario, mutta tuskin huonokaan.
Shh. Minä kasvan.
Gnomus
Sotahuuto '11 -järjestäjä
Viestit: 1427
Liittynyt: Perjantai, 10.02.2006 14:13
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Gnomus » Keskiviikko, 19.07.2006 20:51

En tiuedä miltä homma näytti Puola-Liettuan puolelta, mutta teutonien puolelta tuo oli kyllä älytysvoitto. Arvattiin oikein mitä puola-liettua tekee, ja vastattiin siihen asian mukaiseti. Ikävää vain että kuolin telottuani useammankin Rämän edustajan keihäihäsmiehiä odotellessa.
Bianco
Ritari
Viestit: 77
Liittynyt: Tiistai, 21.03.2006 18:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Bianco » Keskiviikko, 19.07.2006 20:53

Minulla ei ole rehellisesti sanoen mitään käsitystä siitä mitä tässä skenaariossa tapahtui. Hölkkäsin tietä vähän eteenpäin, tulin tapetuksi yleisessä kaaoksessa, ja loppuaika tuli sitten keskityttyä ihan muihin asioihin. Mutta hyvä jos joidenkin mielestä toimi. Siellä missä minä heitin henkeni näytti ainakin siltä, että Teutonit jälleen kerran marssivat P-L:n yli.
Let others rise
To take our place
Until the earth is free!
Taalapörriäinen
Kapteeni
Viestit: 127
Liittynyt: Keskiviikko, 22.03.2006 19:15
Paikkakunta: Polvijärvi

Viesti Kirjoittaja Taalapörriäinen » Torstai, 20.07.2006 10:48

Bianco kirjoitti: Siellä missä minä heitin henkeni näytti ainakin siltä, että Teutonit jälleen kerran marssivat P-L:n yli.
Niinhän me teimme!!!! :twisted: :twisted:
Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa.
Avatar
Gregorius
Herttua
Viestit: 708
Liittynyt: Torstai, 23.03.2006 18:23

Viesti Kirjoittaja Gregorius » Torstai, 20.07.2006 20:04

Hiton hauska skenaario, me keltit pääsimme taakse teurastamaan porukkaa jousilla. Muhahaha. :twisted:
Avatar
Misumasu
Marsalkka
Viestit: 2292
Liittynyt: Sunnuntai, 30.04.2006 20:55
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja Misumasu » Sunnuntai, 23.07.2006 23:11

Grislan kirjoitti: Tuosta nenähommasta olen hieman katkera siitä syystä, että lyöjä ei vaivautunut ilmoittautumaan eikä pyytämään anteeksi tekoaan...vahinkohan se varmasti oli ja homma olisi ollut sillä selvä, jos anteeksipyyntö olisi kuultu. itse lähdin tyttöäni saattamaan sairaalaan ja menetin kukkulaskenun sen vuoksi. Ja se nenä muuten murtui. Toivottavasti lyöjällä on nyt hyvä olo.
Kuten Kantti tuossa jo totesi, ei varmasti tahallaan kyseinen henkilö jättänyt ilmoittamatta tapahtunutta, se oli sellaista hullunmyllyä se..
Sieluni Jumalalle, miekkani Maahinkaiselle.
Synnit meneekin sitten Ruton piikkiin.
-Maikkeli-
Kreivi
Viestit: 319
Liittynyt: Keskiviikko, 08.02.2006 22:32
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Maikkeli- » Sunnuntai, 23.07.2006 23:14

Misumasu kirjoitti:
Grislan kirjoitti: Tuosta nenähommasta olen hieman katkera siitä syystä, että lyöjä ei vaivautunut ilmoittautumaan eikä pyytämään anteeksi tekoaan...vahinkohan se varmasti oli ja homma olisi ollut sillä selvä, jos anteeksipyyntö olisi kuultu. itse lähdin tyttöäni saattamaan sairaalaan ja menetin kukkulaskenun sen vuoksi. Ja se nenä muuten murtui. Toivottavasti lyöjällä on nyt hyvä olo.
Kuten Kantti tuossa jo totesi, ei varmasti tahallaan kyseinen henkilö jättänyt ilmoittamatta tapahtunutta, se oli sellaista hullunmyllyä se..
Ja aina on mahdollista ettei hän edes huomannut aiheuttaneensa tuota.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute”