Spartan risut ja ruusut.

You know the drill.

Valvojat: Mannunvartija, ugly sword

Avatar
Arttu
Ritari
Viestit: 68
Liittynyt: Keskiviikko, 22.07.2009 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Spartan risut ja ruusut.

Viesti Kirjoittaja Arttu » Maanantai, 20.06.2022 19:30

Palaute best.
vormi
Kersantti
Viestit: 44
Liittynyt: Torstai, 18.06.2015 19:52

Re: Spartan risut ja ruusut.

Viesti Kirjoittaja vormi » Maanantai, 11.07.2022 21:49

Sparta teki useita kertoja vaikutuksen monipuolisuudellaan. Koska toimitte yhtenäisellä varustuksella, hoiditte erilaisia tehtäviä paikoitellen todella tehokkaasti: tulppasitte, haitte iskupaikkoja, painoitte linjana päälle. Ainakin kerran metsän puolella lanasitte miltei koko ryhmämme hyvällä liikkeellä ja pienellä hajaantumisella. Lauantaina myös joustitte meitä vastaan kriittisessä vaiheessa todella taidokkaasti siten, että paikallinen ylivoima kuihtui kasaan ja teidän armeijanne pääsi niskan päälle.
Disglooria näytitte tänä vuonna saaneen useampia kertoja, ja joitakin erimielisyyksiä toiminnasta meilläkin kanssanne oli, mutta haluan todeta, että osittain kaikki perustuu siihen, että olette myös kentällä haastava ja vaarallinen vastus: olette sitkeitä, liikutte paineen alla ja suojaatte aktiivisesti kilvillä ja keihäillä ja myös hyökkäätte lujaa. Ehkä vaaratonta ryhmää ei tulisi monikaan moittineeksi.
kotkasotilas
Asemies
Viestit: 11
Liittynyt: Sunnuntai, 08.07.2018 18:31

Re: Spartan risut ja ruusut.

Viesti Kirjoittaja kotkasotilas » Tiistai, 19.07.2022 19:20

Tämä ei varsinaisesti liity tähän sohuun. On tullut aika kertoa se miksi minulla on rakkaus-vihasuhde Spartan joukkuetta kohtaan. Ensimmäisen kerran törmäsin teihin 2017 Puumalan pistohiekalla sohussa. Olin silloin harrastanut boffausta vasta noin 6 viikkoa. Teitte heti minuun vaikutuksen autentisuudella ja sillä kuinka kova vastus te olette jos pääsette keihäilänne sopivalle etäisyydelle. Aina kun joukkueenne on tullut vastaan sohussa vastapuolelle, niin pystyn kuvittelemaan sen miltä persialaisilta tuntui therbopylain taistelussa noin 480 ekr. 2017 sohussa joku teistä iski minua linjakeihäällä oikeaan poskeen kuolleesta kulmasta. Heti tämän jälkeen sanoin itselleni, että tämä kostetaan. Samassa tilanteessa te annoitte minulle motivaation siihen miksi haluan kehittyä boffauksessa. Juha Pahnila
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palautteet ja jälkipelit”