Palautteen Aika

Valvojat: Sapfon, Suontakanen

Avatar
Rincewind
Asemies
Viestit: 10
Liittynyt: Torstai, 17.07.2014 16:42
Paikkakunta: Espoo

Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Rincewind » Maanantai, 02.07.2018 23:00

On aika kylvää ja on aika niittää.

Ajan Kaarti nöyrimmin kiittää kaikkia osallisia suurenmoisesti järjestetystä ja taistellusta Sotahuudosta! Me nousevan auringon soturit otamme kiitollisuudella vastaan palautetta, kommentteja ja sotamuistoja.

お疲れ様でした
Zenzu
Sotalordi
Viestit: 1017
Liittynyt: Keskiviikko, 29.08.2007 18:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Zenzu » Maanantai, 02.07.2018 23:17

Tuhannen ipponin suoritus! Koen vuodesta toiseen vahvoja samuraitunteita teitä kohtaan.

Kaikki aikalaiset joihin olen ehtinyt vuosien aikana tutustua ovat olleet sen tason soturirunoilijoita, että hattu päästä. Teidän eliittikamppailijat treenavat enemmän ja määrätietoisemmin kuin lähes kukaan muu viikonloppuna Rimmilään tullut, mutta silti teidän tekemisestä puuttuu sitä totisuutta ja miekanpuristamista, joka alkaa olemaan sotahuutajien keskuudessa enemmän sääntö kuin poikkeus. Ois ollut hauska ottaa illalla muutama maastojuoksudueli heittomiekoilla, mutta lämmin sauna houkutteli mökkieläjän luokseen.

Tää nyt on aivan toinen keskustelu, mutta haluan nyt nostaa itse kunkin pohdittavaksi sen, miten meidän skenessä kanssaharrastajista puhutaan. Oon pitänyt aika luotaantyöntävänä ja skenelle myrkyllisenä sitä meemiytynyttä vihaa, jonka aikalaiset ovat eritoten etabloituneilta ryminäryhmiltä saaneet olilleen. Lajissa, jossa turvallisuus ja turvallisuudentunne on aivan ykkösjuttuja, on todella kyseenalaista puhua kanssapelaajan rusikoimisesta, jos se vielä onnistuu tappamaan jonkun juoksemalla parin raatoliinattoman, merkkiä pitämättömän kuolleen keskeltä. Mua itseäni kuvottaa aina, kun tähän sovittuun väkivaltaleikkiin tuodaan sivujuonteeksi aidon väkivallan uhka.

Mutta takaisin teihin! Nähdään taas jossain ja pian! Haluaisin vielä joskus lainahakaman ylleni.
Avatar
Peltokorppi
Marsalkka
Viestit: 2442
Liittynyt: Torstai, 14.06.2007 21:10
Paikkakunta: Jykylä

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Peltokorppi » Tiistai, 03.07.2018 01:00

Uloimman skirmin kuningas. Aivan törkeän kova etu liittolaisille. Respect!!
"Can you quack
Can you quack like a duck when you suck"
Avatar
olho
Sotalordi
Viestit: 1105
Liittynyt: Tiistai, 26.09.2006 20:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja olho » Tiistai, 03.07.2018 11:26

Zenzu kirjoitti: Maanantai, 02.07.2018 23:17Mua itseäni kuvottaa aina, kun tähän sovittuun väkivaltaleikkiin tuodaan sivujuonteeksi aidon väkivallan uhka.
Komppaan. Itse otin vaan linjauksen että koska en voi ikinä muistaa onko se yksittäinen juoksenteleva Aikalainen omia vai ei, niin ensisijaisesti ammun / lyön, mutta vain bofferilla.
Avatar
Jesua Sukaton
Herttua
Viestit: 898
Liittynyt: Perjantai, 24.03.2006 12:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Jesua Sukaton » Tiistai, 03.07.2018 12:50

Mattipartio pelasti tokavikan
Jos Steel Panthers kiinnostaa eikä häviäminen pelotan niin laita viestiä.
t: ex Corona Muraliksen keihäsmies
Suolaisin
Soturi
Viestit: 31
Liittynyt: Tiistai, 13.03.2018 19:01

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Suolaisin » Tiistai, 03.07.2018 16:59

Mäd rispektit reilusta mätöstä RISK-skenaarion duel-pitissä ja siitä kun 2 ukkoa lähti hyvin minun ja parin wanainmaalaisen kanssa torppaamaan nallukoiden stormausta linnaan.

Myös asetarkastajille kiitos, teette tärkeää (ja useimmiten kiittämätöntä ?) hommaa.
Avatar
Iitintiiti
Sotilasmestari
Viestit: 92
Liittynyt: Keskiviikko, 13.06.2012 20:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Iitintiiti » Tiistai, 03.07.2018 19:38

Kun armeijajaot saatiin selville ja sain tietää, että ollaan samassa armeijassa, olin todella tyytyväinen. Olette pk-seudun koviten treenaava ryhmä ja teihin voi luottaa skirmauksessa.

Parhaimpia hetkiä itselleni oli sunnuntain linnaskenut, kun yhdessä pompimme metsässä: Aika ja Possujen Potka <3

- Voi ei, vihollisia tulee vasemmalta!
- Ei hätää, Aika on siellä. Ne hoitaa.

Ja niin te hoiditte ^_^

t. Ida
Maahinkainen 2012-2013
Landsknecht 2014
Turentalia 2015-2017
Camulos 2018
Sparta 2019
Häröpallo
Soturi
Viestit: 39
Liittynyt: Maanantai, 28.04.2014 23:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja Häröpallo » Tiistai, 03.07.2018 20:44

Aika on vilpittömyydellään ja yritteliäisyydellään positiivinen ryhmä. Treenaatte ahkerammin kuin varmaankaan mikään muu ryhmä skenessä, niin taitoa kuin lihaskuntoa.
Tulos näkyy, teitä ei juokse sohukentällä kukaan kiinni, Ajan kulku ei hyydy ja dueliin kanssanne joutuvaa hirvittää.

Oli suuri ilo ja helpotus saada olla samassa armeijassa kanssanne. Linjaukkona saatoin luottaa, että laitaan mennessä kylki pitää, kun aika pysäyttää kevyen skirmin ja vähintään hidastaa kaikkea raskaampaa.
Ja se, ettei laidassa tarvinnut huolehtia Aikaa vastaan juoksemisesta säästi tukulta harmaita hiuksia.

Ajan voima tuli hyvin esille lauantaiaamun kolmannessa skenaariossa (hajasijoitus), jossa kuulemani mukaan Aika parin possun kanssa hidasti armeijamme selkään kävelevää Perkelettä. Ajan tarjoama aika oli tärkeää, jotta armeijamme edessä ollut vihollisosasto ehdittiin pussittaa ja tuhota, ennen kuin armeijallemme ehti käydä samoin, kuin Go-pelissä ikään.

Lisäksi omiin korviini ei ole kantautunut, että perusskenaarioissa Ajan ohi olisi kertaakaan luikkinut vastustajan skirmaajia Possujen tai Kelttien selustaan.
Tästä ja muista ajan ja laitojen usvassa tapahtuneista urotöistä kiitos ja hatunnosto.

Siis suurkiitos hienosta sotahuudosta ja toveruudesta!
Jatkakaa omaa juttuanne ja Ajan Soturin Tietä, olette todellakin skirmin huippua.
Motivaatio-Esko, Camulosin kappalainen ja kenttäkomentelija.
Avatar
carbine
Paroni
Viestit: 165
Liittynyt: Maanantai, 18.04.2011 21:05
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Palautteen Aika

Viesti Kirjoittaja carbine » Keskiviikko, 04.07.2018 18:06

Antaa vihaajien vihata, ootte nimittäin helposti mun uus lemppari ryhmä. Veditte koko sohun sellasella vauhdilla että ei voi muutakun hattua nostaa.
Molemmat mun tän sohun parhaista muistoistakin liittyy Aikaan: Eka myllytettiin Maahinkais parkojen selkiä niin maan pirusti jossain lauantain metsäskenussa muutaman Aikalaisen kanssa. Sen lisäks risumetsä tetsaaminen loppuriskissä teiän kanssa oli aika maukasta

Team Eetu Allstars ihan milloin vaan uusiks <3
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palautteet ja muut”